| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Vodenje zaposlenih v proizvodnem podjetju z uporabo metod in sredstev za ohranjanje konkurenčnosti na trgu
Barbara Kastelic Repovž, 2010, master's thesis

Abstract: Organizacijski razvoj in spremembe v poslovnem okolju podjetij se nagibajo k vzpostavitvi prožnih organizacijskih struktur in uvajanju sprememb na način, ki omogoča, da so podjetja sposobna hitrega odzivanja na nove pogoje poslovanja. Te spremembe so priložnost za uspeh, a le v primeru, če se jim je podjetje sposobno hitro in ustrezno prilagoditi. Podjetje mora biti torej vse bolj aktivno in ustvarjalno, da se lahko prilagaja spremembam na trgu. Da bi lahko zadostili vsem tem pogojem, pa je potrebno spremeniti notranjo organiziranost podjetij. To pomeni reorganizacijo, prenovo procesov in postavljanje novih konceptov organizacije, ki vodijo k doseganju zastavljenih ciljev. Kot odgovor na ta izziv so podjetjem na voljo nove organizacijske oblike. V raziskovalni nalogi se posvečamo razvoju osnovnih delovnih enot kot tudi metodam in sredstvom za rast in razvoj teh novih organizacijskih oblik. To so timsko delo, reševanje problemov v skupini, koristni predlogi in inovacije, Kaizen izboljšave, stalno in konstantno izobraževanje ter metoda osebnih razgovorov. Napredek podjetja je moč doseči le z vključevanjem vseh zaposlenih v nastanek, razvoj in napredek delovnih enot ter ob tem ne pozabiti na prispevek vsakega zaposlenega posebej. Danes je tudi kakovost izdelkov in storitev eden izmed osnovnih pogojev obstanka na tržišču, ki postaja ob poplavi ponudnikov vse bolj konkurenčno. Kakovost povezuje vse aktivnosti v podjetju, delavce, kupce in celotno okolje. Tako poizkuša podjetje doseči najvišjo stopnjo izpolnjevanja zahtev na področju kakovosti. Celoten proces se namreč prične pri kupcu in sklene pri kupcu. V sedanjem času je vse bolj pomembna tudi inovativnost izdelkov in storitev, ki jih podjetja ponujajo. Pogoj, da je kupec z izdelkom zadovoljen pa je tudi zadovoljen izdelovalec izdelka - delavec. Zadovoljstvo delavca se med ostalim doseže tudi z njegovim stalnim in aktivnim vključevanjem v delo delovnih skupin, z možnostjo vpliva na svoje delovno okolje, s povečevanjem njegovih kompetenc, itd.
Keywords: osnovne delovne enote, koristni predlogi in inovacije, reševanje problemov v skupini, osebni razgovori, izobraževanje na delovnem mestu
Published: 02.06.2010; Views: 2060; Downloads: 186
.pdf Full text (1,68 MB)

3.
PROFESIONALNA SAMOPODOBA ŠOLSKEGA SVETOVALNEGA DELAVCA
Helena Skarlovnik Casar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Profesionalna samopodoba šolskega svetovalnega delavca je podoba, ki jo ima o sebi kot profesionalcu v šolski oz. vrtčevski svetovalni službi. Intenzivno si jo začne oblikovati že v času študija in nadaljuje vso delovno dobo do upokojitve, in sicer s pomočjo pridobivanja in poglabljanja kompetenc oz. z neprestanim profesionalnim razvojem. V teoretičnem delu naloge so predstavljene zakonitosti, značilnosti in pogoji profesionalnega razvoja; pričakovane kompetence, sposobnosti in znanja po končanem študiju za delo v šolski svetovalni službi ter zahteve delovnega mesta šolske svetovalne službe. Raziskane so tudi trenutne možnosti izobraževanja in usposabljanja svetovalnih delavcev ter pridobivanja povratnih informacij o strokovnem delu. V empiričnem delu so s pomočjo ankete odgovorjena osrednja vprašanja: kakšna je profesionalna samopodoba šolskih svetovalnih delavcev, ali obstajajo razlike glede na delovno dobo in izobrazbo ter ali obstaja povezava med profesionalno samopodobo in nekaterimi dejavniki profesionalnega razvoja, opisanimi v teoretičnem delu.
Keywords: šolski svetovalni delavec, izobraževanje, profesionalni razvoj, kompetence, profesionalna samopodoba, zadovoljstvo na delovnem mestu
Published: 23.06.2016; Views: 522; Downloads: 109
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica