| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA KUPCEV SVEŽEGA SADJA IN IZDELKOV IZ SADJA V SPODNJEM PODRAVJU
Kristjan Lovrec, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V maju in juniju 2015 smo na območju Spodnjega Podravja opravili raziskavo o vedenju potrošnikov in odločilnih dejavnikih, ki vplivajo na odločitev pri nakupu svežega sadja ali izdelkov iz sadja. Raziskavo smo izvedli z uporabo anketnih vprašalnikov, ki so jih sestavljala vprašanja odprtega in zaprtega tipa. Uporabili smo vzorec 200–tih anketirancev. V anketni raziskavi smo obravnavali naslednje socialno-demografske značilnosti anketirancev: spol, starost, dokončana izobrazba, število članov in število zaposlenih v gospodinjstvu ter neto mesečni prihodek na družinskega člana. Ugotovili smo, da sta najpomembnejša dejavnika pri nakupu sadja in izdelkov iz sadja videz in izvor. Kar 83 % anketirancev kupuje sadje in izdelke iz sadja v trgovinah.
Keywords: Sadje, izdelki iz sadja, povpraševanje, Spodnje Podravje, anketna raziskava
Published: 02.11.2015; Views: 565; Downloads: 89
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica