| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 84
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
Optimizacija poslovanja izbranega podjetja s pomočjo procesnega pristopa
Milena Kajba, 2020, master's thesis/paper

Abstract: Vsako podjetje, ki želi predstavljati konkurenco na trgu in obdržati svojo poslovno pozicijo, mora vlagati v kakovostno poslovanje – ali je to kakovost storitev, izdelkov, procesov znotraj podjetja ali pa sam način poslovanja. Iz tega izhaja cilj, h kateremu bi morala stremeti vsa podjetja: proizvajati kakovostne izdelke ali storitve, s katerimi je omogočeno maksimalno izpolnjevanje želja, potreb ter zahtev svojih strank. Malo podjetje iz Savinjske regije, ki se ukvarja z butično proizvodnjo, je zelo prepoznavno na svojem področju poslovanja. Zaradi želje po dolgoročni konkurenčnosti venomer iščejo možnosti inovacij in izboljšav. Ena izmed teh je vsekakor tudi procesni pristop, ki omogoča boljši nadzor nad procesi in njihovo optimizacijo. Vendar jim zaradi manjšega števila zaposlenih in velikega povpraševanja na trgu do sedaj ni uspelo uvesti procesnega pristopa. Zato bomo izvedli posnetek stanja, s katerim bomo pridobili obstoječi procesni pristop v podjetju, na podlagi katerega bomo izvedli kritično analizo. V namene izboljšanja poslovanja in konkurenčnosti bomo pregledali morebiti pridobljene certifikate kakovosti s strani podjetja in jim predlagali pridobitev še drugih ustreznih. Na podlagi vseh ugotovitev bomo tako podali predlog rešitve problema, ki predstavlja izboljšan procesni pristop na podlagi standarda ISO 9001:2015.
Keywords: procesni pristop, kakovost poslovanja, optimizacija poslovanja, ISO 9001:2015, posnetek stanja
Published: 08.10.2020; Views: 215; Downloads: 65
.pdf Full text (1,74 MB)

2.
Analiza procesa uvajanja standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje slatin d.o.o.
Gregor Slatinšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Vpeljava standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje.
Keywords: iso 9001, vpeljava
Published: 16.01.2020; Views: 330; Downloads: 35
.pdf Full text (3,49 MB)

3.
Analiza uvajanja sistema managementa kakovosti v skladu s standardom sist en iso 9001:2015 v podjetju droga kolinska d.d.
Mark Strehar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Osredotočili smo se na vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 pri podjetju Droga Kolinska d.d. kateri predstavlja pomembni del skupine Atlantic Grupa. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem kakovosti, spoznali vpliv kakovosti izdelkov in storitev na poslovanje podjetja ter se soočili s potrebno dokumentacijo za obstoj ustreznega sistema vodenja kakovosti. Bolj podrobno smo v teoretičnem delu definirali standard kakovosti SIST EN ISO 9001:2015. Za raziskovalni del smo uporabili metodo intervjuja, s katerim smo skušali od pristojne zaposlene za vodenje kakovosti v podjetju pridobiti čim boljši vpogled v načinu zadovoljevanja zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015. Ključna videnja smo strnili v tabelo. Ugotovili smo, da podjetje upošteva vse temeljne točke standarda ter ima ustrezno dokumentacijo. Podjetje vidi veliko vrednosti v pridobitvi certifikata kar je že obrodilo nove inovacije v sami proizvodnji.
Keywords: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2015
Published: 23.10.2019; Views: 348; Downloads: 61
.pdf Full text (1,15 MB)

4.
Reorganizacija skladišč v podjetju Biro Ogis z vidika pridobitve standarda ISO 9001
Ivana Stjepanović, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Osnovna ideja sistema vodenja kakovosti je, da se v končnem izdelku ali storitvi odraža kakovost, ki je bila vključena v celoten proces izdelave izdelka oz. izvedbe storitve in da je to kakovost praviloma možno še izboljšati. K izboljšavam navadno privedeta ustvarjalnost in inovativnost, zato je pomembno, da v podjetju pri sledenju tej ideji ne kopirajo modelov vodenja kakovosti, ampak izberejo tistega, ki je zanje najprimernejši in ga implementirajo v celotni sistem poslovanja. Cilj diplomskega dela je bil raziskati problematiko skladiščenja v podjetju Biro Ogis in predlagati rešitve, ki so pogoj za pridobitev standarda ISO 9001, zato je najprej predstavljen posnetek obstoječega stanja, nato pa so na podlagi kritične analize opisane prednostne naloge, ki jih morajo izvesti v tem podjetju pri reorganizaciji skladišč in postopek, kako naj k temu pristopijo. Infrastrukturne spremembe, nakup dodatne strojne opreme in kadrovska širitev predstavljajo za podjetje večji finančni strošek, nekatera pridružena dela, kot so ureditev obstoječih skladišč in nove oznake transportnih poti pa so v primerjavi s koristmi, ki jih bodo prinesla, zanemarljiv strošek. Predvidevamo, da bo uvedba sistema kakovosti in pridobitev standarda ISO 9001 v podjetju Biro Ogis pripomogla k učinkovitejši komunikaciji na vseh nivojih, k znižanju stroškov, ohranitvi njihovih kupcev, širitvi poslovanja na zahtevnejše tuje trge in nenazadnje tudi k marketinški promociji.
Keywords: skladišče, skladiščni procesi, sistem vodenja kakovosti, standard ISO 9001, Biro Ogis
Published: 30.07.2019; Views: 541; Downloads: 70
.pdf Full text (2,42 MB)

5.
Analiza in prenova procesa podpore strankam
Janja Kolarič, 2018, master's thesis

Abstract: V podjetju za računalniški inženiring, kjer se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme, smo z empiričnimi podatki analizirali kompleksnost in zmogljivost procesa podpore strankam. Z deskriptivno metodo sistematičnega pregleda literature smo razjasnili pomen uporabljene metodologije in ISO standarda in tako podrobno raziskali delovanje procesa v informacijski rešitvi, ki se vsakodnevno uporablja v podjetju. Prav tako smo raziskali vpliv procesa AS-IS in TO-BE na samo kompleksnost in zmogljivost. S pomočjo analize in sinteze ter dopolnilno deskriptivno metodo, ki zajema proces podpore strankam, smo v podjetju nadaljevali z merjenjem in analiziranjem porabljenih virov pri reševanju zahtevkov. Na ta način bo podjetje pridobilo bolj realno sliko nerentabilnih strank ter ustrezno ukrepalo pri morebitni izgubi in/ali pridobivanju financ in drugih sredstev. V podjetju smo poskušali izboljšati samo poslovanje in rast podjetja ter delovanje posameznih aktivnosti znotraj procesa podpore strankam.
Keywords: ITIL, ISO 9001:2015, proces podpore strankam, kompleksnost, zmogljivost
Published: 13.08.2018; Views: 526; Downloads: 53
.pdf Full text (2,96 MB)

6.
Informacijska podpora sistemu managementa kakovosti v podjetju Ledinek Engineering d.o.o.
Patricija Verbič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času si podjetja prizadevajo izboljšati svojo kakovost in skrajšati čas dela. Problem nastane, ko ne obvladujejo svojih tveganj, ali jih poznajo in jih ne upoštevajo pri svojem delu. Standard SIST EN ISO 9001:2015 se osredotoča na predvidevanje in obvladovanje tveganj v vseh poslovnih procesih. V skladu s tem, smo v podjetju pripravili programsko rešitev, s katero bi predvidevali in obvladovali možna tveganja. Z učinkovitim obvladovanjem tveganj, bi lahko prihranili čas in denar. Glavni motiv za certifikacijo ISO standarda so predvsem zahteve tujih poslovnih partnerjev, ki želijo skleniti posel ob zahtevi, da podjetje deluje v skladu s SIST EN ISO 9001. Management kakovosti in informacijska podpora delujeta sinergijsko, kar potrjuje več raziskav, ki so na kratko opisane v magistrskem delu.
Keywords: Kakovost, Standardi SIST EN ISO 9001:2015, Management kakovosti, Informacijski sistem, Programski jeziki, Programska oprema
Published: 22.06.2018; Views: 705; Downloads: 114
.pdf Full text (2,39 MB)

7.
Giving-up management system certification
Milena Alič, original scientific article

Abstract: The paper presents the dynamics in number of top management system certificates (ISO 9001, ISO 14001) focusing on the situation in Slovenia in the last two years when a significant increase of cancelled certificates was noticeable. We studied this phenomenon in order to find out its reasons and effects on the performance of the organizations. Some recognized relations between quality management systems and company performance from literature review were used for setting hypotheses which were analytically proved. We assumed that quitting management system certificates was related to decrease in business performance. Empirical part of our research was based on the data of Slovenian certification bodies and on published annual financial reports of Slovenian organizations. In the survey some characteristics and performance of the organizations which gave up certification were analysed. We came to interesting findings that cancelling certificates was related to decrease in business performance and often even to closing of organizations. The downsizing of the business was increasing through the time. So, 2 years after cancelling certificates only 8% of the organizations still present growth in their income and revenue, besides almost 40% of them quit or would have to quit their business. It was also found out that the business performance after cancellation of the certificates was related to the business performance before it and to the reason for cancellation as well. Two years after cancellation there was a 3-times higher proportion of failed organizations (= 45% of previously non-profitable organizations) among the organizations that had operated at a loss before the cancellation of their certificates, compared to those previously having a profit. Among the claimed reasons for certificate cancellation organizational changes (in 35% of all the organizations losing certificates) and cancellation of certificates by certification bodies (in 41% of these organizations) were the most common ones related to the failure of these organizations.
Keywords: management system (MS), quality management system (QMS), ISO 9001, ISO 14001, certificate, business performance
Published: 30.11.2017; Views: 450; Downloads: 81
.pdf Full text (1,66 MB)
This document has many files! More...

8.
INTEGRACIJA NOTRANJIH PRESOJ PO ISO 9001, ISO/TS 16949 IN ISO 14001
Kristina Bizant, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Magistrska naloga je raziskovalno delo s področja sistemov managementa, integracije sistemov managementa in integracije notranjih presoj sistemov managementa. Sestavljena je iz pregleda literature s proučevanega področja ter raziskovalnega dela, kjer je bila izvedena kvantitativna in kvalitativna raziskava. Magistrsko delo je namenjeno vsem organizacijam, ki si želijo izboljšati sisteme managementa in narediti organizacijo bolj prilagodljivo ter prožno. Uporabno je za podjetja, ki imajo vpeljane sisteme managementa in se zanimajo tudi za integracijo sistemov managementa ter integracijo notranjih presoj sistemov managementa. Organizacije imajo lahko vpeljanih več sistemov managementa, ki pripomorejo k učinkovitejšemu vodenju. Za lažje obvladovanje različnih sistemov managementa se pogosto sisteme managementa integrira, kar pomeni, da se jih združi v bolj učinkovit integriran sistem managementa. Organizacije, ki imajo integrirane sisteme managementa, imajo po navadi integrirane ali vsaj delno integrirane tudi notranje presoje sistemov managementa. V raziskovalnem delu magistrske naloge smo s kvantitativno metodo — anketnim vprašalnikom — ugotovili, da integracija sistemov managementa organizacijam prinese veliko prednosti. Spoznali smo cilje integracije sistemov managementa ter elemente, ki jih organizacija pridobi z integracijo. Raziskali smo, koliko podjetij ima integrirane notranje presoje sistemov managementa in do kakšne mere. Ugotovili smo, da integracija notranjih presoj sistemov managementa prinese veliko prednosti za organizacijo, pojavljajo pa se tudi določene ovire. Raziskali smo pomembnost resursov za presojo integriranih sistemov managementa. Ugotovili smo, da ni razlike v prednostih integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na velikost podjetja ter da ne obstajajo bistvene razlike v stopnji integracije sistemov managementa glede na velikost podjetja. Spoznali smo, da sta najpogosteje integrirana standarda ISO 9001 in ISO 14001. S kvalitativno metodo — študijo primera — pa smo na primeru podjetja prikazali stopnjo integracije notranjih presoj sistemov managementa glede na tri kriterije: tim presojevalcev, čas presoje ter plan in poročilo presoje. Glede na ugotovitve raziskovalnega dela magistrske naloge in pregleda raziskav tujih avtorjev z raziskovanega področja smo ugotovili, da je za uspešnost, obstoj in rast organizacije na trgu vpeljava ter integracija sistemov managementa in notranjih presoj zelo pomembna.
Keywords: ISO 9001, ISO/TS 16949, ISO 14001, Sistemi managementa, Integracija sistemov managementa, Notranja presoja, Integracija notranjih presoj
Published: 22.11.2016; Views: 947; Downloads: 175
.pdf Full text (2,63 MB)

9.
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Urška Hočevar, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Keywords: kakovost, management kakovosti, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2015, zadovoljstvo odjemalcev
Published: 16.11.2016; Views: 4042; Downloads: 988
.pdf Full text (1,12 MB)

10.
ANALIZA PROCESOV IN ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI IZDELAVE SMUČARSKO SKAKALNIH DRESOV V PODJETJU DALI ŠPORT D.O.O.
Miha Svetina, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V vrhunskem športu je kakovost ključnega pomena za dobre rezultate in v podjetju Dali šport d.o.o. se dobro zavedajo pomena kakovosti svojih izdelkov in vpliva kakovosti na zadovoljstvo njihovih strank, ter s tem ohranjanju konkurenčne prednosti, ki je ključna za nadaljnji razvoj in rast podjetja. Za zagotavljanje visoke kakovosti pa je pomembno dobro poznavanje materialov, procesov in načinov kontrole zagotavljanja kakovosti. Namen diplomskega dela je analizirati trenutno stanje procesov in študija obvladovanja kakovosti izdelave smučarsko skakalnih dresov v podjetju. Podatke smo zbrali na osnovi študije internih gradiv in opazovanja raziskovalnega pojava v realnem okolju. Med drugim smo izvedli analizo razkoraka, ki nam je dala vpogled v trenutno stanje sistema managementa v podjetju. Na podlagi izvedene analize smo ugotovili, da podjetje sicer ima ustrezne vire in infrastrukturo, a za dvig učinkovitosti sistema kakovosti je potrebno jasno opredeliti pristojnosti in odgovornosti zaposlenih ter vzpostaviti ključne kazalnike uspešnosti poslovanja podjetja. Na osnovi opravljene analize smo ugotovili, da je največ možnosti za napredek na področjih: - planiranja procesov in kontrole - načrtovanja in razvoja produktov in storitev - kontrole zunanjih procesov in dobaviteljev izdelkov in storitev
Keywords: kakovost, sistem managementa kakovosti, procesni pristop, ISO 9001:2008, ključni procesi izdelave smučarsko skakalnega dresa
Published: 18.10.2016; Views: 630; Downloads: 66
.pdf Full text (3,02 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica