| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Upravljanje knjižnične zbirke : primer knjižnične inventure serijskih publikacij
Aleksandra Grajfoner, 2018, treatise, preliminary study, study

Abstract: V nalogi so prikazani načini in postopki inventure knjižničnega gradiva serijskih publikacij v Univerzitetni knjižnici Maribor (UKM). V teoretičnem delu so izpostavljene splošne definicije inventure, revizije in knjižničnega kataloga. Predstavljene so metode knjižnične inventure in nekateri primeri iz tujih praks. Gre za študijo primera inventure knjižničnega gradiva serijskih publikacij v knjižnici z dolgoletno tradicijo in velikim fondom gradiva, ki še ni v celoti obdelano v vzajemnem bibliografskem sistemu COBISS.SI. Poudarek je na prikazu različnih načinov in metod, ki se izvajajo pri postopkih inventure knjižničnega gradiva serijskih publikacij. Podrobneje so predstavljeni in prikazani praktični primeri izvajanja inventure serijskih publikacij v UKM. Analizirani so tisti delovni postopki, za katere se predlaga, da se nadgradijo za potrebe izvedbe inventure. Študije primerov inventur knjižničnega gradiva serijskih publikacij v UKM in izvedena anketa so pokazale, da v knjižnicah izvajajo inventuro tega gradiva z ročnimi metodami v zakonsko predpisanih rokih, kar pa UKM ne uspeva. Predstavljene so omejitve, ki onemogočajo zadostiti temu pogoju in izvedbo avtomatizirane inventure serijskih publikacij. Postopki inventure knjižničnega gradiva v UKM so dolgotrajni, terjajo veliko organizacijskih prilagajanj in usklajevanj, se pa zato neprestano izvajajo (permanentna inventura).
Keywords: Knjižnične zbirke, knjižnični katalogi, serijske publikacije, revizija, inventura
Published in DKUM: 29.09.2021; Views: 1222; Downloads: 84
.pdf Full text (2,20 MB)

2.
3.
PROMOCIJA POSLOVNEGA MODELA INVENTUR ZA GOSTINSKE LOKALE V SLOVENIJI
Klemen Košmrlj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomaska naloga zajema raziskavo trga s področja opravljanja neodvisnih inventur za gostinska podjetja v Sloveniji. V diplomsekm delu je predstavljena problematika poslovanja, s posebnim povdarkom na metode dela, raziskovalna vprašanja, ter cilje, ki jih želimo doseči z diplomsko nalogo. Temu sledijo teoretične osnove s področja marketinga in računovodstva, ki nakratko predstavijo splošno o trženju storitev, kaj storitev sploh je. Prav tako se v teoretičnih osnovah dotaknemo pravnih podalg s področja računovodstva, gostinstva, davkov in zalog. Teoriji sledi poglavje raziskava, kjer v opisu okolja predstavimo poslovni model, ki se uporablja v Sloveniji. V diplomski nalogi imamo razdelane prednosti in slabosti, ki se nanašajo na uporabo tovrstne storitve za gostince. V zadnjem sklopu diplomskega dela je opravljena analiza tržišča oziroma posnetek stanja. Na poglagi opravljenih analiz ugotavljamo, da storitev ni primerna za množično prodajo, kajti ni pretiranega zanimanja. Storitev kot taka, je primerna za učinkovito poslovanje nočnih klubov.
Keywords: Inventura, storitev, trženje, marketinški načrt.
Published in DKUM: 04.06.2014; Views: 1169; Downloads: 146
.pdf Full text (2,05 MB)

4.
Izboljšanje delovnega procesa in uvedba črtne kode v podjetju Etiks d.o.o.
Leon Kit, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo pisali o logističnih izboljšavah, ki bi jih lahko uvedli v podjetju Etiks d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo, ter prodajo toplotne tehnike. . Na začetku dela se bomo lotili teoretičnih osnov področja, iz katerega bomo kasneje iskali rešitve za probleme obravnavanega podjetja. Pregledali bomo kakšno je trenutno stanje v podjetju – na kakšen način se material naroča, skladišči, kako poteka izdaja blaga, ter opisali pomanjkljivosti trenutnega načina dela. Za vse naštete pomanjkljivosti bomo v nadaljevanju poiskali rešitve, jih opisali, navedli približno oceno stroškov potrebnih za uvedbo, ter preračunali koliko je zadeva rentabilna, oz. kako hitro se bo investicija povrnila. Po oceni in vrednotenju uspešnosti predlaganih rešitev bomo ugotovili, da bi se le te izplačale že prej kot v roku enega leta in jih spoznali za primerne
Keywords: črtna koda, inventura, trgovina, skladiščenje
Published in DKUM: 14.08.2013; Views: 1710; Downloads: 174
.pdf Full text (1,52 MB)

5.
IZBOLJŠAVA IT PODPORE IZBRANIM POSLOVNIM PROCESOM
Sebastijan Ženko, 2013, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi Izboljšava IT podpore izbranim poslovnim procesom predstavljam analizo problemskega stanja v podjetju UNIKA TTI d.o.o., ki se pojavlja pri procesu prodaje na terenu in inventuri sredstev, ter razvoj in uvedbo rešitve, ki bo omogočala mobilni zajem podatkov in prenos teh neposredno v ERP sistem Pantheon. Gre za aplikacije na prenosnem terminalu, ki omogoča lasersko odčitavanje kod izdelkov in kasnejšo lažjo obdelavo. Razvoj aplikacij za terminale je potekal v programskem jeziku Visual Basic .NET. Za uvoz podatkov v ERP sistem Pantheon smo uporabili v njem vgrajeno programsko orodje ARES za razvoj podpornih aplikacij, ki temelji na T-SQL poizvedbah in programskem jeziku Delphi. Aplikacija za prodajo na terenu je namenjena trgovskemu potniku, da pri prodaji čim lažje in natančno izvede naročilo ter zbrane podatke takoj posreduje na matično podjetje, kjer stečejo vsi potrebni postopki za dostavo naročenega blaga. Aplikacija za popis sredstev z uporabo mobilnih terminalov popisovanje bistveno skrajša ter odpravi napake, ki so prej nastajale z ročnim popisovanjem. Poglavitni rezultati uvedbe sistema za mobilno poslovanje so hitrejši pretok podatkov, večja točnost podatkov, odprava dvojnih vnosov, manjši stroški poslovanja, hitrejši pretok blaga, hitrejši obrat denarnih sredstev in konkurenčna prednost.
Keywords: mobilno poslovanje, metodologije razvoja programske opreme, prenosni terminali, prodaja na terenu, inventura sredstev
Published in DKUM: 11.03.2013; Views: 1677; Downloads: 199
.pdf Full text (2,26 MB)

6.
SKLADIŠČENJE IN IZDAJA VHODNIH MATERIALOV V PROIZVODNJO V PODJETJU SGA D.O.O., SLOV. KONJICE
Romana Turner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Da je proizvodno podjetje lahko uspešno, mora zagotavljati zadostne količine materiala za nemoteno proizvodnjo vendar pa je tukaj potrebno ogromno znanja s področja skladiščnega poslovanja. Glede na materiale, katere podjetje potrebuje za svoje delovanje, se odločamo o izvedbi skladiščnih prostorov. Kolikšne bodo zaloge in ali bomo skladiščne prostore najeli ali bomo skladiščili sami je odvisno od več dejavnikov, predvsem pa od višine stroškov, katere nam povzročajo zaloge. Kako bomo knjižno zavedli prejem blaga in nato izdajo blaga je odvisno od politike poslovanja podjetja. Nikakor ne smemo pozabiti pri prejemu blaga, da je potrebno izvesti razne kontrole od ustreznosti blaga do same kvalitete blaga. SGA izdajo vrši po principu FIFO. Z avtomatizacijo skladišč se je mogoče izogniti marsikateri napaki človeškega faktorja, saj se večina knjižnih premikov preko odčitavanja črtnih kod avtomatsko zavede v sistemu. Prav tako z regalnim avtomatskim skladiščem pridobimo na samem skladiščnem prostoru. Inventura ob končanem poslovnem obdobju je izraz našega dela skozi obdobje in vsa odstopanja v zalogah nam prikazujejo kolikšne so bile napake pri manipuliranju z blagom.
Keywords: proizvodno podjetje, material, skladiščno poslovanje, skladiščni prostor, strošek, zaloga, kvaliteta blaga, FIFO, regalno avtomatsko skladišče, inventura
Published in DKUM: 14.11.2012; Views: 3085; Downloads: 348
.pdf Full text (464,36 KB)

7.
8.
9.
Zagotavljanje sledljivosti, označevanja in skladiščenja v logističnih sistemih
Primož Jurak, 2012, master's thesis

Abstract: Zagotavljanje ustrezne sledljivosti in označevanje sestavnih delov za nemoteno delovanje proizvodnje linije je težava, s katero se soočajo vsa podjetja. Zato želimo v magistrskem delu dokazati, da bi uvedba novega načina označevanja sestavnih delov izboljšala sledljivost, skladiščenje in posledično inventurno stanje podjetij. Tako smo v poglavju teoretične osnove predstavili elemente, kakor tudi njihove prednosti in slabosti, ki nam jih dana sredstva nudijo. V nadaljevanju pa, kako podjetja poslujejo danes ter s kakšnimi težavami se srečujejo pri zagotavljanju nemotenega delovanja proizvodne linije in ustreznega inventurnega stanja. Nato smo za posamezna podjetja na osnovi ugotovitev predlagali in predstavili izboljšave, ki bi pripomogle k lažjemu poslovanju. S tem bi se izognili nujnim klicanjem distributerjev ali izvajanju dragih naročil pri dobaviteljih zaradi nevarnosti zaustavitve proizvodne linije. Vse to pa bi se odražalo na prihrankih in sredstvih, h katerim so podjetja naravnana.
Keywords: sledljivost, označevanje, skladiščenje, inventura, dobavitelji
Published in DKUM: 16.04.2012; Views: 2497; Downloads: 349
.pdf Full text (1,05 MB)

10.
Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica