| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
INTERNO KOMUNICIRANJE V SKUPINI IMPOL-ČASOPIS METALURG
Urška Zidanšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je danes prisotno povsod, tudi v organizacijah. Te pa so pravzaprav ljudje, zato je njihov uspeh odvisen od uspešnosti ljudi in njihovega komuniciranja med in z ljudmi. Prav tako lahko povzamemo, da ima vsaka organizacija različne javnosti, od katerih je odvisen njihov uspeh. Tako je pomemben del tudi interna javnost in posledično interno komuniciranje. In to se je skozi čas neprestano spreminjalo. In če je bilo nekoč dovolj le enosmerno komuniciranje, to danes več ni dovolj. V procesu internega komuniciranja so nujno potrebne povratne informacije, ki dajejo odziv na informacije, ki so bile posredovane. Če podjetju preko internega komuniciranja uspe motivirati zaposlene, torej če uspe komunicirati skupno strategijo, skupne vrednote, skupne cilje in skupno poslanstvo, je na dobri poti.
Keywords: interno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, orodja internega komuniciranja, interno glasilo, oglasne deske, splet
Published: 02.03.2011; Views: 1861; Downloads: 278
.pdf Full text (7,10 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica