| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 29
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Published: 22.09.2009; Views: 3026; Downloads: 702
.pdf Full text (507,43 KB)

2.
SISTEMI PLAČIL V ELEKTRONSKEM POSLOVANJU
Petra Vogrinec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti sisteme plačil v elekt6ronskem poslovanju. V začetku sem na kratko opisala spletno trgovino in ugotovila, da kar 25% uporabnikov interneta kupuje preko spleta, pri tem pa tudi uporabljajo različne plačilne kartice. Naredila sem primerjavo nakupovanja preko interneta med bolj in manj razvitimi državami. Podrobneje sem tudi opisala postopek nakupa v spletni trgovini. V drugem poglavju sem teoretično opisala elektronsko bančništvo-bančne storitve, ki jih lahko bančni komitent opravi preko interneta, brez neposredne pomoči bančnega uslužbenca in kako se razvija in raste elektronsko bančništvo v Sloveniji med letoma 2004 in 2007. Kratko sem predstavila program vzpostavitve enotnega območja plačil v evrih (SEPA): kdo je naročnik in izvajalec projekta, finančni obseg, skupno trajanje in posebnosti projekta za Slovenijo. Zadnje poglavje temelji izključno na primeru Nove kreditne banke Maribor. Najprej kratka predstavitev banke, nato predstavitev internetnega bančništva- Bank@Net lahko pristopimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta. Za denarno poslovanje ni več nedeljskih in prazničnih omejitev. Bank@Net je odprta dan in noč. Telefonsko bančništvo-TeleBanka je hiter, varen in varčen način opravljanja bančnih storitev po telefonu. Omogoča, da z uporabo varnostnih elementov in s preprostim telefonskim klicem hitro in enostavno opravite večino bančnih storitev, zaradi katerih bi sicer morali v banko. Pri plačevanju s TeleBanko so provizije bistveno nižje, zato lahko pri plačevanju položnic dolgoročno veliko privarčujemo. Mobilno bančništvo- Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobilnikom, ki omogoča hitro, varno in enostavno plačevanje na več kot 5000 plačilnih mestih, označenih z nalepko Moneta. Uporabniki lahko na ta način plačujejo na Terminalih Moneta v trgovinah, gostinskih lokalih, butikih, lekarnah, frizerskih salonih, trafikah, pri dostavi hrane na dom, prevozih s taksijem, na Moneta Avtomatih, na parkirnih in prodajnih avtomatih, z Moneto v Telefonski prodaji in Moneto Internet. Potem sem še naredila primerjavo plačevanja položnic v Sloveniji in sem ugotovila, da je najdražje plačevanje položnic pri bančnem okencu, se pravi v banki. Najcenejše, najhitrejše in dostopno 24 ur na dan je plačevanje položnic preko Bank@Neta (to lahko storimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta) in preko TeleBanke – s telefonskim klicem.
Keywords: Banka/ Bank@Net/ bančništvo/ elektronsko bančništvo/ internetno bančništvo/ mobilno bančništvo/ Moneta/ Nova kreditna banka Maribor/ telefonsko bančništvo/ Telebanka/ spletna trgovina
Published: 03.12.2009; Views: 2233; Downloads: 213
.pdf Full text (623,20 KB)

3.
VARNOST SISTEMOV INTERNETNEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU KLIK NLB
Barbara Belič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je nemogoče najti banko, ki ne bi poslovala elektronsko ter nudila storitev elektronskega bančništva. Internetno bančništvo je kot storitev elektronskega bančništva dalo bankam nove razsežnosti, saj so te večino svojih storitev ponudile kar v svoji spletni poslovalnici. Komitenti bank pa za uporabo spletne poslovalnice potrebujejo le osebni računalnik ter dostop do interneta. Zaradi prednosti uporabe internetnega bančništva, število uporabnikov spletnih bank iz dneva v dan narašča. Za varnost sistemov internetnega bančništva mora biti poskrbljeno z obeh strani, tako s strani banke kot tudi s strani uporabnikov. Banke zagotavljajo varnost na omenjenem področju s pomočjo varnostne tehnologije (požarni zidovi, usmerjevalniki, kriptografija in overjanje), uporabniki pa z rednim posodabljanjem operacijskih sistemov, protivirusnih programov ter s skrbnim varovanjem osebnih podatkov s čimer pripomorejo k višji stopnji varnosti ter zanesljivosti sistemov internetnega bančništva. S spleta pretijo različne nevarnosti, ki posredno in neposredno vplivajo na internetno bančništvo. Virusi, črvi in trojanski konji lahko oslabijo delovanje osebnih računalnikov ter uničijo podatke ter datoteke shranjene na njih. Navedeni škodljivi programi tako posredno vplivajo na spletno bančništvo. Neposredno pa se na internetno bančništvo nanaša pojav lažnih spletnih strani bank (ribarjenje in pharming). Nepridipravi skušajo s pomočjo lažnih spletnih strani priti do podatkov s katerimi imajo kasneje dostop do našega transakcijskega računa.
Keywords: Elektronsko poslovanje/ Elektronsko bančništvo/ Internetno bančništvo/ Varnost sistemov internetnega bančništva/ Varnostna tehnologija/ Ribarjenje/ Pharming/ Virusi/ Črvi/ Trojanski konji/ Klik NLB
Published: 12.10.2009; Views: 2101; Downloads: 268
.pdf Full text (882,74 KB)

4.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Keywords: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Published: 21.01.2010; Views: 1670; Downloads: 154
.pdf Full text (333,16 KB)

5.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Jožica Kodrič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je postalo izredno pomembna bančna storitev. Elektronske bančne storitve so dostopne 24 ur na dan, vse dni v letu, kar je zelo pomembno za podjetja, ki potrebujejo nemoten finančni tok in nenehen pregled nad finančnimi sredstvi. V prvem delu sem predstavila elektronsko poslovanje, njegov pomen ter različne oblike elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je v sodobnem poslovnem svetu postalo nepogrešljivo. Organizacije ga uporabljajo zato, da si znižajo stroške poslovanja in prihranijo čas. V drugem delu sem opredelila elektronsko bančništvo, njegove prednosti in slabosti. Predstavila sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko in mobilno bančništvo ter internetno bančništvo. Banke storitve elektronskega bančništva prilagajajo uporabnikovim zahtevam in potrebam ter jih sproti dopolnjujejo. Tretji del sem namenila varnosti elektronskega bančništva in predstavila varnostne mehanizme. Banke zelo dobro skrbijo za varnost elektronskega bančništva in sicer varovanje poteka na več ravneh. Varovani so podatki, ki se pretakajo med vašim računalnikom in bančnim strežnikom, tako da jim nihče ne more prisluškovati (za to poskrbi protokol https), varovan pa je tudi dostop. V elektronsko banko se lahko prijavite le, če poznate pravo kombinacijo tajnih podatkov. Za varnost pa moramo poskrbeti tudi sami in sicer s previdnostjo ter upoštevanjem pravil in nasvetov, ki smo jih dobili na banki. V četrtem delu sem predstavila storitve elektronskega bančništva, ki jih ponujajo tri največje slovenske banke podjetjem. Na koncu sem naredila primerjavo in ugotovila, da se ponudba vseh treh primerjanih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev ji kar hitro sledijo ostale.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni mehanizmi
Published: 19.11.2009; Views: 1777; Downloads: 151
.pdf Full text (591,96 KB)

6.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Keywords: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Published: 23.11.2009; Views: 2385; Downloads: 287
.pdf Full text (811,74 KB)

7.
SPLETNE BANKE V SLOVENIJI S POSEBNIM POUDARKOM NA BANKI DIBA
Hanka Huskić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Z uporabo elektronskega bančništva uporabniki prihranijo s časom in denarjem, saj so bančne storitve dosegljive 24 ur na dan in 365 dni v letu. Vse kar potrebujemo za uporabo, je računalnik in povezava do interneta. Prav tako omogočajo enostavnejše in cenejše poslovanje. Sodobne elektronske bančne storitve so: bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno bančništvo in informacijski terminali. Pri elektronskem bančništvu pa je pomembna tudi varnost, za njeno zagotavljanje pa morajo poskrbeti tako banke kot tudi sami uporabniki. Praktično vse banke v Sloveniji ponujajo uporabo elektronskega bančništva, saj se zavedajo, da bodo le na ta način ostale konkurenčne. Lansko leto pa je na slovenski trg vstopila Banka Diba in kot prva ponudila stoodstotno spletno bančništvo. To pomeni, da banka nima svojih poslovalnic ampak je njeno poslovanje usmerjeno le preko spleta. Edina storitev, ki pa jo Diba ponuja je Diba račun.
Keywords: Elektronsko bančništvo, bančne storitve, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko, mobilno in internetno bančništvo.
Published: 27.01.2010; Views: 1797; Downloads: 128
.pdf Full text (882,96 KB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA MED NAJVEČJIMI SLOVENSKIMI IN SVETOVNIMI BANKAMI S POUDARKOM NA SPLETNEM BANČNIŠTVU
Aleš Lipovšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Ko je informacijska tehnologija prišla na določeno stopnjo razvitosti in ko je internet prestopil prag večine domov v razvitih državah sveta je to v bančništvu sprožilo revolucijo velikih razsežnosti. Konkurenca je samo še poskrbela, da so prav vse sodobne banke stopile v korak s časom in svojim komitentom ponudile možnost poslovanja preko spleta. Seveda so banke na začetku internet izkoriščale zgolj v oglaševalske in informativne namene, vendar pa je s časom to prešlo na stopnjo, ko lahko komitenti prav vse, oz. večino bančnih poslov, za katere so prej morali obiskati bančno poslovalnico, opravijo kar od doma ali iz službe. V Sloveniji elektronsko bančništvo po zadnjih podatkih uporablja 21 % komitentov slovenskih bank. Ti podatki sicer izhajajo iz leta 2008, zaradi česar verjamem, da je odstotek danes že nekoliko višji. Vendarle pa bode v oči podatek, da Slovenija še zmeraj precej zaostaja za evropskim povprečjem 27 držav, ki pa ga tvorijo tudi države, kot so Romunija, Bolgarija in Grčija, ki ga vlečejo zelo navzdol. Prednosti uporabe spletnega bančništva je veliko. Tiste, ki jih banke najpogosteje omenjajo, so prihranek denarja in časa, možnost poslovanja 24 ur na dan vse dni v letu, zasebnost, varnost ter preprostejše življenje. Na drugi strani so tudi slabosti, ki jih banke nerade omenjajo, vendar pa to ne pomeni, da ne obstajajo. Med drugim so tako še zmeraj prisotne psihološke ovire uporabnikov, nezaupanje v tehnologijo in varnost. Banke pa imajo velike stroške investiranja, razvijanja ter usposabljanja osebja. Primerjava slovenskih in tujih bank kaže, da slovenske banke v določenih segmentih sicer zaostajajo za najrazvitejšimi bankami, vendar pa vztrajno sledijo in se trudijo izboljšati ter zadovoljiti svoje komitente. V zadnjih nekaj letih je spletno bančništvo izredno napredovalo. Strokovnjaki trdijo, da bo napredovalo še bolj, da se bo bolj razvijalo in da se ga bodo komitenti v prihodnosti še bolj posluževali. Glede na to, da razvoj informacijske tehnologije poteka eksponentno in da je uporabnikov interneta zmeraj več, je težko napovedati, kako bodo stvari videti v Sloveniji in v svetu čez 15 ali 20 let. Verjamem pa, da bodo precej drugačne od današnjih. Trendi kažejo, da se bodo delovna mesta v bankah pričela postopoma ukinjati, zamenjala jih bosta tehnologija in umetna inteligenca. Ljudem, ki so komitenti najrazvitejših bank, že danes ni potrebno prestopiti praga svoje banke in lahko kljub temu odprejo različne račune in poslujejo preko spleta. S prihodom mlajših generacij pa se bo ta trend le še stopnjeval.
Keywords: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, slovenske banke, internetno bančništvo, storitve spletnega bančništva
Published: 04.08.2010; Views: 1578; Downloads: 163
.pdf Full text (2,79 MB)

9.
INTERNETNO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU POŠTNE BANKE SLOVENIJE D.D.
Mojca Bergauer Jarc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisano elektronsko bančništvo s poudarkom na internem bančništvu. Tema je bila izbrana z moje strani zaradi zanimanja, skozi diplomsko delo pa je bilo znanje o tej temi nadgrajeno. Diplomska naloga je razdeljena v dva tematska sklopa, v katerem je zajeto elektronsko bančništvo tako s teoretičnega kot tudi s praktičnega vidika. V prvem tematskem sklopu je bil zajet teoretičen del opredelitve elektronskega bančništva s poudarkom na internetnem bančništvu. Opisano je delovanje elektronskega bančništva, katere storitve ponuja, prodajne poti in varnost poslovanja. Drugi tematski sklop je izključno namenjen praktičnemu prikazu internetnega bančništva za podjetja na primeru Poštne banke Slovenije d.d.. Na začetku je najprej na splošno in kratko predstavljena Poštna banka Slovenije in ponudbo elektronske banke ter njena funkcionalnosti. V nadaljevanju so opisane storitve plačilnega prometa in varnost elektronskega poslovanja ter primerjava dveh ponudnikov programske opreme Hermes SoftLab d.d. in Halcom d.d. z vidika uporabnikov. Poseben poudarek je na razvoju oz. nadgradnji programske opreme in razširitvi ponudbe internetne banke. Opredeljeno je internetno bančništvo za pravne osebe. Internetni način poslovanja pomeni prihranek dragocenega časa, je enostavne uporabe in hkrati prinaša posodobitev bančnega poslovanja. S tem načinom se odpirajo nove tržne poti, preko katerih se komitent poveže z banko. Prav komitenti pa so tisti zaradi katerih banke vodijo nenehen boj s konkurenco, saj se zavedajo, da bodo na trgu ostale samo, če bodo korak pred njimi.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, banka, komitent, elektronski denar, mikroplačila, POS delovna mesta, internet, Poštna banka Slovenije, elektronska banka, Hermes SoftLab d.d., Halcom d.d., e - računi, direktne bremenitve SEPA
Published: 16.08.2010; Views: 2236; Downloads: 192
.pdf Full text (4,39 MB)

10.
ZAUPANJE IN ZADOVOLJSTVO BANČNIH STRANK V INTERNETNO BANČNIŠTVO
Nika Mihič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času nam računalniki lajšajo delo, so neskončen shranjevalec in vir informacij, uporabljajo se kot komunikacijsko sredstvo in konec koncev skrbijo tudi za zabavo. Tako poteka preko računalnika in ostalih elektronskih medijev vse več poslovnih dogodkov. Tak način življenja je tudi spremenil navade potrošnikov. Sedaj so potrošniki tisti, ki določajo kakšnih storitev si želijo. Podjetja pa morajo svojo ponudbo kar se da hitro prilagajati potrošnikovemu povpraševanju. To velja tudi za internetno bančništvo. Pojav interneta je povzročil, da se postopoma brišejo meje tudi na bančnih trgih. Vse večja konkurenca med bankami pa povzroča, da banke znižujejo stroške procesiranja finančnih operacij. Prav internetno bančništvo je tisto, ki močno zniža stroške finančnih operacij. Zaradi tega se vse več bank močno nagiba k internetnem bančništvu, ki naj bi sčasoma prevzelo izvajanje transakcij. Na ta način je internetno bančništvo postalo najhitreje rastoči in razvijajoči se segment v bančništvu. Opravljanje storitev preko spleta je za komitente bistveno lažje in bolj udobno, kot opravljanje storitev na tradicionalen način, bankam pa omogoča bolj ekonomično in kvalitetnejše poslovanje. Banke morajo zato posvetiti veliko pozornost učinkovitemu izkoriščanju svojih virov, med katere sodi tudi informacijska tehnologija. Internetno bančništvo poraja med bodočimi uporabniki določene pomisleke, predvsem glede varnosti podatkov, vendar je treba poudariti, da večjega kriminala na področju spletnega bančništva še ni bilo. Kljub temu je pomembno stalno dopolnjevanje varnostnih sistemov v sami banki. Kar se nezaupanja v internetno bančništvo tiče to bo prisotno vse dokler bo tehnologija hitela s takšno hitrostjo. Dobra stran je da internetno bančništvo uporablja mlajša generacija. Tako da mislimo da bo internetno bančništvo v prihodnosti bolj uporabljeno.
Keywords: Banke, internetno bančništvo, internet, bančne storitve, bančne stranke, varnost bank, varnost uporabnika bančnih storitev, digitalni certifikat, enkratna in statična gesla, identifikacija, avtentikacija, računalniški kriminal, računalniška forenzika, zaupanje, zadovoljstvo
Published: 03.08.2010; Views: 2163; Downloads: 311
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.46 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica