| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prenova procesa lansiranja naročil v podjetju Svilanit d.d.
Irena Baliž, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Svilanit d.d. deluje na področju tekstilne in oblačilne industrije, ki je delovno intenzivna panoga, kar pomeni velik vložek dela za proizvodnjo končnega proizvoda. Podjetje se tako kot druga podjetja v današnji gospodarski situaciji sooča s težavami, ki vse bolj obremenjujejo njegovo delovanje. Razmere in globalizacija na trgu zahtevajo razvijanje podjetij, ki se morajo za obstanek neprestano prilagajati spremembam. Zahteve trga se še vedno večajo. Lastnosti okolja, v katerem živimo, zaznamujejo trije glavni dejavniki: kupci, ki imajo pobudo, konkurenca, ki je izredno močna in spremembe, ki »narekujejo« prilagajanja, ki postajajo stalnica v poslovanju. Kupci pričakujejo pestro izbiro, visoko kakovost, primerne cene in hitre odzivne čase oz. dobavo. V diplomski nalogi je predstavljeno lansiranje v podjetju Svilanit, kjer so se že leta 1997 zavedali, da je lansiranje ključnega pomena za organizacijo proizvodnje in nadzor stroškov. Z dosedanjo organizacijo lansiranja so dosegli pomembne rezultate, ki omogočajo zadovoljevanje informacijskih potreb uporabnikov. Prav tako se v podjetju zavedajo, da je po letih dela ustaljene prakse potrebno pregledati postopke na področju lansiranja proizvodnje, jih dopolniti in prenoviti skladno z možnostmi programske opreme.
Keywords: logistika, lansiranje, delovni nalogi, interne naročilnice, proizvodni proces, tehnični predpis (TP)
Published in DKUM: 15.11.2013; Views: 1273; Downloads: 124
.pdf Full text (7,84 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica