SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
INTERNA KOMUNIKACIJA V PODJETJU X
Anita Brovč, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali komunikacijo, natančneje interno komunikacijo v podjetju X. Osnovna namena diplomskega dela sta bila opredelitev teoretičnih pojmov komuniciranja in predstavitev interne komunikacije v podjetju. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu podrobneje opišemo proces komunikacije, načine komuniciranja, motnje pri komuniciranju in reševanje konfliktov ter vodenje in motiviranje. V praktičnem delu pa predstavimo ugotovitve ankete, ki smo jo izvedli v podjetju X na temo interna komunikacija. Za dobro komunikacijo na delovnem mestu je pomembno, da priznavamo drugim njihovo drugačnost. Vsi ljudje smo drugačni. Naše današnje mišljenje oblikujejo naše pretekle izkušnje in naše znanje, zato smo si v svojih dojemanjih različni. Kar najpomembneje pa je, da imamo vsi iz svojega vidika prav. V anketi smo postavili 17 vprašanj. Ugotovili smo, da se zaposleni med seboj zelo dobro razumejo. Odnosi so prijazni, strokovni in razumevajoči. Zaposleni gojijo veliko pripadnost podjetju. Svojemu vodstvu zaupajo, večinoma menijo, da jih vodstvo ceni, a vendar se občuti tudi kanček dvoma. Motivacijski dejavniki, ki jih podjetje trenutno uporablja, ne dosegajo želja zaposlenih. Za vsakodnevno medsebojno komunikacijo pretežno uporabljajo telefon in elektronsko pošto. Ti dve sredstvi sta v današnjem času najpogostejši. Kljub temu pa si zaposleni želijo več osebnih stikov v obliki srečanj. Če so druženja neformalne narave, so ljudje bolj sproščeni, lažje vzpostavljajo osebne stike in poznanstva. Vse to pa seveda lahko tudi pozitivno vpliva na interno komunikacijo. Zaposleni menijo, da so dovolj seznanjeni z dogajanjem v podjetju. Želijo si le več informacij o novostih in spremembah o poslovanju in odločitvah podjetja, kar pa nas ne čudi, glede na to, da smo v času gospodarske krize in vse skrbi za svojo prihodnost.
Keywords: komunikacija, interna komunikacija, motiviranje, vodenje
Published: 02.09.2010; Views: 3433; Downloads: 659
.pdf Full text (885,77 KB)

2.
INFORMIRANJE ZAPOSLENIH V BIOTEHNIŠKEM CENTRU NAKLO
Tjaša Pavec, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali informiranje zaposlenih v Biotehniškem centru Naklo. V teoretičnem delu naloge smo spoznali osnovne pojme, kot so informacija, komunikacija ter interna komunikacija. Ugotovili smo, kako poteka informiranje znotraj podjetja, torej proces komunikacije, in osnovne kanale, po katerih ta poteka. Seznanili smo se tudi z orodji internega komuniciranja. Pri teoretičnem delu diplomske naloge smo ugotovili, da vsako podjetje, organizacija oziroma center za svoje uspešno ter dobro delovanje potrebuje zadovoljne ter motivirane zaposlene. To pa dosežemo le z zadostno informiranostjo ter odlično komunikacijo v podjetju. Zavedati se moramo tudi, da se je komunikacije v poslovnem okolju treba priučiti in vložiti veliko časa ter truda v izgradnjo uspešnega in učinkovitega komunikacijskega sistema znotraj podjetja. V praktičnem delu diplomske naloge smo spoznali Biotehniški center Naklo. S pomočjo ankete smo ugotavljali, kolikšna je informiranost zaposlenih v Centru. Osredotočeni smo bili na orodja internega komuniciranja in ugotavljali, ali so zaposleni z njimi dobro seznanjeni. Ugotovili smo, da so zaposleni v Biotehniškem centru dobro informirani, kar pozitivno vpliva tudi na ugodno notranjo klimo. Odnosi med zaposlenimi so strokovni ter prijazni, odnosi med nadrejenimi in podrejenimi ter obratno pa strokovni in učinkoviti. Rezultati ankete so pokazali, da odnose in informiranje v Biotehniškem centru Naklo opredelimo lahko kot učinkovite.
Keywords: komunikacija, prenos informacij, interna komunikacija, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija
Published: 01.10.2015; Views: 774; Downloads: 58
.pdf Full text (910,52 KB)

3.
MOBILNI TELEFON KOT OVIRA OSEBNE KOMUNIKACIJE V PODJETJU
Boris Šljivar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času si podjetja brez uporabe mobilnih telefonov ne moremo predstavljati. S hitrim razvojem so postali mobilni telefoni nenadomestljiva tehnologija za komuniciranje posameznikov. Z razvojem mobilnih telefonov se širi njihova uporabnost, kar vpliva na spreminjanje navad in vedenje posameznikov. V nalogi smo raziskovali določene navade, ki so se oblikovale zaradi intenzivne uporabe in lastnosti mobilnih telefonov in ki imajo negativen vpliv na posameznika ter na komunikacijo v podjetju. Raziskava je bila usmerjena v odkrivanje negativnih vplivov, ki jih povzroča uporaba mobilnih telefonov na internih sestankih in v interni komunikaciji med zaposlenimi. Mobilni telefon, ki nam omogoča enostavno, hitro in od lokacije neodvisno komunikacijo, lahko ob neustrezni uporabi postane komunikacijska ovira. Ugotovili smo, da v raziskovanem podjetju predstavlja neprimerna uporaba mobilnih telefonov največjo oviro na internih sestankih. Na podlagi rezultatov lahko potrdimo, da mobilni telefon povzroča določeno motnjo pri izvajanju rednih delovnih nalog.
Keywords: mobilni telefon, interna komunikacija, komunikacijske ovire
Published: 25.05.2016; Views: 344; Downloads: 58
.pdf Full text (815,68 KB)

4.
Interno komuniciranje v podjetju X
Sanela Barukčić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V vsaki družbi, skupnosti ali podjetju imamo postavljena določena pravila in odnose, da bi to društvo, skupnost ali podjetje lahko delovalo kot celota. Kvaliteta teh odnosov je odvisna od mnogih dejavnikov, vendar osnovo vsega predstavlja ravno komunikacija. V diplomskem delu smo predstavili interno komuniciranje na splošno in raziskali ter analizirali dejansko stanje interne komunikacije v podjetju X. Diplomsko delo je razdeljeno v dva dela, teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu so predstavljene osnove komuniciranja, interna komunikacija v podjetju, orodja interne komunikacije ter vrste, načini in ravni komuniciranja. Opredelili smo tudi kaj vse vpliva na uspešno in učinkovito interno komuniciranje, ovire pri interni komunikaciji, ter kako je vodenje in motiviranje povezano z interno komunikacijo v podjetju. V praktičnem delu smo predstavili podjetje X in s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali interno komuniciranje v podjetju X. Vprašanja so se nanašala na komunikacijska orodja v podjetju, informacije v podjetju, odnose med sodelavci in nadrejenimi, motivacijske dejavnike in predloge za izboljšanje internega komuniciranja v podjetju. Želeli smo ugotoviti, če se zaposleni razumejo s sodelvci in z nadrejenimi in se dobro počutijo v delovnem okolju, kar predstavlja izhodišče za uspešno komunikacijo v podjetju. Ugotovili smo, da so zaposleni zadovoljni s komunikacijo v podjetju X in se počutijo dobro v svojem delovnem okolju in prav to jih tudi motivira za delo in vpliva na uspešnost komunikaciranja.
Keywords: komunikacija, interna komunikacija, vodenje, motivicija
Published: 21.07.2016; Views: 918; Downloads: 200
.pdf Full text (2,28 MB)

5.
ANALIZA UPORABE INTRANETA V HYPO ALPE-ADRIA-BANK, D.D.
Nataša Grešovnik, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava interno komuniciranje v Hypo Alpe-Adria-Bank, d.d. Osrednja tema proučevanja je intranet, ki je lahko eno izmed najbolj učinkovitih orodij internega komuniciranja, kar ugotavljata tako teorija kot dobra praksa uspešnih organizacij. V decembru 2015 je bila s pomočjo anketnega vprašalnika izvedena analiza uporabe intraneta v Hypo banki. Cilj je bil ugotoviti, v kolikšni meri zaposleni intranet uporabljajo pri svojem delu in kateri dejavniki vplivajo na njegovo uporabo. Ali intranet izpolnjuje svoje poslanstvo in zaposlenim pomaga izvajati delovne naloge bolj učinkovito? Ali prispeva k večji informiranosti zaposlenih? Je intranet izpolnil pričakovanja uporabnikov? Rezultati raziskave so pokazali, da je intranet med zaposlenimi pogosto v uporabi, ne predstavlja pa osrednje informacijske točke banke. Zaposleni so dokaj homogena skupina uporabnikov intraneta. Koliko časa delajo v banki in na kakšnem delovnem mestu, nima vpliva na pogostost uporabe intranetnih strani. Vizualna podoba intraneta, ki so jo sicer uporabniki ocenili kot dobro, prav tako nima vpliva na to, da bi bile intranete strani bolj obiskane. Zelo spodbudna pa je ocena zaposlenih, da uporabne intranetne vsebine vplivajo na boljšo učinkovitost pri delu. Na splošno so uporabniki z intranetom zadovoljni. Zadovoljstvo je tudi v pozitivni korelaciji z izpolnjenimi pričakovanji uporabnikov. Ne glede na pozitivne ocene zaposlenih pa je analiza njihovih informacijskih potreb pokazala, da je še mnogo vsebin, za katere zaposleni menijo, da bi jim pomagale bolj produktivno opravljati delovne naloge, intranet Hypo banke kot medij in orodje internega komuniciranja pa ima še ogromno potenciala na poti doseganja kakovostne in učinkovite podpore zaposlenim pri delu.
Keywords: organizacijsko komuniciranje, interna komunikacija, intranet
Published: 27.05.2016; Views: 697; Downloads: 43
.pdf Full text (2,45 MB)

6.
INTERNA IZOBRAŽEVANJA V AUTOGRILL SCHWEIZ AG
Andreja Veber, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi raziskujemo interna izobraževanja v Autogrill Schweiz AG in njihovo strategijo za uspešno izvajanje. S teoretičnimi in praktičnimi vzorci želimo predstaviti združevanje vizije in poslanstva podjetja z njegovimi zaposlenimi preko osveščanja na internih izobraževanjih ter prikazati, kako je moč zadane cilje kratko- in dolgoročno doseči. V času neprestane konkurenčnosti se moramo zavedati, kako pomembno je delati in graditi odnose, da bomo kot podjetje, ki ga poznamo danes, obstajali tudi jutri. Laže reči, kot narediti. V podjetju Autogrill Schweiz AG se srečujemo z narodnostmi velikega dela tega sveta. Interno se zelo veliko časa in denarja investira v posredovanje navodil ter vedno znova ponavljajočih se razlag o delovnih nalogah posameznikom. Z razvojno strategijo, torej z internimi izobraževanji, stremimo k uspešni enotnosti zaposlenih na vseh kontinentih. Je sistematičen postopek prenašanja informacij in nalog od A do B. Zaposlene želimo čim bolj zavestno združiti s »srcem« podjetja. Na začetku se bomo dotaknili vodenja in njegove pomembnosti vplivati na druge, kasneje še komuniciranja, kako in s čim komunicirati, kako posameznik dojema razumevanje ter z njim povezane težave v komunikaciji. Izpostavili bomo pomembnost razumevanja povedanega na internih izobraževanjih. V diplomski nalogi predstavljamo analizo ankete, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v nemško govorečem delu Švice. V raziskavi ugotavljamo, kako vodje in njihove tehnike vodenja vplivajo na uspešnost podjetja. Pokazali bomo ugotovitve o pričakovanjih, osebnih ambicijah, želji po novem znanju ter uspešnosti njegovega prenašanja od zaposlenih in nanje, in sicer v primerjavi z internimi izobraževanji v prejšnjih letih.
Keywords: vodenje, vodja, komunikacija, tehnike komuniciranja, kakovost komuniciranja, interna izobraževanja
Published: 21.11.2016; Views: 304; Downloads: 35
.pdf Full text (1,88 MB)

7.
Razvoj prototipa intranetne aplikacije
Katja Mihelič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj prototipne rešitve intranetne aplikacije, ki temelji na konkretnem primeru slovenskega podjetja. V podjetju so zaznali problem zastarelosti intranetne tehnologije. Skupaj z naročnikom smo uskladili njihove želje in zahtevane funkcionalnosti, ki jih mora vsebovati razvita aplikacija. Prototip aplikacije smo razvili z razvojnim orodjem za hiter razvoj Oracle Application Express. Razvoj je potekal s prototipno metodo, kjer se razvita verzija aplikacije dograjuje in izpopolnjuje do končnega produkta. Razvita aplikacija je namenjena vsem zaposlenim, omogočene funkcionalnosti pa se glede na njihovo uporabniško vlogo razlikujejo. Glavne funkcionalnosti prototipa so rezervacija sejnih sob, shranjevanje dokumentov, izpolnjevanje in potrjevanje elektronskih obrazcev, oddajanje inovativnih predlogov in inovacij ter objava internih novic in obvestil. Z aplikacijo bodo uporabniki lažje opravljali svoje delo in hitreje prišli do potrebnih informacij za opravljanje delovnih nalog. Z uporabo aplikacije se bo izboljšala interna komunikacija, dodajanje novih funkcij pa bo poenostavljeno.
Keywords: intranet, informacijski sistem, interna komunikacija, prototipni razvoj, aplikacija, Oracle Express Application
Published: 05.06.2019; Views: 60; Downloads: 13
.pdf Full text (3,23 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica