| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.
Saša Golob, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente. Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci. Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte.
Keywords: marketinško komuniciranje, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejmi
Published: 01.06.2016; Views: 832; Downloads: 81
.pdf Full text (1,07 MB)

2.
ENERGETSKA IZKAZNICA IN UKREPI ZA IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI OVOJA STAVBE TER INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Rok Močnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava opredelitev in zakonsko podlago energetske izkaznice, primer ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe ter predstavitev in uporaba instrumentov marketinškega komuniciranja. Glavni cilj diplomskega dela je predstavitev in analiza ukrepov za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe Savski breg objekt C. Ukrepe smo simulirali s pomočjo programa URSA 4.0., osredotočili pa smo se na toplotne izgube ter potrebno energijo za ogrevanje stavbe. Izračunano potrebno energijo za ogrevanje smo nato primerjali z vrednostjo pridobljeno iz izdane energetske izkaznice za obravnavano stavbo.
Keywords: Energetska izkaznica stavbe, energetska učinkovitost, ukrepi za izboljšanje kakovosti ovoja stavbe, toplotna izolacija stavb, instrumenti marketinškega komuniciranja
Published: 11.07.2014; Views: 1094; Downloads: 230
.pdf Full text (5,00 MB)

3.
MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Taja Bezjak, 2013, master's thesis

Abstract: Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Keywords: medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Published: 15.01.2014; Views: 1520; Downloads: 183
.pdf Full text (846,17 KB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja; osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Published: 10.01.2014; Views: 2271; Downloads: 419
.pdf Full text (9,18 MB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA PODROČJE MEDICINSKIH PLINOV IN MEDICINSKE OPREME V PODJETJU MESSER SLOVENIJA D.O.O.
Saška Vodušek, 2013, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo predstavili družbo Messer Slovenija, d. o. o., ki je del mednarodno priznane korporacije Messer Group GmbH in Nemčije, ki posluje na različnih svetovnih trgih. Podjetje Messer Slovenija oskrbuje preko 3.000 kupcev in v Sloveniji pokriva 40 odstotkov potreb slovenskega tržišča za področje tehničnih in specialnih plinov. V magistrskem delu smo se osredotočili na področje medicinskih plinov in medicinske opreme, iz tega izhajajo tudi ključne ugotovitve. Pri preverjanju prve raziskovalne hipoteze smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja, ki se jih poslužuje podjetje Messer Slovenija, ti so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila in posebne oblike marketinškega komuniciranja. Tako smo skozi prikaz vseh uporabljenih instrumentov za področje medicinskih plinov in medicinske opreme prikazali način marketinškega komuniciranja. Ugotovili smo, da je za podjetje najpomembnejše, da se pri marketinškem komuniciranju osredotoči na udeležence oz. ciljno skupino, ki jih zanima izdelek in storitev, ki ga podjetje ponuja, saj lahko tako usmeri vso delovanje le na njih. V ta namen je bilo za podjetje Messer Slovenija potrebno opredeliti ciljne skupine za medicinske pline in medicinsko opremo. Ugotovili smo, da podjetje Messer Slovenija uspešno izkorišča vsakega od navedenih instrumentov marketinškega komuniciranja, pri čemer daje velik poudarek osebni prodaji. Osebna prodaja velja za podjetje Messer Slovenija za najpomembnejši komunikacijski instrument, kar je predpostavka druge raziskovalne hipoteze. Razlika, ki jo predstavlja osebna prodaja glede na druge instrumente marketinškega komuniciranja, je dvostranska in osebna komunikacija. Na tak način komuniciranja se gradi dolgoročno sodelovanje s strankami in ponudba se prilagodi povpraševanju stranke. Prodajno osebje se lahko z vsako stranko posebej dogovarja o nakupnih pogojih in le tako pridejo do ustrezne rešitve, ki je sprejemljiva za obe strani. Podjetje Messer Slovenija posveča velik pomen izobraževanju prodajnega osebja. To se vsakoletno izobražuje z različnih področij, kot so: vloga prodajalca, različne tehnike prodaje, uspešna komunikacija s strankami, uspešna predstavitev ponudbe, uspešno reševanje ugovorov, ocena konkurence in drugo. Za področje medicinskih plinov in medicinske opreme se prodajno osebje srečuje z medicinskim osebjem, kot so medicinske sestre in zdravniki. Za usmerjanje prodajnega osebja je dobro poznati priporočila, ki zagotavljajo prodajnemu osebju lažjo pot do uspešne prodaje. Kot primer nekaterih napotkov za boljše sodelovanje z zdravniki lahko navedemo naslednje: zdravniki ne potrebujejo poglobljenega informiranja o izdelkih, ampak usmerjeno diskusijo o bolezni oz. terapiji, v pogovoru ne želijo standardnih opisov ali definicij, temveč prilagojene informacije, ki veljajo za njihovo področje dela. Od prodajnega osebja cenijo vse relevantne vire informiranja, prednost pred številom obiskov dajejo njihovi kakovosti. Če predpostavljamo, da ima prodajno osebje določene osebnostne lastnosti, kot so zanesljivost, poštenost, inovativnost, dinamičnost lahko v povezavi z ostalimi znanji, ki jih pridobijo skozi različna izobraževanja, zelo uspešno vodijo prodajni proces. Tako se še enkrat poudarja vloga in pomen osebne prodaje, ki velja za vsa prodajna področja v podjetju Messer Slovenija za najpomembnejši instrument marketinškega komuniciranja. V magistrskem delu smo prav tako prikazali razliko med prodajnima področjema medicinskih plinov in medicinske opreme, hkrati pa smo prikazali tudi njuno povezanost in prekrivanje. Področje medicinskih plinov zajema segment uporabnikov, ki so splošne bolnišnice, psihiatrične bolnišnice, zdravstveni domovi, kirurški centri, veterinarske ambulante in ostali. Za področje prodaje medicinskih plinov se podjetje ne posveča v tako veliki meri instrumentom marketinškega komuniciranja kot za področje medicinske opreme. V našem primeru so medicin
Keywords: medicinski plini, medicinska oprema, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in publiciteta, priporočila, posebne oblike marketinškega komuniciranja, cena, kakovost, garancija, distribucija, blagovna znamka
Published: 08.01.2014; Views: 1263; Downloads: 84
URL Link to full text

6.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V KOROŠKI OSREDNJI KNJIŽNICI DR. FRANCA SUŠNIKA
Marja Mori, 2013, master's thesis

Abstract: V današnjem času je učinkovit način komuniciranja ključnega pomena pri uvajanju in prepoznavnosti blagovne znamke izdelka in podjetja na trgu. Zato je za podjetje nujno, da na trgu nenehno komunicira s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, pa tudi z ostalo javnostjo (lokalno skupnostjo, zaposlenimi in drugimi). Pri tem je potrebno poznati instrumente marketinškega komuniciranja in jih dosledno izvajati, skladno z načrtovano strategijo in cilji marketinškega komuniciranja v podjetju. Pomembnosti marketinškega komuniciranja se zavedajo tudi v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Knjižnica je svojo blagovno znamka gradila aktivno vse od svoje ustanovitve v povojnih letih dalje, še posebej do leta 2002, ko je bila ustanovljena kot samostojna knjižnica. Nenehno si prizadeva za ohranjanje zaupanja pri širši javnosti in posledično stremi k pridobivanju novih članov in povečanju obsega storitev pri obstoječih članih. V obravnavani knjižnici je marketinško komuniciranje zasnovano, pa vendar je glede na njene cilje smiselno posamezne aktivnosti tudi strateško načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih. Tako bodo cilji marketinškega komuniciranja v knjižnici tudi izmerjeni in lahko bomo ugotovili, ali smo bili pri komuniciranju uspešni. Glede na navedeno področje raziskave je magistrska naloga sestavljena iz dveh glavnih delov. To sta: - teoretični del, ki obsega temelje ter proces in načrtovanje marketinškega komuniciranja. Predstavljeni so ključni instrumenti marketinškega komuniciranja; - praktični del, ki je glavna tema magistrske naloge in v katerem smo glede na ključne ugotovitve iz teoretičnega dela predlagali načrt marketinškega komuniciranja v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Pri raziskavi in pisanju magistrske naloge smo zaznali prispevek, ki ga s svojo nalogo lahko podamo obravnavani knjižnici, saj lahko predlagani marketinški instrumenti komuniciranja pomembno vplivajo na rast in razvoj blagovne znamke knjižnice ter pridobivanje novih članov. Seveda bomo s sistematičnim merjenjem odjemalcev knjižnice izvedeli, katere izmed predlaganih instrumentov komuniciranja bi bilo glede na predlagano terminsko opredelitev njihovega izvajanja smotrno še pogosteje načrtovati ali jih nadgraditi.
Keywords: Marketinško komuniciranje, načrtovanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem.
Published: 19.06.2013; Views: 1466; Downloads: 386
.pdf Full text (1010,88 KB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, master's thesis

Abstract: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Keywords: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Published: 23.08.2012; Views: 1898; Downloads: 373
.pdf Full text (2,02 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MED ORGANIZACIJAMI
Anja Nadvežnik, 2011, final seminar paper

Abstract: Medorganizacijski trgi so trgi izdelkov in storitev, ki jih kupujejo podjetja, vladne organizacije in institucije, z namenom vgradnje, porabe, uporabe ali preprodaje. Porabnike izdelkov za poslovno rabo sestavljajo proizvodna in pridelovalna podjetja ter distributerji, ki kupujejo in prodajajo drugim industrijskim in institucionalnim porabnikom iz številnih panog. Najpomembnejše značilnosti, ki veljajo za medorganizacijski trg so manjše število odjemalcev oziroma poslovnih subjektov, visoka geografska koncentracija, tako na globalni kot tudi na regionalni ravni. Značilna je obsežna celotna prodaja ter posledično tudi obsežnejši nakupi. Na medorganizacijskem trgu se pojavlja manjše število močnejših kupcev, ter tesna povezanost med dobavitelji in strankami. Med medorganizacijskim in porabniškim trgom obstajajo nekatere znatne razlike in dejavniki, po katerih se medorganizacijski trg ločuje od porabniškega, te so: manj kupcev, večji nakupi, tesni odnosi med dobavitelji in odjemalci, geografska osredotočenost kupcev, izpeljano povpraševanje, neprožno in nestalno povpraševanje, strokovno kupovanje, ter več dejavnikov, ki vpliva na nakup. Med njih uvrščamo na primer ljudi, nakupne komisije, idr. Kljub nekaterim razlikam še vedno lahko trdimo, da imata medorganizacijski in porabniški trg kar nekaj podobnosti in prav zato lahko večino trženjskih metod in orodij, ki jih uporabljamo na porabniškem trgu, z rahlimi spremembami prenesemo tudi na medorganizacijski trg. Marketinški splet je skupek trženjskih orodij, ki jih podjetje uporablja, da doseže svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Med marketinški splet na medorganizacijskem trgu uvrščamo štiri ključne dejavnike, tako imenovane 4P: izdelke, distribucija, marketinško komuniciranje in cena. Organizacije, med katerimi potekajo menjalni procesi, sestavljajo ljudje oziroma osebnosti z različnimi lastnostmi. Vključevanje mnogih posameznikov iz različnih funkcij in hierarhičnih ravni organizacij, povečuje kompleksnost medorganizacijskega marketinga. Vloge, ki jih »igrajo« ljudje na medorganizacijskem trgu lahko razdelimo v šest različnih skupin in sicer so to uporabniki, vplivneži, odločevalci, potrjevalci, nakupovalci in čuvaji. Na medorganiazcijskem trgu se oblikujejo dolgoročni odnosi med organizacijskimi kupci. Medorganizacijski trg sestavljajo različni segmenti medorganizacijskih kupcev. Heterogenost pa zahteva od prodajalcev oblikovanje primarnega marketinškega spleta za vsak posamezni tržni segment. Na medorganizacijske kupce vplivajo najrazličnejši vplivi, tako okolje, kot tudi sama organizacija v kateri se nahajajo, skupine, ter osebni dejavniki. Omrežja medpodjetniških odnosov so zaznamovana z različnimi teorijami. S proučevanjem posameznih razmerij ne moremo celostno analizirati dogodkov na medorganizacijskih trgih, zato je primernejše proučevanje omrežje odnosov. Glede na predstavljena omrežja medpodjetniških odnosov z vidika različnih teorij ugotavljamo, da je kljub različnim raziskovalnim metodam osnovna enota proučevanja pravzaprav skupna vsem teorijam, to je odnos med dvema udeležencema. Celoten komunikacijski splet podjetja, imenovan tudi promocijski splet, je sestavljen iz ustrezne mešanice oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje, stikov z javnostmi in orodji neposrednega trženja. Oglaševanje delimo na tisto oglaševanje, kjer oglašujemo izdelke ali storitve in na korporativno oglaševanje. Najpomembnejši način spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu je osebna prodaja. Odnosi z javnostmi so zelo primeren instrument marketinškega komunikacijskega spleta zaradi treh dejavnikov, ti so visoka prepričljivost, neopaznost in dramatizacija. Med neposredno marketinško komuniciranje pa uvrščamo telemarketing, direktno pošto in oglaševanje z neposrednim odzivom.
Keywords: Marketinško komuniciranje, Medorganizacijski trg, Marketinški splet, Udeleženci medorganizacijskega trga, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi
Published: 25.11.2011; Views: 2440; Downloads: 200
.pdf Full text (362,77 KB)

9.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Published: 19.10.2010; Views: 2887; Downloads: 380
.pdf Full text (1,24 MB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH NA PRIMERU JAVNEGA SKLADA RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Marko Rakuša, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje neprofitnih organizacij je postalo pomemben dejavnik za realizacijo poslanstva posamezne organizacije. Metodologija izvajanja marketinškega komuniciranja v neprofitnih organizacijah je enaka tisti v profitnem sektorju. Bistvena razlika med obema je samo v cilju. Neprofitne organizacije želijo z marketinškim komuniciranjem vplivati na vedenje ciljne skupine in s tem povečati njeno korist oziroma korist družbe kot celote, medtem ko želijo profitne organizacije z marketinškim komuniciranjem povečati svojo korist. V teoretičnem delu diplomskega dela je opredeljeno marketinško komuniciranje v neprofitnih organizacijah. Navedene in opisane so vse faze procesa načrtovanja marketinškega komuniciranja. Na podlagi teoretičnih spoznanj o marketinškem komuniciranju v neprofitnih organizacijah smo v praktičnem delu analizirali marketinško komuniciranje Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in na podlagi analize izdelali predlog programa marketinškega komuniciranja. Predlog zajema novo obliko organiziranosti, cilje in iz ciljev izpeljane strategije marketinškega komuniciranja. Nobena organizacija, naj bo profitna ali neprofitna, ne mora obstajati brez komunikacije s ciljnimi skupinami. Marketinško komuniciranje omogoča organizaciji, da se ciljna skupina organizacije zaveda, pokaže zanjo določeno zanimanje in željo po uporabi njenih izdelkov oz. storitev in na koncu spodbudi k dejanju, ki vodi do uporabe izdelka oz. storitve. Vse te faze lahko organizacija doseže s sistematičnim upravljanjem marketinškega komuniciranja, ki temelji na uspešnem načrtovanju le-tega. JSKD ima s svojo razvejano mrežo območnih izpostav ogromen potencial pri izvajanju marketinškega komuniciranja. S strateškim pristopom in pravilno uporabo instrumentov marketinškega komuniciranja, predvsem osebne prodaje, bi lažje zbrali prepotrebna občinska sredstva. Prav tako bi z uspešnim komunikacijskim programom dvignili zadovoljstvo svojih ključnih odjemalcev — kulturnih društev — in poskrbeli za večjo prepoznavnost in boljšo podobo organizacije v družbi.
Keywords: Neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, načrtovanje marketinškega komuniciranja, Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, ljubiteljska kultura.
Published: 27.09.2010; Views: 1873; Downloads: 210
.pdf Full text (1,55 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica