| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Published: 15.07.2009; Views: 2505; Downloads: 347
.pdf Full text (1,68 MB)

2.
ANALIZA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU X (PRIMER IZDELKA:FREKVENČNI PRETVORNIK)
Barbara Kovačič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: To diplomsko delo obravnava marketinško komuniciranje na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila medorganizacijski trg, marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja na tem trgu. S pomočjo strokovne literature sem ugotavljala, kako pomembna je uporaba posameznega instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V praktičnem delu naloge pa sem predstavila podjetje X ter analizirala instrumente marketinškega komuniciranja, ki jih uporabljajo pri trženju frekvenčnih pretvornikov. Na podlagi ugotovitev sem podala predloge za izboljšanje marketinškega komuniciranja. Podjetje X pri komuniciranju s trgom uporablja vse instrumente marketinškega komuniciranja, pri tem pa upošteva teoretične smernice komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Tako je v marketinško-komunikacijskem spletu podjetja X najpomembnejša osebna prodaja s svojo lastnostjo prilagajanja vsakemu posameznemu kupcu glede na njegove specifične potrebe. V okviru pospeševanja prodaje se podjetje v največji meri poslužuje sejmov, na katerih prihaja v stik s sedanjimi in potencialnimi kupci. Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta v podjetju pomembna zaradi graditve prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke, neposredno marketinško komuniciranje pa uporabljajo za vzdrževanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi kupci ter za povečanje zanimanja za izdelek.
Keywords: Medorganizacijski trg, Marketinško komuniciranje, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Frekvenčni pretvornik
Published: 24.12.2009; Views: 2386; Downloads: 313
.pdf Full text (816,38 KB)

3.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJI
Uroš Žarković, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Razviti dolgoročen odnos s strankami, pridobiti in ohraniti čimveč dobrih in zvestih strank postaja eden izmed glavnih ciljev marketinško usmerjenih podjetij. Zvest kupec je zadovoljen kupec. In kakšen je zadovoljen kupec? Zadovoljen je s kvaliteto storitve, s ceno, s servisom, je obveščen, ima občutek, da je poslušan in nagrajen za svojo zvestobo. Potrebno je spoznati kdo so naši kupci, kaj so njihove želje, potrebe in predvsem pričakovanja. Dvosmerna komunikacija, individualne, stranki na kožo pisane ponudbe, programi zvestobe so stvari, ki dajejo storitvi dodano vrednost in so pogosto razlog, da stranke ne odidejo drugam. Nezadovoljen kupec pove svojo izkušnjo najmanj devetim ljudem, ki to informacijo še razširijo. Največji problem govoric je njihova nenadzorovanost. Da bi izboljšali govorice je potrebno spremeniti vedenje in komuniciranje organizacije. Dobre govorice, ki jih širi obstoječi kupec, lahko dosegajo učinkovite marketinške učinke. Vsekakor so odraz dolgoročnega in uravnoteženega komuniciranja podjetja z okoljem.
Keywords: • Cilji marketinškega komuniciranja • Načrtovanje marketinškega komuniciranja • Instrumenti marketinškega komuniciranja • Oglaševanje • Pospeševanje prodaje • Neposredni marketing • Osebna prodaja • Interenetno oglaševanje • Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja
Published: 22.01.2010; Views: 1437; Downloads: 255
.pdf Full text (453,75 KB)

4.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE OGLAŠEVANJA NA AVTOBUSIH
Maja Kajnih, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih nekaj letih je oglaševanje na prostem na slovenskem trgu doseglo pravi porast in razvoj. Pojavljati so se začele bolj inovativne oblike medijev oglaševanja na prostem, zato imajo oglaševalci oziroma oglaševalske agencije na razpolago večje možnosti, da naredijo oglaševalsko sporočilo še bolj kreativno. Oglaševanje na avtobusih je uspešno vpeljalo nove oblike prikazovanja oglasnih sporočil tako na zunanjih površinah avtobusov, z novimi materiali, s pomočjo katerih imajo oglasi na zunanjih površinah avtobusa daljšo življenjsko dobo. Novosti so tudi na področju oglaševanja v notranjosti avtobusa, kjer so ta trenutek najbolj aktualni digitalni prikazovalniki oglasov, ki ponujajo širok spekter prikazovanja oglasnih sporočil. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem raziskava trga in sam proces raziskave trga, opredeliti smo marketinško komuniciranje in podali opredelitve zunanjega oglaševanja. Teoretična znanja smo uporabili v praktičnem delu diplomske naloge, kjer smo na podlagi anketnega vprašalnika naredili raziskavo, in z njeno pomočjo pridobili informacije, ki so se nanašale na oglaševanje na avtobusih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti splošno mnenje prebivalcev Maribora in njegove širše okolice o avtobusnem oglaševanju. Na podlagi analize rezultatov ankete lahko zaključimo s trditvijo, da je avtobusno oglaševanje dobro sprejeto med prebivalce Maribora in njihove širše okolice, saj smo ugotovili, da je njihovo splošno mnenje o avtobusnem oglaševanju dobro. Ugotovili smo, da predstavlja notranje avtobusno oglaševanje še neizkoriščen potencial, saj je tovrstno oglaševanje še povsem nerazvito v krajevnih avtobusih, ki vozijo v okolici Maribora in njegovi širši okolici.
Keywords: raziskava trga, proces raziskave trga, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih
Published: 24.11.2009; Views: 2215; Downloads: 321
.pdf Full text (18,24 MB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH NA PRIMERU JAVNEGA SKLADA RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Marko Rakuša, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje neprofitnih organizacij je postalo pomemben dejavnik za realizacijo poslanstva posamezne organizacije. Metodologija izvajanja marketinškega komuniciranja v neprofitnih organizacijah je enaka tisti v profitnem sektorju. Bistvena razlika med obema je samo v cilju. Neprofitne organizacije želijo z marketinškim komuniciranjem vplivati na vedenje ciljne skupine in s tem povečati njeno korist oziroma korist družbe kot celote, medtem ko želijo profitne organizacije z marketinškim komuniciranjem povečati svojo korist. V teoretičnem delu diplomskega dela je opredeljeno marketinško komuniciranje v neprofitnih organizacijah. Navedene in opisane so vse faze procesa načrtovanja marketinškega komuniciranja. Na podlagi teoretičnih spoznanj o marketinškem komuniciranju v neprofitnih organizacijah smo v praktičnem delu analizirali marketinško komuniciranje Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in na podlagi analize izdelali predlog programa marketinškega komuniciranja. Predlog zajema novo obliko organiziranosti, cilje in iz ciljev izpeljane strategije marketinškega komuniciranja. Nobena organizacija, naj bo profitna ali neprofitna, ne mora obstajati brez komunikacije s ciljnimi skupinami. Marketinško komuniciranje omogoča organizaciji, da se ciljna skupina organizacije zaveda, pokaže zanjo določeno zanimanje in željo po uporabi njenih izdelkov oz. storitev in na koncu spodbudi k dejanju, ki vodi do uporabe izdelka oz. storitve. Vse te faze lahko organizacija doseže s sistematičnim upravljanjem marketinškega komuniciranja, ki temelji na uspešnem načrtovanju le-tega. JSKD ima s svojo razvejano mrežo območnih izpostav ogromen potencial pri izvajanju marketinškega komuniciranja. S strateškim pristopom in pravilno uporabo instrumentov marketinškega komuniciranja, predvsem osebne prodaje, bi lažje zbrali prepotrebna občinska sredstva. Prav tako bi z uspešnim komunikacijskim programom dvignili zadovoljstvo svojih ključnih odjemalcev — kulturnih društev — in poskrbeli za večjo prepoznavnost in boljšo podobo organizacije v družbi.
Keywords: Neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, načrtovanje marketinškega komuniciranja, Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, ljubiteljska kultura.
Published: 27.09.2010; Views: 1615; Downloads: 199
.pdf Full text (1,55 MB)

6.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Keywords: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Published: 27.08.2010; Views: 1856; Downloads: 155
.pdf Full text (2,63 MB)

7.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Published: 19.10.2010; Views: 2429; Downloads: 316
.pdf Full text (1,24 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MED ORGANIZACIJAMI
Anja Nadvežnik, 2011, final seminar paper

Abstract: Medorganizacijski trgi so trgi izdelkov in storitev, ki jih kupujejo podjetja, vladne organizacije in institucije, z namenom vgradnje, porabe, uporabe ali preprodaje. Porabnike izdelkov za poslovno rabo sestavljajo proizvodna in pridelovalna podjetja ter distributerji, ki kupujejo in prodajajo drugim industrijskim in institucionalnim porabnikom iz številnih panog. Najpomembnejše značilnosti, ki veljajo za medorganizacijski trg so manjše število odjemalcev oziroma poslovnih subjektov, visoka geografska koncentracija, tako na globalni kot tudi na regionalni ravni. Značilna je obsežna celotna prodaja ter posledično tudi obsežnejši nakupi. Na medorganizacijskem trgu se pojavlja manjše število močnejših kupcev, ter tesna povezanost med dobavitelji in strankami. Med medorganizacijskim in porabniškim trgom obstajajo nekatere znatne razlike in dejavniki, po katerih se medorganizacijski trg ločuje od porabniškega, te so: manj kupcev, večji nakupi, tesni odnosi med dobavitelji in odjemalci, geografska osredotočenost kupcev, izpeljano povpraševanje, neprožno in nestalno povpraševanje, strokovno kupovanje, ter več dejavnikov, ki vpliva na nakup. Med njih uvrščamo na primer ljudi, nakupne komisije, idr. Kljub nekaterim razlikam še vedno lahko trdimo, da imata medorganizacijski in porabniški trg kar nekaj podobnosti in prav zato lahko večino trženjskih metod in orodij, ki jih uporabljamo na porabniškem trgu, z rahlimi spremembami prenesemo tudi na medorganizacijski trg. Marketinški splet je skupek trženjskih orodij, ki jih podjetje uporablja, da doseže svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Med marketinški splet na medorganizacijskem trgu uvrščamo štiri ključne dejavnike, tako imenovane 4P: izdelke, distribucija, marketinško komuniciranje in cena. Organizacije, med katerimi potekajo menjalni procesi, sestavljajo ljudje oziroma osebnosti z različnimi lastnostmi. Vključevanje mnogih posameznikov iz različnih funkcij in hierarhičnih ravni organizacij, povečuje kompleksnost medorganizacijskega marketinga. Vloge, ki jih »igrajo« ljudje na medorganizacijskem trgu lahko razdelimo v šest različnih skupin in sicer so to uporabniki, vplivneži, odločevalci, potrjevalci, nakupovalci in čuvaji. Na medorganiazcijskem trgu se oblikujejo dolgoročni odnosi med organizacijskimi kupci. Medorganizacijski trg sestavljajo različni segmenti medorganizacijskih kupcev. Heterogenost pa zahteva od prodajalcev oblikovanje primarnega marketinškega spleta za vsak posamezni tržni segment. Na medorganizacijske kupce vplivajo najrazličnejši vplivi, tako okolje, kot tudi sama organizacija v kateri se nahajajo, skupine, ter osebni dejavniki. Omrežja medpodjetniških odnosov so zaznamovana z različnimi teorijami. S proučevanjem posameznih razmerij ne moremo celostno analizirati dogodkov na medorganizacijskih trgih, zato je primernejše proučevanje omrežje odnosov. Glede na predstavljena omrežja medpodjetniških odnosov z vidika različnih teorij ugotavljamo, da je kljub različnim raziskovalnim metodam osnovna enota proučevanja pravzaprav skupna vsem teorijam, to je odnos med dvema udeležencema. Celoten komunikacijski splet podjetja, imenovan tudi promocijski splet, je sestavljen iz ustrezne mešanice oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje, stikov z javnostmi in orodji neposrednega trženja. Oglaševanje delimo na tisto oglaševanje, kjer oglašujemo izdelke ali storitve in na korporativno oglaševanje. Najpomembnejši način spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu je osebna prodaja. Odnosi z javnostmi so zelo primeren instrument marketinškega komunikacijskega spleta zaradi treh dejavnikov, ti so visoka prepričljivost, neopaznost in dramatizacija. Med neposredno marketinško komuniciranje pa uvrščamo telemarketing, direktno pošto in oglaševanje z neposrednim odzivom.
Keywords: Marketinško komuniciranje, Medorganizacijski trg, Marketinški splet, Udeleženci medorganizacijskega trga, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi
Published: 25.11.2011; Views: 1964; Downloads: 174
.pdf Full text (362,77 KB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE POSLOVNO-KONGRESNEGA TURIZMA V TERMAH MARIBOR: PRIMER HOTELA HABAKUK
Timotej Semenič, 2012, master's thesis

Abstract: Če želi podjetje v času varčevalnih ukrepov in vse hujše konkurence na trgu ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, je nujno, da zna svojo ponudbo ciljni javnosti kakovostno komunicirati. S potrošniki mora vzpostaviti učinkovit in dolgotrajen dialog, ki bo temeljil na zaupanju ter ustvariti ugled in zgraditi močno blagovno znamko. V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje poslovno-kongresnega turizma v hotelu Habakuk. Natančno smo preučili specifike poslovnega turizma in kongresne dejavnosti ter ugotovili, da ima organizacija kongresov pozitivne ekonomske, družbene, znanstvene in politične učinke, ki se odražajo na celotni turistični destinaciji. Podrobno smo opredelili teoretične postulate marketinga v kongresni dejavnosti in ugotovili, da turistični delavci zaradi specifičnih lastnosti storitev potrošnikom nudijo predvsem doživetja, ki jih morajo posredovati z ustrezno kombinacijo elementov destinacijskega trženjskega spleta. Ključno pri tem je marketinško upravljanje z naravnimi in turističnimi privlačnostmi ter imidžem kraja. Podrobno smo razdelali in preučili program marketinškega komuniciranja v Habakuku in ugotovili, da orodja komunikacijskega spleta uporabljajo koordinirano in med njimi dosegajo sinergijske učinke. Kljub temu smo pri uporabi posameznih instrumentov opozorili na nekatere pomanjkljivosti in predlagali, na kakšen način jih je mogoče odpraviti.
Keywords: poslovni turizem, kongresna dejavnost, marketinško komuniciranje, turistična destinacija, marketing v turizmu, marketinški splet, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Terme Maribor, hotel Habakuk.
Published: 23.08.2012; Views: 1582; Downloads: 336
.pdf Full text (2,02 MB)

10.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V KOROŠKI OSREDNJI KNJIŽNICI DR. FRANCA SUŠNIKA
Marja Mori, 2013, master's thesis

Abstract: V današnjem času je učinkovit način komuniciranja ključnega pomena pri uvajanju in prepoznavnosti blagovne znamke izdelka in podjetja na trgu. Zato je za podjetje nujno, da na trgu nenehno komunicira s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, pa tudi z ostalo javnostjo (lokalno skupnostjo, zaposlenimi in drugimi). Pri tem je potrebno poznati instrumente marketinškega komuniciranja in jih dosledno izvajati, skladno z načrtovano strategijo in cilji marketinškega komuniciranja v podjetju. Pomembnosti marketinškega komuniciranja se zavedajo tudi v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Knjižnica je svojo blagovno znamka gradila aktivno vse od svoje ustanovitve v povojnih letih dalje, še posebej do leta 2002, ko je bila ustanovljena kot samostojna knjižnica. Nenehno si prizadeva za ohranjanje zaupanja pri širši javnosti in posledično stremi k pridobivanju novih članov in povečanju obsega storitev pri obstoječih članih. V obravnavani knjižnici je marketinško komuniciranje zasnovano, pa vendar je glede na njene cilje smiselno posamezne aktivnosti tudi strateško načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih. Tako bodo cilji marketinškega komuniciranja v knjižnici tudi izmerjeni in lahko bomo ugotovili, ali smo bili pri komuniciranju uspešni. Glede na navedeno področje raziskave je magistrska naloga sestavljena iz dveh glavnih delov. To sta: - teoretični del, ki obsega temelje ter proces in načrtovanje marketinškega komuniciranja. Predstavljeni so ključni instrumenti marketinškega komuniciranja; - praktični del, ki je glavna tema magistrske naloge in v katerem smo glede na ključne ugotovitve iz teoretičnega dela predlagali načrt marketinškega komuniciranja v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Pri raziskavi in pisanju magistrske naloge smo zaznali prispevek, ki ga s svojo nalogo lahko podamo obravnavani knjižnici, saj lahko predlagani marketinški instrumenti komuniciranja pomembno vplivajo na rast in razvoj blagovne znamke knjižnice ter pridobivanje novih članov. Seveda bomo s sistematičnim merjenjem odjemalcev knjižnice izvedeli, katere izmed predlaganih instrumentov komuniciranja bi bilo glede na predlagano terminsko opredelitev njihovega izvajanja smotrno še pogosteje načrtovati ali jih nadgraditi.
Keywords: Marketinško komuniciranje, načrtovanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem.
Published: 19.06.2013; Views: 1161; Downloads: 353
.pdf Full text (1010,88 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica