| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
UPORABA DE BONOVIH METOD ZA SPREMEMBO ODNOSA MANAGEMENTA DO INOVACIJSKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU
Rosana Šuc Ravničan, 2015, master's thesis

Abstract: Bistveni pogoj in ključni pomen za uspešno inoviranje v podjetjih je inovacijsko komuniciranje, mora pa biti podprto s komuniciranjem managerjev, saj ti usmerjajo zaposlene s ciljem, da je njihovo podjetje ustvarjalno, inovativno in uspešno. Vendar v praksi managerji ne doprinašajo dovolj k inoviranju in ne komunicirajo ustrezno ter se ne zavedajo dovolj pomena inovacijskega komuniciranja, zato nas v magistrski nalogi zanima, kako spremeniti odnos managerjev do inovacijskega komuniciranja s ciljem, da spodbujajo inoviranje v podjetju. Pri tem vprašanju smo uporabili De Bonova orodja, s katerimi smo pripeljali managerje v podjetju do ustreznega zaznavanja inovacijskega komuniciranja, ki je bistveni del za posredovanje inovativnega duha v organizaciji in za vsakega posameznega zaposlenega, krepitev inovativnega timskega duha in kulturo celotne organizacije. Glavni cilj magistrske naloge v teoretičnem delu je bil proučiti inovacijski management, inovacijsko komuniciranje, managerjevo vlogo pri inovacijskem komuniciranju ter potrditi tri hipoteze, ki smo jih postavili v teoretičnem delu na začetku magistrske naloge. Glavni cilj v praktičnem delu je bil raziskati in ugotoviti, ali lahko z De Bonovimi metodami spremenimo odnos do inovacijskega komuniciranja pri managerjih, na katerih smo naredili raziskavo in raziskati ostale tri hipoteze, ki smo jih postavili na začetku magistrske naloge. Raziskava nas je pripeljala do spoznanj, da je komuniciranje ključno orodje v podjetjih za razvoj inovacijskega in inovativnega okolja in vpliva na razvoj invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju. Pri tem so managerji glavni akterji komuniciranja, ki vplivajo na invencijsko-inovacijske procese v podjetju. Če managerji, zaposleni v podjetju, želijo spremeniti odnos do inovacijskega komuniciranja, so De Bonova orodja zelo primerna orodja za vzpostavitev tega odnosa, saj smo v raziskavi ugotovili, da na spremembo odnosa srednjega managementa do inovacijskega komuniciranja v večini statistično značilno vpliva uporaba De Bonovih metod. Ugotovili smo tudi, da z uporabo De Bonovih metod lahko dosežemo spremembo v odprtosti komuniciranja, le ta je bistvena pri razvoju inovativnih okolij. Pri odkrivanju korelacij med inovacijskim komuniciranjem in inoviranjem smo ugotovili, da bolj kot se management zaveda pomena inovacijskega komuniciranja v podjetju, bolj se zaveda pomena invencijsko-inovacijskih procesov v podjetju.
Keywords: inovacijski management, invencijsko-inovacijski procesi, inovacijsko komuniciranje, inovativno okolje, managerji, De Bonove metode
Published in DKUM: 22.01.2016; Views: 1496; Downloads: 221
.pdf Full text (1,77 MB)

2.
OBLIKOVANJE INOVATIVNEGA OKOLJA S PRIMEROM V SOCIALNEM PODJETNIŠTVU
Tomaž Podlesnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Razmišljati ustvarjalno in inovativno je v današnjem svetu zelo pomembno. Če želimo, da naše podjetje, organizacija ali mi sami delujemo inovativno, si moramo zagotoviti ustrezne pogoje. Ključna podlaga za ustvarjanje invencij in inovacij je inovativno okolje. V inovativnem okolju sta prisotna klima in kultura, ki nas spodbujata h kreativnosti in ustvarjalnosti. Podjetje, ki je vzpostavilo inovativno okolje, se lahko loti kreiranja inovativnih idej in procesov inoviranja. V profitnih in tudi v neprofitnih organizacijah so potrebne inovacije in inovativno razmišljanje. Zato mora vsaka organizacija in podjetje stremeti k inovativnim pristopom, da se lažje uveljavi v poslovnem svetu in tam obdrži trdno pozicijo.
Keywords: inovacija, invencija, ustvarjalno razmišljanje, inovativno okolje, socialno podjetništvo
Published in DKUM: 22.11.2013; Views: 1860; Downloads: 201
.pdf Full text (246,22 KB)

3.
ANALIZA SUBJEKTOV INOVATIVNEGA OKOLJA
Aleksandra Rusjan, 2012, master's thesis

Abstract: Slovensko inovativno okolje predstavljajo podjetniški in univerzitetni inkubatorji ter tehnološki parki, ki spodbujajo nastajanje novih podjetij. Magistrska naloga prikazuje analizo inkubatorjev in tehnoloških parkov Slovenije, ki so v Združenju inkubatorjev in tehnoloških parkov. Postopek analize in pregleda ponudbe, storitev, ugodnosti ter kasneje izbire primernega tehnološkega parka ali inkubatorja je zamuden; prav tako je samo delovanje inkubatorjev in tehnoloških parkov podjetnikom premalo poznano. Naloga izhaja iz teze, da so subjekti inovativnega okolja podjetnikom premalo poznani. S pomočjo analize rezultatov, ki smo jih dobili z anketnim vprašalnikom med mladimi podjetji, ki niso ustanovljena več kot osemnajst mesecev, smo odgovorili na zastavljeni hipotezi in dosegli zastavljene cilje, ki smo si jih zadali na začetku pisanja tega dela. Naloga s pomočjo anketnega vprašalnika izlušči tiste inkubatorje oz. tehnološke parke, ki glede na potrebe anketirancev, ponujajo največ in kasneje s pomočjo programa za večparametrsko odločanje DEXI, predlaga med možnimi rešitvami, najbolj primernega.
Keywords: Inovativno okolje, Podjetniški inkubator, Tehnološki park, Večkriterijsko odločanje
Published in DKUM: 03.10.2012; Views: 2018; Downloads: 276
.pdf Full text (1,39 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica