| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Inovativna naravnanost podjetij : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aleksandra Baloh, 2006, undergraduate thesis

Keywords: inovacije, inovacijska politika, inovativna podjetja
Published: 31.03.2008; Views: 2691; Downloads: 358
.pdf Full text (473,40 KB)

2.
INOVATIVNOST V SLOVENSKIH MLADIH PODJETJIH
Andreja Gaberšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem preučila in analizirala inovativnost v slovenskih mladih podjetjih. V prvem delu diplomske naloge sem najprej preučila temo teoretično, v drugem delu pa sem se osredotočila na analizo področja inoviranja v izbranih mladih podjetjih preko raziskave v obliki ankete. V teoretičnem delu sem na začetku predstavila mlada podjetja in njihovo stanje na področju inoviranja. Sledila je predstavitev inovativnega potenciala in osnovnih pojmov. Na koncu teoretičnega dela sem opisala še dejanske primere pet izbranih mladih slovenskih start—up podjetij in njihovo inovativnost. V praktičnem delu sem analizirala in predstavila podatke, ki sem jih zbrala preko ankete med izbranimi mladimi slovenskimi podjetji. Na podlagi preučevanja in analize ankete o inoviranju v izbranih mladih podjetjih sem ugotovila, da anketirana mlada podjetja imajo vnaprej zastavljeno strategijo, ki vključuje tudi inoviranje, prevladuje pa ofenzivna strategija. Anketirana mlada podjetja menijo, da imajo ustrezen potencial za inoviranje in so tudi že inovirala kakšno storitev/izdelek. Denarna sredstva niso ključnega pomena za anketirana mlada podjetja, anketirana mlada podjetja pa tudi menijo, da država nima dovolj posluha za področje inoviranja.
Keywords: Inoviranje, inovacija, inovativni potencial, mlada podjetja, inovativne strategije, inovativna politika, inovativni kazalci
Published: 01.09.2010; Views: 1657; Downloads: 205
.pdf Full text (1,27 MB)

3.
Premalo razvojno usmerjenih podjetij
Miroslav Rebernik, Polona Tominc, Ksenja Pušnik, scientific monograph

Abstract: Družbeno, ekonomsko in kulturno okolje v posamezni državi pomembno vpliva na to, koliko posameznikov bo zasnovalo podjetje. Vplivajo pa tudi posameznikova motivacija, znanje in veščine, ki so potrebne za podjetništvo. Stopnja podjetniške aktivnosti v Sloveniji je še vedno relativno nizka. Bolj kot na število podjetnikov moramo svojo pozornost usmeriti na njihovo kakovost. Analiza, predstavljena v pričujoči monografiji, kot tudi rezultati raziskav, opravljenih po svetu v sodelujočih GEM državah in drugje v svetu, kažejo, da se mora podjetniška politika spremeniti od »splošne podjetniške politike« v »podjetniško politiko za rast in razvoj«, saj so podjetja, ki želijo rasti in imajo hkrati tudi objektivne možnosti za rast in širjenje tržišča, redka, hkrati pa imajo zahteve in potrebe, ki jih je treba obravnavati hitro, fleksibilno in učinkovito. »Podjetniška politika za rast in razvoj« mora biti, med drugim, izrazito selektivna, hkrati pa tudi proaktivna v iskanju tistih podjetij oziroma posameznikov v okolju, ki imajo tako motivacijo kot objektivne možnosti za rast in razvoj.
Keywords: podjetje, podjetništvo, podjetnik, Slovenija, gospodarski razvoj, razvoj, razvoj podjetja, Globalni podjetniški monitor, inovativna naravnanost, podjetniška motivacija
Published: 18.01.2017; Views: 525; Downloads: 50
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica