| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izzivi in inovativni postopki pri reciklaži redkozemeljskih magnetov SmCo
Marko Budler, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi obravnavamo področje redkozemeljskih kovin, njihove lastnosti, reciklažo in priložnosti, ki jih ponujajo. Področje ekoloških inovacij, redkih zemelj in reciklaže le-teh preučujemo tako s fizikalno-kemijskega vidika kot tudi s stališča teorije sistemov oz. invencijsko-inovacijskega managementa. V nalogi predstavljamo redke zemlje, njihove lastnosti in posebnosti, zaradi katerih so esencialnega pomena za sodobne tehnične aplikacije. V teoretičnem delu še opredelimo invencije, inovacije in difuzijo novosti ter ustvarjalnost, vključno z razmišljanji Abrahama Maslowa. V aplikativnem delu naloge se osredotočimo na reciklažo redkih zemelj oz. samarija. Težavo pri recikliranju predstavljajo delci samarijevega oksida, ki jih analiziramo s svetlobno mikroskopijo, tako da predvidimo njihovo obnašanje. V sklepnih mislih predstavimo domneve in ugotovitve o vplivu in porazdelitvi samarijevega oksida, prav tako pa analiziramo inovacijske dejavnike in ustvarjalnost po Maslowu z namenom izboljšanja delovne prakse v sodobnih podjetjih.
Keywords: inovacija, difuzija novosti, ustvarjalnost, Maslow, inovacijski dejavniki, redke zemlje, trajni magneti, samarij, kobalt, reciklaža
Published: 03.11.2014; Views: 912; Downloads: 105
.pdf Full text (2,50 MB)

2.
INVENCIJSKO-INOVACIJSKI POTENCIAL V INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJAH FINANČNIH USTANOV
Lucija Stiplovšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju obravnavamo dve večji povezani področji, in sicer invencijsko-inovacijski management in elektronsko poslovanje oz. informacijsko-komunikacijske tehnologije v bančnih sistemih na področju odnosov s strankami. Poleg opredelitve terminologije inovacijskega managementa predstavljamo tako proces od nastanka ideje do razvoja inovacije kot tudi uveljavljanje inovacij in vidik difuzije novosti. Na vprašanje, kako povečati ustvarjalnost in motivirati zaposlene do bolj inovativnega delovanja, odgovarjamo s pomočjo Maslowe hierarhične teorije. Nezadovoljene potrebe in stopnja zadovoljenosti z ozirom na hierarhično lestvico je lahko pri zaposlenih ključnega pomena, ko želimo spodbuditi inoviranje na delovnem mestu. Za inovativno e-poslovanje v finančnih institucijah pa moramo ustvariti tudi ustvarjalno klimo, ki omogoča delovanje celovitih informacijskih sistemov (ERP) in vpeljavo konceptov kot so management odnosov s strankami (CRM). Nenazadnje je innovativnost v finančnih institucijah odvisen od tega, kako dobro zaposleni in management upoštevajo inovacijske dejavnike, kar smo ugotavljali z analizo predhodno opravljenega polstrukturiranega intervjuja s predstavnico srednjega managementa v banki XXX.
Keywords: invencija, inovacija, ustvarjalnost, Maslow, difuzija novosti, ERP, CRM, e-poslovanje, inovacijski dejavniki
Published: 03.12.2015; Views: 649; Downloads: 102
.pdf Full text (498,86 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica