| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA SESTAVIN V FILMSKIH PLAKATIH
Aljaž Papež, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Želja vsakega oblikovalca je ustvariti prepoznaven plakat. Da bi mu to uspelo, mora obvladati razumevanje osebnosti, ter kako le ta osebnost zaznava. V diplomski nalogi smo teoretično obdelali interakcijski model osebnosti, Jungovo analitično psihologijo osebnosti in informacijsko ekološko razlago zaznav. Z barvami oblikovalec v plakatu ustvarja figuro, ozadje, ravnotežje, kompozicijo. Kot del kompozicije smo raziskali tudi uporabo zlatega reza. Izmerili smo uporabo osnovnih barv RGB modela v filmskih plakatih v različnih kulturah, ter dodatno analizirali izbrane plakate. Na celoten plakat ima velik vpliv tudi simbolika. Tako barv, kot tudi likov, teles, ki jih oblikovalec namenoma ali ne namenoma (podzavestno, intuitivno) vgradi v plakat. Vse to oblikovalec uporabi, da doseže učinek. Doseže pozornost množice in jo pripravi do akcije - ogleda filma, nakupa vstopnice za ogled, nakupa filmskega DVD-ja... Tako lahko skupina ljudi zbranih v marketinški oz. oblikovalski agenciji formira mit, ki služi namenu kontrole nad množico oz. ciljno skupino.
Keywords: filmski plakat, interakcijski model osebnosti, Jungova analitična psihologija, informacijsko ekološka razlaga zaznav, barve, simboli, figura, ozadje, ravnotežje, kompozicija, gestalt, zlati rez, psihološki stroj, RGB model
Published: 15.07.2009; Views: 2090; Downloads: 275
.pdf Full text (1,85 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica