| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proces vpeljave sistema za upravljanje z vsebinami TikiWiki : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Marko Ðukić, 2008, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi opisujemo močan vpliv odprtokodnih sistemov za upravljanje z vsebinami na vse uporabnike spletnih strani. Opisani so procesi in struktura sistemov za upravljanje z vsebinami ter na kakšen način sisteme vpeljujemo v različne skupnosti uporabnikov interneta. Seznanili smo se s problemom licenciranja odprtokodnih projektov. V praktičnem delu diplomske naloge smo spoznali odprtokodni sistem Tikiwiki za upravljanje z vsebinami (CMS). Z njim smo postavili spletni portal Tikiwiki.
Keywords: spletni portal, TikiWiki, odprtokodni programi, informacijska arhitektura
Published: 06.02.2009; Views: 2400; Downloads: 146
.pdf Full text (3,07 MB)

2.
DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
Jurij Štukovnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo tematiko uporabniške izkušnje in konkurenčno prednost, ki jo zagotavlja dobra uporabniška izkušnja lastnikom spletnih strani, ki se tega zavedajo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu razpravljamo o uporabniški izkušnji kot vedi: kje so njeni začetki, kako se je razvijala in v katero smer se bo razvijala v prihodnosti. V drugem delu pa uporabniško izkušnjo predstavimo tudi v praksi, na primeru načrtovanja in celovite izvedbe prenove konkretne spletne strani. Posebno poglavje namenjamo tesno povezani tematiki dostopnosti spletnih strani za slepe in slabovidne uporabnike.
Keywords: uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, PET design, dostopnost, uporabnost
Published: 15.07.2010; Views: 13002; Downloads: 952
.pdf Full text (1,58 MB)

3.
INTEGRACIJA APLIKACIJ PRI PROJEKTU E-ŠPORT
Jure Jeraj, 2011, specialist thesis

Abstract: Cilj specialistične naloge oziroma projekta je bil povezati in združiti vse obstoječe aplikacije na področju športa ter vpeljati enoten koncept razvoja vseh nadaljnjih aplikacij. Med podrobnejšim načrtovanjem tega koncepta smo ugotovili velik razkorak obstoječimi aplikacijami in trenutno sprejetimi tehnološkimi izhodišči. Naloga se osredotoča konkretno na integracijo dveh aplikacij. V nalogi smo predstavili novo projektno organiziranost in tehnični koncept za razvoj novih aplikacij. Pri projektni organiziranosti ima velik pomen Zavod za šport Republike Slovenije Planica in strokovna ekipa, ki je v njem zaposlena za projekt e-Športa. Ugotavljamo, da je strokovna ekipa ključna za uspešen in cenejši razvoj aplikacij, saj mora znati najprej pravilno zaznati vsebinske zahteve, jih razčleniti na manjše sklope in pravilno opredeliti. V nalogi je predstavljen strateški načrt in funkcije Projektnega sveta. V tehničnem konceptu smo opredelili programsko ogrodje e-Športa z dvanajstimi elementi. Programsko ogrodje uskladi notranjo tehnično heterogenost in enotno uporabniško izkušnjo. S tem smo izdelali tehnično rešitev, ki znotraj omogoča vključevanje različnih aplikacij ali spletnih storitev ne glede na tehnologijo, končnemu uporabniku pa aplikacije predstavijo kot enovit informacijski sistem. Ocenili smo, da bo zaradi predlaganih sprememb Zavod za šport Republike Slovenije Planica zagotovil dolgoročno nižje stroške razvoja in vzdrževanja ter večjo uporabnost celotnega e-Športa. Predlagani koncept ni specifičen za področje športa in ga je možno aplicirati tudi na drugih področjih.
Keywords: informacijska arhitektura, storitveno usmerjena arhitektura, tehnološka heterogenost, enotni informacijski elementi, integracija obstoječih aplikacij
Published: 01.09.2011; Views: 1885; Downloads: 76
.pdf Full text (1,48 MB)

4.
METODE INFORMACIJSKE PRENOVE POSLOVNIH PROCESOV
David Marsič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Za obvladovanje prenove poslovanja ni več zadostna funkcijska organizacija, temveč je potrebno preiti na procesno orientiranost. Razlogov za obvladovanje lastne informatizacije je veliko zaradi novih poslovnih priložnosti, ki se v globalnem in pa lokalnem prostoru pojavljajo. Cilji vsakršne prenove morajo biti skladni s strateško usmeritvijo, ki zagotavlja obstojnost uvedenih sprememb. Informacijsko prenovo poslovanja je potrebno najprej obvladovati na procesnem nivoju. Z medpodjetniško primerjavo in metodami za ustvarjalno reševanje problemov se lahko razmeroma hitro pripravi pobude za prenovo. Učinkovito upravljanje kakovosti procesov je prava smer in pogoj za doseganje poslovne odličnosti ter posledično uspeha. Informacijska prenova poslovnih procesov se v prvi vrsti izvaja z modeliranjem procesov. To je oblika grafične uprizoritve procesov, ki jo spremlja podroben opis lastnosti procesa. Danes je na voljo veliko orodij in tehnik za modeliranje procesov. Informacijska prenova je postala donosen posel za razvijalce informacijskih rešitev, strokovnjake in raziskovalce. Celovite informacijske rešitve so očiten dokaz, da se meje razumevanja ciljne skupine razvijalcev informacijskih rešitev majejo.
Keywords: Avtomatizacija, brainstorming, benchmarking, celovita informacijska rešitev, diagram poteka procesa, diagram toka podatkov, histogram, informacijska arhitektura, informatizacija, kaizen, management celovite kakovosti, modeliranje procesov, podatkovna skladišča, podatkovno rudarjenje, poslovni proces, poslovno-procesna usmerjenost, procesni management, reinženiring, shema procesa, sprotna analitična obdelava, strateški informacijski sistem
Published: 01.06.2012; Views: 2360; Downloads: 301
.pdf Full text (1,06 MB)

5.
MODELIRANJE ARHITEKTURE POSLOVNIH SISTEMOV Z JEZIKOM ARCHIMATE
Jožef Vuk, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Področje diplomskega dela je predstavitev jezika Archimate ter njegova uporaba za modeliranje arhitekture poslovnih sistemov. Prvi del se osredotoča na sámo področje poslovno-informacijskih arhitektur, zno¬traj katerega smo le-te predstavili, raziskali njihovo vlogo pri obvladovanju informatike ter poiskali prednosti, ki jih arhitektura prinaša v poslovni sistem. V drugem delu smo predstavili jezik Archimate, njegovo strukturo ter pripadajoče metamodele in vidike. Predstavili in analizirali smo tudi splošna in namenska orodja, ki podpirajo modeliranje v jeziku Archimate ter raziskali splošno priljubljenost in razširjenost uporabe jezika Archimate. Pregledali smo še sorodne pristope k modeliranju arhitektur ter podrobneje predstavili pristop TOGAF in Zachman. V zadnjem delu smo opisali empirični del diplomskega dela, kjer smo na primeru Študentskih domov Univerze v Mariboru, izdelali študijo primera uporabe jezika Archimate, ter z modeliranjem nekaterih izbranih delov poslovnega sistema, prikazali praktično modeliranje z jezikom Archimate. Na koncu smo povzeli rezultate študije primera in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Keywords: Archimate, poslovno-informacijska arhitektura, modeliranje poslovno-informacijskih arhitektur, poslovni sistem, BiZZdesign Architect, Archi, Micrsoft Visio, OmniGraffle, TOGAF, Zachmanovo ogrodje, študija primera
Published: 02.04.2012; Views: 2140; Downloads: 241
.pdf Full text (4,79 MB)

6.
7.
8.
ZASNOVA ARHITEKTURE KOMPLEKSNEGA SPLETNEGA MESTA
Andrija Šulić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi metode načrtovanja arhitekture spletnih mest in skozi primer prikaže uporabo le teh v praksi. Vsebuje teoretični in praktični del, v katerem so tudi struktura, seznam tipičnih strani in funkcionalnosti ter žični modeli primera spletnega mesta Evropske mreže za opazovanje cerebralne paralize, ki je uporabljen za predstavitev.
Keywords: informacijska arhitektura, splet, uporabniška izkušnja
Published: 20.09.2013; Views: 1490; Downloads: 80
URL Link to full text

9.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SPLETNIH APLIKACIJ V GRADBENIŠTVU IN PROCES NJIHOVEGA TRŽENJA
Matic Užmah, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena tematika uporabniške izkušnje spletnih aplikacij za področje gradbeništva. Zanimalo nas je kakšne konkurenčne prednosti zagotavljajo dobre uporabniške izkušnje spletnih gradbenih aplikacij z vidika trženja. Uvodoma, v teoretičnem delu, so predstavljene splošne značilnosti koncepta uporabniške izkušnje v spletnih aplikacijah. Spletne aplikacije obravnavamo kot končni produkt oziroma izdelek in raziskujemo, kako uporabniška izkušnja (pozitivno in negativno) vpliva na uspešnost izdelka. V drugem delu diplomskega dela se osredotočamo na uporabniško izkušnjo spletnih gradbenih aplikacij v praksi, predstavljeni so primeri dobrih praks ter tudi tisti, ki kar kličejo po spremembah in izboljšavah. Predstavljeni so primeri načrtovanja spletnih aplikacij in marketinške aktivnosti, ki so potrebne za dostop do končnih uporabnikov.
Keywords: Uporabnika izkuuporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, uporabnost, uporabniški vmesnik, šnja
Published: 14.09.2016; Views: 821; Downloads: 123
.pdf Full text (7,00 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica