1.
Analiza prometa s pomočjo induktivnih zankDavid Letonja, 2017, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali z razvojem programske opreme za analizo prometa, pri čemer smo informacije o prometu črpali iz induktivnih zank, ki so že bile vgrajene v cestišče. Uporabljali smo raznovrstno strojno opremo, in sicer vhodno/izhodno napravo ADAM, stikalo, elektronsko ploščico za simulacijo prihodov/odhodov vozil in induktivne zanke. Komunikacijo med napravami smo izvedli na osnovi protokola Modbus. Razvito programsko opremo smo preizkusili v eksperimentalnem, kakor tudi v realnem okolju na cestišču. Na osnovi desetih testov v realnem okolju smo ugotovili, da je pri izračunu dolžine vozila na osnovi podatkov iz induktivnih zank bila napaka v povprečju 8,36 cm s standardnim odklonom 5,12 cm. Izkazalo se je še, da je bila najmanjša napaka 0,6 cm in to pri hitrosti vozila, za katero je bila induktivna zanka dejansko načrtovana. Na osnovi rezultatov lahko trdimo, da je naša rešitev primerna za analizo in nadzorovanje prometa v realnem okolju, npr. na uvozu oziroma izvozu avtoceste.
Keywords: Naprava ADAM, analiza prometa, induktivna zanka, podatkovna baza, protokol Modbus
Published in DKUM: 09.10.2017; Views: 8911; Downloads: 208
Full text (3,37 MB)