1. UVEDBA INFORMACIJSKE PODPORE PROCESU VZDRŽEVANJA V PEKARNI SPAR, SPAR SLOVENIJA D.O.O.Danijel Logar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: V današnjem globalnem svetu je boj za tržni delež in končno zadovoljstvo kupca zelo zaostren. Za podjetja je ključno, da stalno izboljšujejo vse svoje poslovne procese, da lahko preživijo v tem dinamičnem in tekmovalnem poslovnem okolju, ki ne dopušča napak.
Namen diplomskega dela je prenoviti, optimizirati in izboljšati procese vzdrževanja ter jih podpreti z uvedbo ustrezne računalniško informacijske rešitve.
V skladu s tem diplomsko delo obravnava implementacijo programskega modula Vzdrževanje strojev in naprav. Ta modul je sestavni del CSB Systema, ki se že uporablja v podjetju Spar Slovenija, d.o.o.
Diplomsko delo vključuje študijo primera, ki je bila izvedena v zgoraj omenjenem podjetju. Teoretični del diplomskega dela vključuje pregled literature, s pomočjo katere bomo lažje razumeli problematiko. V praktičnem delu diplomskega dela pa so prikazane ugotovitve in možnosti računalniško podprtega upravljanja in vodenja procesov vzdrževanja.
Tekom uvajanja računalniške podpore upravljanja in vodenja procesov vzdrževanja smo uredili vso potrebno dokumentacijo, povezano z različnimi pristopi k vzdrževanju, hkrati pa tudi dokumentacijo, ki je ključna za določanje intervalov vzdrževanja. Nato smo analizirali in zabeležili trenutno stanje strojev in naprav ter vse podatke vnesli v informacijski sistem za vzdrževanje.
Učinkovito zastavljena informacijska podpora mora nuditi vse potrebne informacije, ki jih potrebujejo vzdrževalci pri svojem delu. Informacijska podpora nam prav tako optimizira in zmanjša stroške. Na podlagi rezultatov te študije je mogoče dobiti številna priporočila o tem, kako začeti pot proti računalniškim sistemom za upravljanje vzdrževanja. Keywords: vzdrževanje strojev in naprav, informacijsko komunikacijska podpora vzdrževanja, implementacija, delovni nalog, evidenca okvar, CMMS/EAM Published in DKUM: 30.05.2016; Views: 1513; Downloads: 193
Full text (2,74 MB) |
2. Uvajanje podatkovnih standardov v poslovne informacijske rešitve na primeru plačilnega prometaMaja Gal Ravnjak, 2016, master's thesis Abstract: Tematika e-poslovanja in e-računov je dandanes zelo zanimiva. Poraja se vprašanje, zakaj se podjetja takšnega načina e-poslovanja in e-izdajanja ter e-prejemanja računov ne poslužujejo. Čeprav je stroka in državna zakonodaja zagotovila smernice razvoja in s tem vplivala na razvoj varnostnih mehanizmov, razcveta e-poslovanja še nismo doživeli. Le redki se poslužujejo standardiziranih struktur, kot je e-SLOG, in v večji meri poljubnih struktur za elektronsko izmenjavo podatkov.
Vsaka implementacija programske rešitve, kot so e-računi, v že obstoječi informacijski sistem, zahteva projektno usmerjenost in načrtovanje, da je izpeljana čim bolj uspešno in da je zagotovljena sledljivost razvoja. Pomembno je, kateri model razvoja programiranja izberemo in hkrati spremljamo različne vidike razvoja programske opreme. Le tako si lahko zagotovimo uspešnost projekta na eni strani in na drugi strani zadovoljstvo uporabnikov. Keywords: E-poslovanje, e-računi, simetrično šifriranje, asimetrično šifriranje, digitalni podpis, časovni žig, infrastruktura javnih ključev, e-arhiviranje, EDIFACT, XML, UBL, e-SLOG, projektno načrtovanje, metodologija in vidiki razvoja programske opreme, implementacija in vzdrževanje. Published in DKUM: 26.05.2016; Views: 1254; Downloads: 141
Full text (1,53 MB) |
3. Postopek vzdrževanja vojaške infrastrukture in potencial za izboljšaveMatic Mirkac, 2012, undergraduate thesis Abstract: S postopkom vzdrževanja vojaške infrastrukture v Slovenski vojski skrbijo za odpravo napak, poškodb ali okvar na inventarju, infrastrukturi ali materialnih sredstvih. Prvi del diplomskega dela je namenjen podrobni predstavitvi postopka in izpostavitvi tistih segmentov postopka, v katerih obstajajo najbolj realne možnosti sprememb za izboljšanje pogojev njegove izvedbe.
Skladno s težnjo po izboljšanju stanja je diplomsko delo v drugem delu osredotočeno na čim večjo odpravo fizično prisotnega dokumentarnega gradiva iz obtoka pri izvedbi postopka, s prehodom na elektronsko poslovanje oz. z implementacijo sistemske rešitve ERP. Zaradi kompleksnosti projekta je poudarek na fazah izvedbe in tveganjih pri implementaciji, z dopolnili, kjer so znane specifikacije SAP ERP. Druga osredotočitev je na izboljšanju položaja skrbnika objekta s predlogom prenove obstoječega modela nagrajevanja. Keywords: vzdrževanje, skrbnik, dokumentacija, implementacija, motivacija Published in DKUM: 11.09.2012; Views: 1650; Downloads: 218
Full text (3,53 MB) |