SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
O PRIMERNOSTI LITERARNODIDAKTIČNIH METOD ZA ŠOLSKO INTERPRETACIJO EXUPERYJEVEGA MALEGA PRINCA
Doroteja Kukovec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom O primernosti literarnodidaktičnih metod za šolsko interpretacijo Exuperyjevega Malega princa s teoretičnega vidika obravnava mladinsko književnost, poučevanje le-te nekoč in danes, otrokov bralni razvoj in fantastično pripoved Mali princ, ki je bila deležna mnogih interpretacij. Namen empiričnega dela v diplomskem delu je bila primerjava dveh sodobnih literarnodidaktičnih metod za uspešno poučevanje književnosti na razredni stopnji, in sicer metodo interpretativnega branja in metodo igre vlog na kanonskem mladinskem besedilu Mali princ. Zanimalo me je, kako prisotnost igre vlog vpliva na boljše zaznavanje in razumevanje omenjenega literarnega besedila. Pri raziskovanju je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-eksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Kot udeleženci raziskave so sodelovali učenci dveh 5. razredov. Predvidevala sem, da bodo otroci v skupini, kjer sem po interpretativnem branju uporabila še metodo igre vlog, globlje doživeli in bolje razumeli literarno besedilo Mali princ in to hipotezo tudi potrdila. Vse podrobnejše ugotovitve so predstavljene v sklepnem poglavju diplomskega dela.
Keywords: mladinska književnost, bralni razvoj, Mali princ, metoda interpretativnega branja, metoda igre vlog
Published: 01.10.2009; Views: 2254; Downloads: 508
.pdf Full text (824,28 KB)

2.
VPLIVI DIDAKTIČNIH IGER NA UČENJE SLOVNICE PRI POUKU NEMŠKEGA JEZIKA
Daniela Bedernjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Moja diplomska naloga obravnava vplive didaktičnih iger na učenje slovnice pri nemškem jeziku kot tujem jeziku in primerjavo učnih ur z oziroma brez uporabe didaktičnih iger. V teoretičnem delu so osvetljena temeljna teoretična spoznanja, definicija termina didaktična igra, njeni elementi, funkcije ter igre, ki so primerne za poučevanje slovnice. Na kratko sem pojasnila tudi termin trpnika, ker sem to slovnično kategorijo poučevala v razredu. V diplomski nalogi so zapisana tudi spoznanja, pridobljena na podlagi praktične raziskave. Vsebujejo ugotovitve o uporabnosti didaktičnih iger pri poučevanju slovnice in rezultate primerjav s klasičnim poukom. Tako najdete odgovore na vprašanja glede uporabe, priljubljenosti in uspešnosti didaktičnih iger pri poučevanju slovnice.
Keywords: nemščina kot tuji jezik, srednja šola, slovnica pri pouku, trpnik, didaktične igre, igre za poučevanje slovnice, igre vlog, igre s pravili, konstrukcijske igre
Published: 25.11.2009; Views: 4513; Downloads: 550
.pdf Full text (3,61 MB)

3.
SEMIOTIKA V MNOŽIČNIH VEČIGRALSKIH SPLETNIH IGRAH IGRANJA VLOG
Teja Žel, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Množične večigralske spletne igre igranja vlog so eden izmed najbolj priljubljenih žanrov iger. V diplomskem delu nas je zanimala semiotika množičnih večigralskih spletnih iger, predvsem pomeni znakov in simbolov v njihovih vse kompleksnejših virtualnih svetovih. V delu smo pregledali aktualno literaturo, analizirali igre ter izvedli anketo med igralci iger. Zanimalo nas je, kako dobro igralci dojemajo znake, ki so sestavni del semiotike. Prav tako nas je zanimala dvojnost pomenov znakov v igri in izven nje. Ugotovili smo, da imajo lahko enaki znaki znotraj in izven igre precej različen pomen, igralcem pa je bolj pomemben tisti, ki ga znak dobi v igri. Kljub dvojnosti pomenov znakov so igralci znake zelo dobro dojemali, zaradi česar lahko sklepamo, da semiotika v množičnih večigralskih spletnih igrah igranja vlog za igralce ni tako kompleksna.
Keywords: Množične večigralske spletne igre, množične večigralske spletne igre igranja vlog, semiotika, znak, karakter.
Published: 23.06.2015; Views: 937; Downloads: 79
.pdf Full text (2,02 MB)

4.
5.
RESNE NAMIZNE IGRE V OKOLJU UNITY
Žan Slana, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili popularne igre igranja vlog in s pomočjo orodja Unity implementirali pripomoček za igranje teh iger. V izdelavi pripomočka smo se osredotočili na igro Pathfinder. Za to smo se odločili, ker so pravila za igro prosto dostopna kot tudi zaradi njene popularnosti. Naša aplikacija omogoča izgradnjo 3D zemljevida kot tudi vnos in pregled pomembnih podatkov o igri.
Keywords: Unity, igralni pogon, igre igranja vlog, namizne igre
Published: 29.10.2015; Views: 647; Downloads: 74
.pdf Full text (1006,75 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica