| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA ORODJA UNITY3D ZA IZGRADNJO RAČUNALNIŠKE IGRE
Tomaž Kočevar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili igralni pogon Unity ter koncept načrtovanja računalniške igre. Pregledali smo različne grafični pogone in se osredotočili na enega izmed trenutno najbolj popularnih - Unity. Predstavili smo njegove komponente, prednosti in slabosti. Preden smo razvili igro, smo še predstavili, kaj je potrebno za načrtovanje iger, ter preverili cilje, ki napravijo igro zabavno. Primerjali smo tudi dobre in slabe uporabniške vmesnike v računalniških igrah. Vse pridobljeno znanje smo nato uporabili pri izdelavi 2D igre.
Keywords: računalniška igra, igralni pogon, Unity
Published: 18.11.2013; Views: 1661; Downloads: 222
.pdf Full text (2,44 MB)

2.
Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
Žiga Jelen, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre s pomočjo knjižnice AndEngine. Knjižnice vsebujejo različne funkcionalnosti, ki jih prikličemo oz. uporabimo pri samem razvoju. Ni nam treba vedeti, kako točno funkcionalnost deluje, ampak moramo vedeti samo, kako funkcionalnost priklicati oz. uporabiti. Zato je uporaba knjižnic za razvijalce priporočljiva, saj s tem dosežemo večjo stabilnost in zanesljivost igre, prav tako pa nam olajšajo delo. Preučili bomo knjižnico AndEngine, v kateri bomo spoznali življenjski cikel, ustvarjanje različnih aktivnosti, delo z entitetami, modifikatorje, kamere in dodatne razširitve za samo knjižnico. Predstavili in analizirali bomo konkurenčne knjižnice in naredili preprost prototip igre, ki bo namenjena otrokom za učenje ločevanja odpadkov.
Keywords: Android, AndEngine, igralni pogon, knjižnica, igra
Published: 30.10.2014; Views: 1115; Downloads: 60
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA MOBILNE NAPRAVE Z UPORABO IGRALNIH POGONOV
Aleksa Marković, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu raziskujemo vpliv izbire igralnega pogona na razvoj iger za mobilne naprave. V prvem delu predstavimo sam postopek razvoja igre. Nato sledi pregled različnih igralnih pogonov, da dobimo vpogled kaj nam igralni pogoni sploh omogočajo. V drugem delu pa smo izvedli eksperiment, kjer smo v izbranih pogonih razvili igro ter naredili primerjavo med le temi. Pod podrobnejši pogled smo vzeli trud in čas, ki ga je bilo potrebno vložiti. Primerjali smo vse od namestitve, strojne zahteve, težavnost programiranja, možnosti izvoza projektov, podprte platforme, testiranje in učinkovitost delovanja igre. V zaključku dela še predstavimo naše rezultate in analizo ugotovitev glede izbire igralnega pogona.
Keywords: razvoj iger, igralni pogon, igre na mobilnih napravah, Construct 2, Stencyl, Unity
Published: 10.12.2014; Views: 896; Downloads: 87
.pdf Full text (2,55 MB)

4.
IZDELAVA IGRALNEGA POGONA IN UREJEVALNIKA ZA IZDELAVO 2D IGER
Bojan Kerec, 2014, master's thesis

Abstract: V tem magistrskem delu predstavimo postopek izdelave igralnega pogona. Nalogo začnemo z opsiom razvoja igralnih pogonov skozi čas in pregledom obstoječih rešitev. Nato podamo prednosti in slabosti izdelave lastnega igralnega pogona in ovrednotimo smotrnost izbire že obstoječega igralnega pogona. Nadaljujemo s predstavitvijo igralnega pogona, ki smo ga razvili. Predstavimo arhitekture in organizacije sistemov igralnega pogona, podamo kratek pregled implementacije najpomembnejših sistemov in opišemo izdelavo urejevalnika nivojev. Zmogljivost razvitega igralnega pogona prikažemo z izdelavo preproste 2D igre.
Keywords: igralni pogon, urejevalnik, računalniška igra
Published: 06.03.2015; Views: 807; Downloads: 92
.pdf Full text (2,05 MB)

5.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Keywords: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Published: 16.09.2015; Views: 534; Downloads: 49
.pdf Full text (2,36 MB)

6.
RESNE NAMIZNE IGRE V OKOLJU UNITY
Žan Slana, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučili popularne igre igranja vlog in s pomočjo orodja Unity implementirali pripomoček za igranje teh iger. V izdelavi pripomočka smo se osredotočili na igro Pathfinder. Za to smo se odločili, ker so pravila za igro prosto dostopna kot tudi zaradi njene popularnosti. Naša aplikacija omogoča izgradnjo 3D zemljevida kot tudi vnos in pregled pomembnih podatkov o igri.
Keywords: Unity, igralni pogon, igre igranja vlog, namizne igre
Published: 29.10.2015; Views: 816; Downloads: 83
.pdf Full text (1006,75 KB)

7.
Razvoj večplatformske igre z igralnim pogonom Cocos2d-x
Matija Perhoč, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Zadnje čase postajajo videoigre del vedno večjega števila različnih orodij in platform. Razvoj videoiger ni enostaven in je časovno zahteven. Zato bomo v diplomskem delu preučili igralni pogon Cocos2d-x, s katerim je razvoj igre po eni strani olajšan, po drugi strani pa obenem omogoča tudi razvoj igre za več platform hkrati. Slednje pomeni zmanjšanje stroškov in skrajšan čas razvoja. Predstavili bomo njegove osnovne funkcije in to znanje uporabili pri razvoju igre za mobilne in PC-platforme. Opisali bomo postavitev razvojnega okolja in njegovo uporabo. Preučili bomo delovanje igralnega pogona in opisali potek razvoja igre.
Keywords: igralni pogon, razvoj igre, orodje Coosc2d-x
Published: 26.10.2017; Views: 631; Downloads: 35
.pdf Full text (2,78 MB)

8.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre
Nina Tovornik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Keywords: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Published: 13.11.2019; Views: 106; Downloads: 40
.pdf Full text (2,64 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica