| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 142
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na slovenskem
Pija Ferk, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe.
Keywords: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila
Published: 18.10.2021; Views: 10; Downloads: 0
.pdf Full text (3,48 MB)

2.
Policijski postopek ugotavljanja identitete
Diana Dizdarević, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo proučuje trenutno zelo aktualno tematiko uporabe policijskih pooblastil v okviru njihovega poseganja v ustavno varovane kategorije človekovih pravic ter varnosti, dolžnosti in pravice tako policistov kot občanov pri izvedbi policijskega postopka. Delo se osredotoča na policijski postopek v okviru izvedbe splošnega policijskega pooblastila ugotavljanja identitete, posebnosti izvedbe postopka ugotavljanja identitete in identifikacijskega postopka, katerega lahko razumemo kot nadgradnjo oziroma bolj intenziven poseg v človekove pravice pri ugotavljanju identitete. Diplomsko delo policijsko pooblastilo ugotavljanja identitete proučuje z vidika stopnje posega v človekove pravice, tj. v pravico do varstva osebne svobode, prav tako pa pojasnjuje in umešča pojem policijskega postopka, postopka ugotavljanja identitete in identifikacijskega postopka. Bralca diplomsko delo vodi skozi zakonsko podlago, iz katere izhajajo policijska pooblastila, opredelitev le-teh in njihova delitev na varnostna in procesna pooblastila. V nadaljevanju opredeli pojem in namen, razloge in pomožne metode postopka ugotavljanja identitete, čemur sledi vsebinski sklop z opredelitvijo identifikacijskega postopka, njegova delitev na običajen, občutljiv in nevaren tip postopka ter posebnosti in oblike le-tega. Navedeno materijo avtorica z uporabo deskriptivnih in retrospektivnih metod prouči in problematizira tako, da poda jasno umestitev osnovnega in enega najpogosteje uporabljenih policijskih pooblastil in postopkov v kontekst človekovih pravic, pri tem pa svoj cilj in edinstven doprinos izkaže v zaključku, kjer ugotovitve tudi uspešno poveže s postavljenimi hipotezami ter tako poda vpogled v kompleksnost prepletanja pravic in pooblastil policije v primerjavi s poseganjem v človekove pravice občanov.
Keywords: diplomske naloge, identiteta, pooblastilo, ugotavljanje identitete
Published: 15.03.2021; Views: 133; Downloads: 22
.pdf Full text (997,62 KB)

3.
Vpliv identitete organizacije na prodajo poslovnih daril
Petra Mohar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Vsaka organizacija se pozicionira na trgu skozi tržno komunikacijo. Pri tem uporabljajo tudi vidne simbole, s katerimi želijo izraziti svojo identiteto. Del te identitete organizacije izkazujejo tudi s pomočjo promocijskih in poslovnih daril. Namen diplomskega dela je bil raziskati, kakšen vpliv ima identiteta organizacije na prodajo, za kakšen tip daril se kupci največ odločajo in ali so odločitve povezane s cenami ali z njihovo identiteto. Diplomsko delo je podalo vpogled v poslovno strategijo organizacije, ki se ukvarja s prodajo daril, kako lahko pomagajo kupcem izraziti identiteto. V teoretičnem delu so bili proučevani identiteta organizacije, njene dimenzije in dejavniki, ki vplivajo nanjo. Vidik poslovnega komuniciranja se je proučeval skozi poslovni komunikacijski proces s poudarkom na eksternem komuniciranju in vplivu oziroma moči komunikacije skozi poslovna darila. Raziskovalni del diplomskega dela je bil izveden v organizaciji, ki trži izdelke, namenjene poslovnemu obdarovanju. Analizirani so bili članki, ki se nanašajo na obdarovanje, predvsem protokolarno, in na prodajo obravnavane organizacije. Raziskava je pokazala, da v organizaciji prodajo največ izdelkov z logotipom. Majhen delež prodaje je z izdelki brez logotipa in z izdelki za individualno obdarovanje. Pri obdarovanju je treba pogledati na darilo širše, z več vidikov, kot so izvor darila, njegova vsebina, vrednost in kdo je prejemnik.
Keywords: organizacijska identiteta, poslovno komuniciranje, komunikacijski kanali.
Published: 14.12.2020; Views: 219; Downloads: 58
.pdf Full text (530,35 KB)

4.
Razvoj in optimizacija spletne predstavitve podjetja
Žan Plut, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava prenovo in razvoj digitalne identitete ter proces optimizacije za spletne iskalnike na primeru družinskega podjetja. Diplomsko delo se osredotoča na prenovo in optimizacijo spletne strani ter na vzpostavitev aktivnih profilov na družbenih omrežjih. Za vzpostavitev spletnega mesta smo uporabili program Wordpress ter več različnih vtičnikov. Proces optimizacije smo opravili po pridobljenih podatkih iz virov. Za merjenje rezultatov optimizacije spletnega mesta smo uporabili orodje Google Analytics ter Pingdom Tool. Za merjenje rezultatov družbenih omrežij smo uporabili analitična orodja posameznih družbenih omrežij. Rezultat diplomskega dela je prenovljeno optimizirano spletno mesto, ki dosega visoke uvrstitve v brskalniku, ter profili na družbenih omrežjih, preko katerih se utrjuje digitalna identiteta. Priporočamo, da podjetje še naprej skrbi za aktivnosti na družbenih medijih in za novo vsebino na spletnem mestu ter sledi novostim optimizacije za spletne brskalnike.
Keywords: Digitalna identiteta, spletna stran, optimizacija za spletne brskalnike, WordPress, družbena omrežja.
Published: 03.11.2020; Views: 358; Downloads: 31
.pdf Full text (4,75 MB)

5.
Razvoj platforme za upravljanje z digitalno identiteto s pomočjo standardov OAuth2.0 in OpenID Connect
Miha Maček, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se ukvarjamo s problematiko upravljanja in uporabe digitalne identitete v sodobnem spletnem okolju. To problematiko rešujemo s pomočjo sodobnih standardov kot sta OAuth2.0 in OpenID Connect. Praktičen del dela vsebuje implementacijo prej omenjenih protokolov in razvoj spletne platforme, ki omogoča upravljanje z identiteto ter uporabo le te iz strani neodvisnih odjemalcev, ki se prijavijo v storitev.
Keywords: digitalna identiteta, varnost, spletna platforma
Published: 03.11.2020; Views: 194; Downloads: 23
.pdf Full text (837,50 KB)

6.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Keywords: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 03.11.2020; Views: 141; Downloads: 14
.pdf Full text (5,84 MB)

7.
Regionalna identiteta mladih v pomurski statistični regiji
Špela Flegar, 2020, master's thesis

Abstract: Regionalna identiteta, ena izmed oblik prostorske identitete, je identificiranje posameznika z regijo. Regijo lahko sicer definiramo različno, a gre v splošnem za večji del območja z značilnimi lastnostmi oziroma determinantami (fizičnimi in/ali družbenimi). Nekaj raziskav na temo regionalne identitete je bilo v Sloveniji že narejenih, a med njimi še ni nobene, ki bi različne dimenzije regionalne identitete ugotavljala pri mladih, živečih v pomurski statistični regiji. Namen magistrskega dela je bil analizirati različne dimenzije regionalne identitete mladih v pomurski statistični regiji, kar smo izvedli z dvema anketnima vprašalnikoma. Prvi vprašalnik je bil namenjen mladim s stalnim prebivališčem znotraj pomurske statistične regije, drugi pa vsem mladim, živečim izven nje. S primerjavo obeh skupin smo želeli dobiti vpogled v identitetno razmerje mi : oni. Ugotovili smo, da se mladi, živeči v pomurski statistični regiji, v prvi vrsti prostorsko ne identificirajo kot Pomurci oziroma Pomurke. Prav tako mladi s stalnim prebivališčem v pomurski regiji izkazujejo različno stopnjo identitete v različnih identitetnih elementih, a so na primeru izbranih elementov bolj povezani z regijo kakor preostali, živeči izven regije. Hkrati regijo vrednotijo bolj pozitivno in njene potenciale ocenjujejo višje kot tisti, živeči v preostalih statističnih regijah. Do razlik med obema skupinama mladih prihaja tudi pri splošnem opredeljevanju dejavnikov za pojav pozitivne regionalne zavesti.
Keywords: mladi, prostorska identiteta, regionalna identiteta, pomurska statistična regija
Published: 07.09.2020; Views: 198; Downloads: 33
.pdf Full text (1,69 MB)

8.
Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja
Carina Mandl, 2019, master's thesis

Abstract: Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Keywords: Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Published: 23.12.2019; Views: 467; Downloads: 0

9.
Raznovrstnost medijev in njihov vpliv na odstopajoče vedenje mladostnikov
Renata Čekić, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je s pomočjo izbrane literature obravnavana tema raznovrstnost medijev in njihov vpliv na mladostnike. Živimo v obdobju množičnih medijev, ki pa se vsakodnevno razvijajo in nadgrajujejo ter vplivajo na številne vidike življenja odraslih ter tudi mladih ljudi. Predstavili smo osebnost, ki tvori posameznika, nato pa se poglobili v zgodovino medijev, kakšne medije poznamo danes, kakšen je njihov vpliv na otroke. Teoretični del diplomskega dela temelji na deskriptivni metodi raziskovanja, kjer smo s pomočjo že obstoječe literature obdelali obravnavano temo. Empirični del temelji na kavzalno-neeksperimentalni metodi, kjer smo za zbiranje podatkov uporabili anketo.
Keywords: mladostniki, samopodoba, identiteta, mediji
Published: 21.11.2019; Views: 492; Downloads: 79
.pdf Full text (720,76 KB)

10.
Odnosi z javnostmi v krajevni skupnosti Slavka Šlandra
Maša Hafner, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu Odnosi z javnostmi Krajevne skupnosti Slavka Šlandra smo raziskovali, kako občani gledajo na vsebine zanimanja, ki se pojavljajo v občini, posebej na območju Krajevne skupnosti Slavka Šlandra. V uvodu smo razložili problem odnosov z javnostmi, njihovo definicijo in cilje odnosov z javnostmi. Pojasnili smo tudi namen diplomskega dela in kakšno je delovanje lokalne skupnosti v okviru odnosov z javnostmi. Podali smo grobi opis raziskave, ki smo jo izvedli. Predstavili smo okoliš, kjer smo izvedli anketo, tj. Krajevno skupnost Slavka Šlandra: kje leži, koliko ulic ima in koliko krajanov. Na koncu uvoda smo izpostavili omejitve ali težave, ki bi se lahko pojavile pri izdelavi diplomskega dela. Dve izmed njih sta dovolj številčna ustrezna literatura in zadostno število anketirancev. Rezultate raziskave smo dobili s pomočjo ankete in jih na koncu tudi analizirali. V prvem poglavju smo navedli več definicij odnosov z javnostmi. Nato smo predstavili zgodovino, kje in kdaj so nastali odnosi z javnostmi; navedene so tudi posamezne prelomne letnice. Sledijo modeli, ki so predstavljeni z bistvenimi značilnostmi. V drugem poglavju so opisani številni cilji odnosov z javnostmi. Zelo pomembno je tudi način izvajanja odnosov z javnostmi, kar je predstavljeno v odstavku 2.5. Sledi tretje poglavje, v katerem smo pojasnili, kaj je najpomembnejše za uspešnost menedžmenta organizacije kot je krajevna skupnost. Predstavili smo tri večje skupine za uvajanje strateškega menedžmenta v določeni organizaciji. Omenili smo avtorja Verčiča, ki je predpostavil nivoje deležnikov, javnosti in problema. V četrtem poglavju smo se osredotočili na odnose z javnostmi v lokalnih skupnostih. Najprej smo definirali Krajevno skupnost Slavka Šlandra in jo primerjali z navedenimi opredelitvami. Razložili smo tudi piramido vodenja, pogoje za položaj vodilnega in kakšne vodilne skupine obstajajo znotraj lokalne skupnosti. Drugi del diplomskega dela obsega raziskava. Izvedena je bila s pomočjo ankete, sestavljene iz treh sklopov. V prvem sklopu smo ugotavljali zanimanja anketirancev za izpostavljeno problematiko v KS Slavka Šlandra, v drugem sklopu obveščenost anketirancev o tem in v tretjem sklopu njihovo angažiranost.
Keywords: odnosi z javnostmi, identiteta organizacije, pridobivanje informacij, komuniciranje, lokalne skupnosti
Published: 07.02.2019; Views: 435; Downloads: 43
.pdf Full text (1,56 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica