| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ IGER ZA IOS
Rok Povše, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja ključne značilnosti in omejitve platforme iOS ter navaja različne poslovne modele za trženje mobilnih aplikacij. Predstavljene so ključne tehnologije za delo z zvokom in grafičnim vmesnikom, pri čemer je podrobneje predstavljen odprtokodni pogon za igre, cocos2d za iPhone. Navedene so najboljše prakse in načini za optimizacijo pri razvoju iger za platformo iOS. Zadnji del diplomskega dela obsega implementacijo praktične rešitve, igre Traffic Master. Igra je implementirana v skladu s stopnjami, katerim moramo slediti pri razvoju iger in izkorišča tehnologije predstavljene v diplomskem delu.
Keywords: iOS, iPhone, iPod Touch, iPad, razvoj iger, OpenGL, UIKit, Core Graphics, Core Animation, cocos2d, zasnova iger
Published: 05.04.2011; Views: 1711; Downloads: 235
.pdf Full text (5,55 MB)

2.
KREATIVNOST IN INOVATIVNOST KOT KLJUČNA FAKTORJA PODJETNIŠKE RASTI
Anže Polanec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V turbulentnem okolju, kjer je podjetje ves čas izpostavljeno spremembam, je nujno njegovo prilaganje le-tem. Cilj podjetja ne sme biti le preživetje, ampak dolgoročna podjetniška rast. V kolikor želi biti podjetje uspešno na dolgi rok in dosegati svoje podjetniške cilje je prisotnost uspešnega inovacijskega managementa nujna. Inovacije predstavljajo sredstvo za pospeševanje prihodkov in povečanje zmogljivosti in produktivnosti podjetja. Z njimi podjetje pridobiva in ustvarja nove uporabnike ter krepi lojalnost obstoječih. Podjetje mora težiti h kreativnosti svojih zaposlenih, saj je kreativnost sposobnost ustvarjanja in generiranja novih idej s katerimi nastanejo invencije. Pomembno je torej, da podjetje razvije novost, ki bo pri uporabnikih sprejeta in za podjetje predstavlja korist. Zato je v procesu zbiranja inovativnih idej pomembno, da podjetje invencije preuči na podlagi kvalitetnih kriterijev. Ko se odloči, bo nato določene invencije razvijalo v fazah invencijsko –inovacijskega managementa. V procesu difuzije inovacij podjetje novost ponudi na trgu, kjer mora ta uporabnikom predstavljati dodano vrednost. V tem primeru jo bodo sprejeli, kupili, koristno uporabili in podjetju omogočili uspeh. Inovativnost je interdisciplinarne narave, saj zahteva interakcijo med področji marketinga, managementa in RR oddelka. Kreativnost, inovativnost, podjetništvo in podjetniška rast so neposredno povezani in delujejo vzajemno. Podjetje, ki ima kreativne zaposlene bo ob uspešnem inovacijskem managementu dosegalo podjetniško rast, s čimer bo podjetje maksimiralo svoj dobiček.
Keywords: kreativnost, invencija, inovacija, inovacijski management, faze invecijsko – inovacijskega procesa, podjetništvo, podjetniška rast, Apple, iPod
Published: 16.01.2012; Views: 1791; Downloads: 462
.pdf Full text (1,72 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica