| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vključitev kupca v proces razvoja novega izdelka
Luka Pušnik, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.
Keywords: razvoj novega izdelka, hiša kakovosti, QFD, potrebe kupcev, vrste kupcev, analiza SWOT
Published in DKUM: 06.03.2018; Views: 784; Downloads: 125
.pdf Full text (2,23 MB)

2.
Upravičenost razvoja novega bančnega produkta v Banki s pomočjo metode QFD
Karmen Žgalin Resman, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo z uporabo QDF metode skušali testirati upravičenost uvedbe novega bančnega produkta, vezanega na varčevanje. Opisali smo osnove, načela in standarde kakovosti s poudarkom na metodi razvoja funkcije kakovosti. Predstavili smo hišo kakovosti in s pomočjo QFD metode skušali upravičiti razvoj novega bančnega produkta, vezanega na varčevanje, »Drobižek.«
Keywords: QFD metoda, hiša kakovosti, bančna dejavnost, varčevanje, razvoj novega bančnega produkta.
Published in DKUM: 27.10.2016; Views: 937; Downloads: 73
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
ANALIZA GOSTINSKIH STORITEV S QFD METODO NA PRIMERU LOKALA CAFE METROPOL
Urška Smolič, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo se nanaša na področje procesa razvoja storitev. QFD metodo, katere osnovno načelo je osredotočenje na kupca, smo implementirali na področje gostinske dejavnosti, ki obsega pripravo in strežbo jedi in pijač ter nastanitev gostov (1. člen ZgoS-UPB2). Kot testno podjetje smo uporabili lokal Café Metropol. Predpostavili smo, da se lahko z uporabo QFD metode poveča zadovoljstvo strank. Zadovoljne stranke so tiste, ki zagotavljajo stalen promet in širijo dobro ime podjetja. S pomočjo anketnega vprašalnika smo raziskali trenutno zadovoljstvo strank lokala Café Metropol s trenutno ponudbo ter storitvijo. Nato smo s QFD metodo oblikovali spremembe v ponudbi.
Keywords: - QFD metoda - hiša kakovosti - gostinska dejavnost - razvoj novih storitev
Published in DKUM: 24.12.2014; Views: 1135; Downloads: 303
.pdf Full text (1,68 MB)

4.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA NAPOVEDI ODSOTNOSTI ZAPOSLENIH V SKB banki d.d.
Marjetka Pustavrh, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Osnovno vodilo pri ustvarjanju diplomske naloge je bilo prenova celotnega obstoječega procesa napovedi odsotnosti zaposlenih v SKB banki d.d.. Pri raziskovalnem delu naloge smo se srečevali z različnimi teţavami in vprašanji kako izvesti prenovo in izboljšanje procesa, kakšne so dejanske moţnosti za uresničitev prenove in izboljšav ter kakšni so prihranki glede na obstoječi proces. Za raziskovalno metodo smo uporabili metodo Razvoja funkcij kakovosti oziroma QFD metodo.
Keywords: - proces - prenova poslovnega procesa - razvoj funkcij kakovosti - hiša kakovosti
Published in DKUM: 03.06.2014; Views: 1244; Downloads: 48
URL Link to full text

5.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Keywords: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Published in DKUM: 13.03.2014; Views: 1878; Downloads: 318
.pdf Full text (3,34 MB)

6.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Keywords: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Published in DKUM: 20.11.2012; Views: 2027; Downloads: 105
URL Link to full text

7.
Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica