| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 76
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Vloga in pomen barv pri zaznavanju vizualnih sporočil v kontekstu ekspresivne tipografije
Valentina Ciglar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Grafično oblikovanje lahko vsakodnevno opazujemo okoli nas. Razdelimo ga lahko na več elementov, ki jih povezujejo, npr. tipografija, barva, oblika itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili relevantno teorijo za lažje razumevanje drugega praktičnega dela diplomske naloge. Temeljito smo predstavili tipografijo in ekspresivno tipografijo, ki sta v našem primeru najpomembnejši. Hkrati smo obravnavali barvo, ki je neposredno povezana z obema elementoma in je prav tako bistvena. V praktičnem delu so bili naši cilji najprej predstaviti izbrane grafične oblikovalce, nato pa skozi grafična dela izvesti analizo vpliva barv v kontekstu ekspresivne tipografije in nasploh.
Keywords: Tipografija, grafično oblikovanje, barve, ekspresivna tipografija
Published: 18.10.2021; Views: 80; Downloads: 13
.pdf Full text (6,84 MB)

2.
Ploskovne ilustracije in njihova raba v spletnih aplikacijah
Sabina Trop, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Ploskovne ilustracije nas dandanes spremljajo na vsakem koraku. Najdemo jih na plakatih, v logotipih, ikonah aplikacij in celo na spletnih aplikacijah. V diplomski nalogi obravnavamo ploskovne ilustracije kot pomembne grafične elemente, njihovo uporabo ter vključitev v spletne aplikacije, predvsem pa nas zanimajo prednosti in slabosti uporabe tovrstnih vizualnih elementov. V ta namen smo v teoretičnem delu diplomske naloge predstavili ploskovne ilustracije, opredelili njihovo uporabo ter prednosti in slabosti, ki jih prinašajo. Spoznali smo še ploskovno oblikovanje, predvsem pa smo se osredotočili na zakonitosti spletnega oblikovanja, ki so nam pomagale pri izdelavi ploskovnih ilustracij za spletne aplikacije. V praktičnem delu naloge smo v programskem orodju Adobe Illustrator izdelali ploskovno ilustracijo, ki pa smo jo v drugem delu vključili v ploskovni dizajn predstavitvene spletne aplikacije, ki smo jo izdelali s pomočjo programskega orodja Figma.
Keywords: grafično oblikovanje, ilustracije, ploskovno oblikovanje, spletne aplikacije
Published: 18.10.2021; Views: 70; Downloads: 5
.pdf Full text (2,04 MB)

3.
Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata
Filip Milošeski, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti pomen vizualne komunikacije, natančneje, kako lahko vizualni elementi na kompoziciji vplivajo na pomen plakata. Diplomsko delo vsebuje dva enako pomembna dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bolj podrobno preučimo, kaj je plakat in kaj njegov pomen ter si ogledamo, kako se je čez leta plakat razvijal. Nato definiramo vizualno komunikacijo in grafično oblikovanje na splošno. Da bi v celoti razumeli ta dva izraza, smo raziskali in opredelili najpomembnejše elemente enega plakata: vizualne elemente, kompozicijo, vizualne principe, barvo in tipografijo. Nato sledi opredelitev ustvarjalnega procesa, ki je razdeljen na tri faze. Na koncu smo raziskali različne pomene izbrane teme "Granatno jabolko". Od te točke smo lahko razvili različne ideje za plakate in na podlagi teorije smo izvedli deset najboljših idej. Zadnji korak praktičnega dela je bila argumentacija uporabe elementov na kompoziciji.
Keywords: grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, plakat, tipografija, vizualni elementi
Published: 18.10.2021; Views: 83; Downloads: 13
.pdf Full text (3,85 MB)

4.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja
Hristina Trajkoska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Published: 18.10.2021; Views: 72; Downloads: 13
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

5.
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o.
Rebeka Škrlec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list).
Keywords: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 18.10.2021; Views: 43; Downloads: 9
.pdf Full text (4,84 MB)

6.
Vpliv grafičnega oblikovanja plakatov na opazovalce
Urška Žalig, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Plakati predstavljajo pomemben segment vizualnega komuniciranja s širšo množico ljudi. Za njihovo učinkovitost in zapomljivost je ključnega pomena primerno in ustrezno grafično oblikovanje. V diplomskem delu smo raziskali, kakšen vpliv ima uporaba pravil in principov grafičnega oblikovanja na opazovalce plakatov. V raziskavi smo uporabili zmagovalne plakate slovenskega tekmovanja Outstanding, jih analizirali in dodatno preverili z opazovalci s pomočjo ankete. V raziskavi je sodeloval 101 anketiranec, bili pa so vseh starostnih skupin. Pri analizi smo ugotovili, da imajo določeni principi oblikovanja, načela oblikovanja in principi geštalt teorije močan vpliv na razumevanje sporočila plakata. Raziskava je pokazala, da sta pri prenašanju informacij najbolj učinkovita princip bližine in princip podobnosti iz geštalt teorije, ki sta bila tudi največkrat uporabljena pri večini plakatov. Raziskava je tudi pokazala, da pretirana uporaba podrobnosti pripomore k zmedenosti opazovalcev. Rezultati, ki smo jih pridobili, so lahko podlaga za nadaljnjo raziskovanje na tem področju.
Keywords: grafično oblikovanje, plakati, načela in principi
Published: 18.10.2021; Views: 43; Downloads: 6
.pdf Full text (8,05 MB)

7.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Published: 28.01.2021; Views: 353; Downloads: 65
.pdf Full text (3,69 MB)

8.
Grafično oblikovanje in proces ustvarjanja lastnega portfolija kot metoda samopromocije
Benjamin Borojević, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Grafično oblikovanje se je skozi leta zelo spremenilo in je danes na takšni stopnji, da brez njega ne moremo več živeti. Živimo namreč v informacijski dobi, kar pomeni dnevno izmenjevanje informacij med ljudmi. Te informacije morajo biti posredovane hitro in jasno, kar pa je najučinkoviteje s pomočjo grafičnega oblikovanja in oglaševanja. Oglaševanje je močan medij za izražanje, ustvarjalnost in izmenjavo informacij v vse bolj globalni in med seboj povezani družbi. Vsepovsod okoli sebe lahko vidimo rezultate grafičnih oblikovalcev, ki nam vsak dan posredujejo razne informacije z infografikami, promocijskimi artikli, s časopisi, z revijami, s filmskimi plakati in podobnim. In v tem svetu vizualnih sporočil ima vsak uspešen grafični oblikovalec ali podjetje, ki ga poznamo in je uspešno na globalnem trgu, svojo identiteto, ki je podkrepljena z dosledno oblikovano celostno grafično podobo in promovirana z oglaševanjem ali s samopromocijo. Pri grafičnih oblikovalcih je samopromocija največkrat zastavljena s portfoliji. Glavni cilj diplomskega dela je grafično izoblikovati identiteto in samopromocijo Benjamina Borojevića ter ga promovirati s portfolijem. Ta je bil oblikovan šele po analizi dobrih portfolijev nagrajenih grafičnih oblikovalcev.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, portfolio, samopromocija, analiza portfolijev
Published: 14.01.2021; Views: 358; Downloads: 58
.pdf Full text (2,83 MB)

9.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published: 04.11.2020; Views: 418; Downloads: 82
.pdf Full text (2,87 MB)

10.
Implementacija grafičnih modelov v globinsko drsenje in njihovi učinki na uporabniško izkušnjo
Bojana Jovanovska, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V časih, ko na spletu najdemo veliko število različnih spletnih strani, je pomembno narediti unikatno, zanimivo pa tudi koristno spletno stran, ki bo povečala zanimanje uporabnikov. V diplomskem delu obravnavamo postopek izdelave grafičnih modelov in njihovo implementacijo v enostransko (ang. one-page-storytelling) spletno stran, izdelano z uporabno tehnologijo globinsko drsenje (ang. parallax scrolling). V ta namen najprej predstavimo načine izdelavo grafično-oblikovne modele, njihove specifikacije ter programe za njihovo izvedbo. Podrobneje predstavimo orodje in njihovo uporabo na narejene grafične modele. Temu sledi opis implementacije grafičnih modelov v interaktivni prototip, pripravljen za naslednji korak, programiranje. Na koncu opišemo učinke takšne spletne strani in prednosti/pomanjkljivosti na uporabniško izkušnjo.
Keywords: grafično oblikovanje, paralaks-drsenje, programski jeziki, uporabniška izkušnja.
Published: 03.11.2020; Views: 181; Downloads: 64
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica