| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Keywords: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 464; Downloads: 63  (1 vote)
.pdf Full text (1,92 MB)

2.
SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Darjan Panič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Keywords: celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 07.07.2016; Views: 1558; Downloads: 293
.pdf Full text (38,18 MB)

3.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA JAMADA
Sašo Bombek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem preučil tematiko celostne grafične podobe podjetja, s teoretičnega vidika, kjer sem predstavil vse korake v procesu izdelave celostne grafične podobe podjetja, in na primeru podjetja Jamada. Določil sem novo poslanstvo, vizijo in filozofijo podjetja ter pripravil predlog nove celostne grafične podobe podjetja Jamada, v okviru katerega sem izbral simbol, logotip, barvno zasnovo in črkopis. Na podlagi tega sem razvil komunikacijska sredstva – poslovno vizitko, dopisni list, pisemsko ovojnico, žig in polo majico. Izbrani elementi celostne grafične podobe in komunikacijska sredstva izražajo novo poslanstvo, vizijo ter filozofijo podjetja Jamada, zato sem prepričan, da bi izbrani elementi, kot tudi zapisane strateške opredelitve, ob dejanski uporabi pripomogli k večji prepoznavi podjetja, superiornejšem nastopu na trgu in prehodu na novo raven komunikacije z okoljem.
Keywords: celostna grafična podoba, CGP, priročnik celostne grafične podobe, logotip, komunikacijska sredstva, imidž podjetja, strateške opredelitve, Jamada
Published in DKUM: 18.07.2011; Views: 2438; Downloads: 325
.pdf Full text (992,86 KB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA ŽIHER, d.o.o.
Danijela Vesenjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje celostno grafično podobo v podjetju Žiher d.o.o. Bistvo vsebine je: - predstaviti bistvo referenčnega trikotnika - opredeliti celostno grafično podobo - analizirati nastanek celostne grafične podobe podjetja Žiher - ugotoviti kakšno mnenje ima ciljna skupina o celostni grafični podobi podjetja Žiher Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu diplomske naloge sem napisala uvod. V drugem delu sem predstavila celostno grafično podobo s teoretičnega vidika. V tretjem delu pa sem predstavila podjetje Žiher d.o.o. V današnjem času se mora sodobno podjetje zavedati, da je celostna grafična podoba zelo pomembna v vsakem podjetju. S prodorno celostno grafično podobo je podjetje bolj prepoznavno na trgu in ima prednost pred konkurenco.
Keywords: Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, imidž podjetja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, simbol in logotip, celostna grafična podoba, priročnik celostne grafične podobe.
Published in DKUM: 19.08.2010; Views: 3302; Downloads: 1264
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica