| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROBLEMATIKA BREZPOSELNOSTI NA GORENJSKEM
Katarina Schmitt Jager, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Brezposelnost je že od nekdaj velik problem vsake države, z nastankom gospodarske krize leta 2008 pa se je v Sloveniji le še povečalo število brezposelnih oseb. Načini iskanja zaposlitve so se v zadnjih desetletjih zelo spremenili zaradi posodobitve tehnologije.
Keywords: brezposelnost, gorenjska regija, zavod za zaposlovanje
Published in DKUM: 12.10.2016; Views: 1064; Downloads: 65
.pdf Full text (874,82 KB)

2.
POSLOVNA PODJETNOST BOLNIŠNIČNIH ZDRAVNIKOV GORENJSKE REGIJE
Andrej Prlja, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Nesorazmerje med razpoložljivimi sredstvi in materialnimi zahtevami sodobne medicine je velik problem današnjega časa. Imperativ je racionalna poraba. Za kakovostnejše poslovne rešitve bi tudi zdravniki potrebovali vsaj osnovna poslovno-podjetniška znanja. Raziskali smo, kakšno je stanje glede poslovno podjetniških znanj, hotenj in aktivnosti med bolnišničnimi zdravniki gorenjske regije. Anketo je od 159 zdravnikov izpolnilo 99 (62,2 %). Uporabili smo metode opisne in sklepne statistike t in Z teste, teste deleža, neparametrične teste, metodo glavnih komponent in metodo diskriminantne analize. Ugotovili smo, da je večina bolnišničnih zdravnikov nezadovoljnih s sedanjim materialnim stanjem in pričakovanji za prihodnost, tako zdravstvenega sistema kot celote, kot tudi ustanov, kjer so zaposleni. Zaenkrat so še zadovoljni z osebnim materialnim stanjem, nezadovoljni s perspektivo. Ločijo prednosti in slabosti javnega ter zasebnega zdravstva. Zavedajo se, da nimajo ustreznih organizacijsko poslovnih znanj, denar jim ni najpomembnejši motivacijski dejavnik in praviloma niso poslovno aktivni. Med raziskavo se je izkazalo, da ni objektivnega merila poslovno podjetniških lastnosti, znanj in hotenj, sploh ne za zdravnike. Zato smo na osnovi metodoloških navodil, strokovne literature in lastnih predhodnih raziskav oblikovali svoje merilo vprašalnik, prilagojen zdravnikom. Dosegli smo raven pilotne študije in merilo prizkusili vpraksi. Raziskava je pokazala, da obstajajo nekatere značilne razlike med skupinama poslovno aktivnih in neaktivnih zdravnikov v lastnostih, znanjih in drugih predispozicijah za poslovno aktivacijo. Za dokončno oblikovanje in umeritev merila bodo potrebne nadaljnje raziskave. Stanje glede poslovno-podjetniških aktivnosti in ambicij ni spodbudno. Kljub prevladujočemu nezadovoljstvu z materialnim stanjem in pričakovanji za v bodoče večina zdravnikov ni poslovno aktivnih. Za izboljšanje stanja bo treba ozavestiti zdravnike o pomenu poslovne plati medicine, izboljšati njihovo poslovno informiranost in izobraževanje ter spodbujati njihove poslovne aktivnosti, saj so osnovni nosilci zdravstvenega sistema. Pri ocenjevanju učinkov takih ukrepov in njihovem usmerjanju bi pomagalo objektivno merilo, katerega osnova je rezultat naše magistrske naloge.
Keywords: - zdravnik - posel - podjetništvo - podjetniške lastnosti - gorenjska regija
Published in DKUM: 12.10.2016; Views: 1589; Downloads: 102
.pdf Full text (3,30 MB)

3.
REDNI LETNI RAZGOVORI V SREDNJE VELIKIH PODJETJIH V GORENJSKI REGIJI
Bernarda Šolar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Redni letni razgovori so dvosmerna oblika komunikacije. So del prakse, ki jo podjetje vpelje s točno določenimi cilji. Izvajajo se redno, v naprej določenem obdobju. Na rednem letnem razgovoru vodja in sodelavec skupaj pregledata preteklo leto in določita cilje za naprej.Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pojem redni letni razgovor. Skozi teorijo smo ugotovili, da pravilno izveden razgovor prinese ogromno pozitivnih stvari. Ne vpliva samo na vodjo in sodelavca, ampak tudi podjetje kot celoto. V nadaljevanju smo si podrobneje ogledali pripravo in izvedbo rednega letnega razgovora ter aktivnosti po sami izvedbi. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo izvajanja oz. neizvajanja rednih letnih razgovorov. Spletno anketo smo poslali v srednje velika podjetja v Gorenjski regiji. Žal pa smo naleteli na veliko nepripravljenost podjetij za sodelovanje. Rezultati analize kažejo, da od 14 podjetij razgovore izvaja le 6 podjetij. Kar pa nas je presenetilo, je dejstvo, da nobeno od teh podjetij ne opravlja razgovorov več kot pet let. Od podjetij, ki razgovore ne izvajajo, pa jih večina o tem tudi ne razmišlja.
Keywords: redni letni razgovor, srednje velika podjetja, Gorenjska regija
Published in DKUM: 22.10.2014; Views: 1813; Downloads: 182
.pdf Full text (5,17 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica