| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv zunanjih dejavnikov na zadovoljstvo pacientov z obravnavo na urgenci
Valerija Nemgar, 2021, master's thesis

Abstract: Na pacienta in njegovo zadovoljstvo z obravnavo imajo pred in med zdravstveno obravnavo ter po njej vpliv številni notranji in zunanji dejavniki. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako zunanji dejavniki vplivajo na zadovoljstvo z obravnavo v prostorih Urgentnega kirurškega bloka Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. V magistrskem delu je uporabljen anketni vprašalnik, ki se že vrsto let deli v Urgentnem kirurškem bloku. Primerjani so podatki, ki smo jih pridobili v treh različnih časovnih obdobjih. V prvem, ko je bila urgenca v starih dotrajanih prostorih, v drugem, ko je bila v začasnih in improviziranih prostorih, ter v tretjem obdobju, ko je bila urgenca v novih, sodobno opremljenih prostorih. Raziskano je, kakšen vpliv imajo prostori in oskrba v njih na zadovoljstvo pacientov. Ugotovljeno je, da ni razlike v oceni zadovoljstva pacientov, ki so bili oskrbljeni v starih prostorih, v primerjavi s pacienti, ki so bili oskrbljeni v novih z novo opremo, se pa le-ta nakazuje (p = 0,077). Potrjena je hipoteza, da so pacienti, ki so seznanjeni s predvidenim časom čakanja na obravnavo, bolj zadovoljni od tistih, ki te informacije niso imeli, in da so bili pacienti, ki so pred odhodom iz bolnišnice prejeli dovolj informacij glede zdravstvenega stanja, bolj zadovoljni kot tisti, ki teh informacij niso imeli. Najboljši rezultat zdravstvene oskrbe je zadovoljen pacient. Na pacienta pred in med oskrbo ter po njej vplivajo številni tako notranji kot tudi zunanji dejavniki. K zadovoljstvu z obravnavo veliko prispeva informiranost pacienta tako glede časa obravnave kot tudi glede obravnave in navodil po odpustu domov. Pacient, ki ve, na koga se lahko obrne v primeru potrebe po pomoči, je bolj zadovoljen.
Keywords: Zadovoljstvo pacientov, zunanji dejavniki, urgenca, gneča.
Published in DKUM: 05.01.2022; Views: 969; Downloads: 120
.pdf Full text (1,48 MB)

2.
POMEN GNEČE IN NJEN VPLIV NA ZAZNANO VREDNOST STORITEV
Dajana Petrina, 2014, master's thesis

Abstract: Pomen gneče in njen vpliv na zaznano vrednost storitev Namen magistrske naloge je na podlagi teoretičnih izsledkov in prakse preučiti in predstaviti vpliv gneče na zaznano vrednost storitev. Z uporabo ustrezne metodologije želimo izvedeti, kako gneča vpliva na zaznano vrednost storitev v prodajalnah na Hrvaškem. Predvsem smo se osredotočali na podjetje in prodajalne C&A na področju Varaždina. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej predstavljamo storitve in opredelitve storitev različnih avtorjev, generične in izvedbene značilnosti storitev. V povezavi z značilnostima predstavljamo tudi vrste storitev. V naslednjem poglavju predstavljamo celovit pogled na področje zaznane vrednosti storitev, predhodnike zaznane vrednosti, ki vplivajo na zaznano vrednost in posledice zaznane vrednosti storitev. Prav tako smo predstavili metode merjenja zaznane vrednosti kot tudi njihove prednosti in pomanjkljivosti. Na koncu teoretičnega dela magistrske naloge predstavljamo opredelitev vse bolj znanega fenomena gneče in gostote, variable, ki spremljajo gnečo ter človeško in prostorsko dimenzijo gneče in učinke gneče na obnašanje potrošnikov. V tem poglavju preučujemo zvezo med gnečo v maloprodaji in zadovoljstvom odjemalcov. Predstavljamo tudi opredelitev kulture in preučujemo, kako kultura vpliva na gnečo. V empiričnem delu magistrske naloge preverjamo svoj model na reprezentativnem vzorcu 200 uporabnikov storitev prodajaln C&A na področju Varaždina. Anketo smo izvedli s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Anketirance smo spraševali po nakupu v prodajalnah C&A v času redne prodaje in v času popustov. V sklepu predstavljamo ključne ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo raziskovalnega dela ter podarjamo smernice za naprej.
Keywords: storitev, uporabnik, gneča, gostota, zaznana vrednost, zaznana kakovost, zaznana tveganja, zaznana cena, čustva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, ugled, merilna lestvica PERVAL, merilna lestvica GLOVAL, merilna lestvica SERV-PERVAL, dimenzije gneče
Published in DKUM: 17.11.2014; Views: 1700; Downloads: 188
.pdf Full text (1,28 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica