| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
REŠEVANJE PROBLEMOV NA PODROČJU KAKOVOSTI S PRISTOPOM ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Matej Grabner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti s pristopom šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Šest sigma je torej zelo uporabna metoda za izboljševanje in odpravo različnih napak, ki se pojavijo v procesih. Diplomsko delo predstavlja »green belt« nalogo iskanja možnih izboljšav, zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Nabiranje ledu v odtočnem kanalu je povzročila premajhna moč grelca. Testiranja različnih grelcev so omogočila izbiro najbolj optimalne rešitve glede uporabnosti in cene. Namesto grelca z močjo 1,5 W se je uporabil grelec 3 W. Pri testiranju rešitve smo uporabili tako imenovani »gorila test«, katerega je izbrana rešitev prestala. Težavo pri delovanju programa nastavljene temperature odtaljevanja hladilnika smo odpravili s popravilom in optimiziranjem programa. Program smo testirali v razvojnih laboratorijih. Prav tako smo pripravili servisni program za hladilnike, ki so že na trgu. Težavo nabiranja ledu na stiroporni vložek EPS, je povzročila premajhna distanca med uparjalnikom in stiropornim vložkom ter hrapava površina stiropornega vložka EPS. Ta problem smo rešili s kontrolo debeline stiropornega vložka, merjenjem distance in dodatnim fiksiranjem stiropornega vložka s posebnimi plastičnimi distančniki. Hrapavo površino smo odpravili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino.
Keywords: šest sigma; DMAIC; VOC – glas kupca; CTQ – kritična mera za kakovost; Gorenje; hladilnik HKS 3666; nabiranje ledu.
Published: 04.06.2009; Views: 3068; Downloads: 603
.pdf Full text (3,08 MB)

3.
ZADOVOLJITEV KAKOVOSTI VRAT ZA KONČNEGA KUPCA PO METODI ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Miha Hriberšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja reševanje problema v podjetju Gorenje d.d. z metodo Šest sigma, katere cilj je doseči nič manj kot popolnost. Rdeča nit diplomskega dela je nezadovoljen kupec, ki v trgovini opazi hladilnik, ki ima povešena vrata. Poves vrat je dolgoročno gledano vzrok za nastanek novih problemov z delovanjem hladilnika in s tem povezanih stroškov. S tem postane poves vrat ključen problem za zagotavljanje kakovosti izdelka. V diplomskem delu je predstavljen praktični projekt izboljšave kakovosti hladilniških vrat po metodi DMAIC. Pridobljene izboljšave, poleg izboljšanja kakovosti vrat, prinašajo večjo funkcionalnost, zadovoljstvo kupca in dvig ugleda blagovne znamke.
Keywords: kakovost, Šest sigma, DMAIC, GAGE R&R, VOC-glas kupca, CTQ-kritična mera za kakovost, poves vrat hladilnika, Gorenje
Published: 13.04.2011; Views: 2163; Downloads: 198
.pdf Full text (5,86 MB)

4.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Keywords: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Published: 20.11.2012; Views: 1554; Downloads: 69
URL Link to full text

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica