| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Marketinški načrt za repozicioniranje izdelka jogurtova gibanica sirarne gorički raj
Blaž Jeza, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na pozicioniranje in repozicioniranje izdelka Jogurtova gibanica. Ugotavljali smo strateško pozicijo izdelka na slovenskem trgu ter pripravili načrt za repozicioniranje izdelka. V prvem delu raziskave smo raziskali teoretični vidik pozicioniranja in repozicioniranja blagovne znamke ter vsebino marketinškega načrta, ki lahko služi za uveljavljanje trenutne strategije v analiziranem podjetju. Namen teoretičnega dela raziskave je tako predstavljal seznanitev z uporabljenimi pojmi ter jih v nadaljevanju implementirati v obstoječo raziskavo. V drugem delu raziskave smo opravili analizo turističnih ponudnikov, s katero smo pridobili informacije o stanju v turistični panogi, za katero smatramo, da bi ob implementaciji izdelka Jogurtova gibanica v njihovo ponudbo oplemenitila obstoječo gastronomsko ponudbo v hotelih oziroma turističnih nastanitvah. V nadaljevanju smo izvedli analizo trga ponudnikov izdelkov, iz katere smo pridobili informacije o konkurentih na trenutnem tržišču, analizirali deserte glede na različne parametre ter s tem pridobili okvir za izvajanje ankete o zaznani vrednosti izdelka. Za podrobnejše razumevanje porabnikov smo opravili intervjuje, iz katerih smo pridobivali informacije o nakupnem vedenju odjemalcev, odjemalčevo lastno mnenje o izboljšavi izdelka, ter raziskati prednosti in pomanjkljivosti v očeh odjemalca. V nadaljevanju smo izvedli anketo, s katero smo pridobili informacije o zaznani vrednosti odjemalcev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo na podlagi rezultatov prišli do različnih ugotovitev tako o tem, kdaj in kako potrošniki uživajo deserte, kakšna embalaža našega izdelka se jim zdi primerna, do tega, kakšna je zaznana vrednost deserta z dejansko vrednostjo. Pri slednji smo ugotovili, da prihaja do večjega odstopanja med zaznano in realno vrednostjo produkta. V zadnji fazi drugega dela raziskave smo opravili oceno dotičnega izdelka Jogurtova gibanica, podjetja Gorički Raj, ki je bil usmerjen na pridobivanje informacij o odnosu ter percepciji izdelka pri potrošnikih in njihovo mnenje o zaznani vrednosti ter primernosti prodaje omenjenega izdelka v restavracijah, slaščičarnah in hotelih. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Na podlagi izvedenih tako kvalitativnih kot kvantitativnih metod v raziskavi, smo prišli do ugotovitve, da je primerno repozicioniranje blagovne znamke, predvsem zaradi trenutne pozicije izdelka, kakor tudi vsebine, ki jo predstavlja. Smatramo, da izdelek Jogurtova gibanica sicer predstavlja lokalni Slovenski izdelek, vendar potenciala, ki ga ima s kakovostjo produkta, ne trži zadostno. Slednje ugotovitve smo podrobneje predstavili v raziskavi.
Keywords: pozicioniranje, repozicioniranje, marketing, Jogurtova Gibanica, marketinški načrt.
Published in DKUM: 22.10.2021; Views: 923; Downloads: 129
.pdf Full text (1,70 MB)

2.
Analiza poslovanja izletniške kmetije : diplomsko delo
Alenka Simonič, 2011, undergraduate thesis

Keywords: izletniška kmetija, potrošniki, simulacijski modeli, gibanica, chardonnay
Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1097; Downloads: 46
URL Link to full text

3.
Analiza poslovanja izletniške kmetije
Alenka Simonič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Cilj raziskave je bil analizirati poslovanje izletniške kmetije in definirati profil potrošnika. V ta namen je bila predhodno pripravljena in izvedena anketa med obiskovalci kmetije. S to anketo smo hoteli izvedeti, kakšen je profil obiskovalca izletniške kmetije. Ugotovili smo, da je povprečen obiskovalec kmetije star med 18 in 36 let in ima dokončano V. stopnjo izobrazbe. Največ obiskovalcev je domačinov, večina bi na tej kmetiji na dan porabila do 50 €. V nadaljevanju smo se v raziskavi osredotočili na ekonomsko analizo dveh najbolj prodajanih proizvodov na izletniški kmetiji — vino sorte 'Chardonnay' in gibanico. Osnovno orodje v tem delu raziskave sta bila predhodno razvita simulacijska modela za oba proizvoda, s katerima so se ocenjevali osnovni ekonomski indikatorji. Finančni rezultat (FR) za gibanico znaša 306,40 €; koeficient ekonomičnosti (Ke) 1,05. Pri vinu sorte 'Chardonnay' je finančni rezultat (FR) 2.907,98 €; koeficient ekonomičnosti (Ke) pa 1,43. Ocenjene vrednosti parametrov kažejo, da sta oba proizvoda za izletniško kmetijo z ekonomskega vidika vsekakor zanimiva.
Keywords: izletniška kmetija, profil potrošnika, simulacijski model, gibanica, ′Chardonnay′
Published in DKUM: 28.02.2011; Views: 3113; Downloads: 191
.pdf Full text (698,66 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica