| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV ELEMENTARNIH IGER ZA RAZVOJ GIBALNIH ZNANJ
Maja Jezernik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vpliv elementarnih iger za razvoj gibalnih znanj je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene stopnje gibalnega razvoja otroka, vloga elementarnih iger v telesnem in gibalnem razvoju, gibalna znanja ter gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu diplomskega dela pa so prikazani rezultati raziskave o vplivu elementarnih iger v predšolskem obdobju na razvoj gibalnih znanj pri otrocih. Raziskava je potekala v obliki pedagoškega eksperimenta. S testiranjem 38 otrok drugega starostnega obdobja in z obdelavo podatkov smo ugotavljali razliko v gibalnih znanjih med otroki, ki so dva meseca v okviru redne gibalne dejavnosti imeli načrtovane in strokovno vodene elementarne igre, in otroki, ki v tem času niso imeli posebnega poudarka na elementarnih igrah. Rezultati raziskave so naslednji: na začetnem in končnem testiranju ni bilo razlike med dečki in deklicami v rezultatih testiranja gibalnih znanj; na končnem testiranju so otroci eksperimentalne skupine dosegali boljše rezultate, kot otroci kontrolne skupine; načrtovane in strokovno vodene elementarne igre vplivajo na razvoj gibalnih znanj.
Keywords: gibalni razvoj otrok, elementarne igre, gibalna znanja v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko bogato okolje.
Published: 12.12.2011; Views: 2023; Downloads: 605
.pdf Full text (736,43 KB)

2.
Vpliv gibalnih sposobnosti na osvajanje gibalnih znanj 5-6 let starih otrok
Sandra Prapotnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Vpliv gibalnih sposobnosti na osvajanje gibalnih znanj 5-6 let starih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene gibalne kompetence otroka, telesni in gibalni razvoj, gibalne sposobnosti otrok, gibalna znanja v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko okolje in kompetence vzgojitelja v vrtcu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, pridobljeni s pomočjo pedagoškega eksperimenta, pri katerem so bili otroci eksperimentalne skupine prisotni pri izvajanju dodatnih gibalnih/športnih dejavnosti s poudarkom na razvijanju gibalnih sposobnosti, otroci kontrolne skupine pa pri teh dejavnostih niso sodelovali. Rezultati kažejo, da so otroci eksperimentalne skupine v času pedagoškega eksperimenta na področju gibalnih sposobnosti in gibalnih znanj napredovali bolj kot otroci kontrolne skupine; da dodatno strokovno vodene in načrtovane gibalne/športne dejavnosti, ki imajo poudarek na razvijanju gibalnih sposobnosti, pozitivno vplivajo na osvajanje gibalnih znanj, saj so otroci eksperimentalne skupine dosegli boljše rezultate od otrok kontrolne skupine, ki niso imeli dodatnih gibalnih/športnih dejavnosti. Rezultati kažejo tudi, da primerno razvite gibalne sposobnosti pri otrocih, starih 5-6 let, pozitivno vplivajo na osvajanje njihovih gibalnih znanj.
Keywords: gibalne kompetence otroka, gibalni razvoj otrok, telesni razvoj otrok, gibalne sposobnosti otrok, gibalna znanja v predšolskem obdobju
Published: 23.04.2012; Views: 2463; Downloads: 263
.pdf Full text (861,15 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica