| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Samoorganizirana kulturna produkcija v Mariboru: primer Rezidenca Maistrova
Lucija Smodiš, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga izpostavlja samoorganizirano ne-galerijsko produkcijo v Mariboru. Ta predstavlja relevantno neinstitucionalizirano področje, ki vsaj v neki meri omogoča neodvisno delovanje umetnikov in kuratorjev. Izhodišče za raziskovanje omenjenega področja je predstavljal kuratorsko-umetniški kolektiv Rezidenca Maistrova (RM). Produkcija in načini delovanja RM so narekovali teoretski okvir diplomske naloge, ki opredeljuje nekatere ključne pojme s področja sodobne umetnosti: vloga kuratorja, odnos in bližina vloge kuratorja in umetnika ter posledično medijev razstave in instalacije, opredelitev zgodovine in značilnosti lokacijsko specifične umetnosti ter pomen razstavnega konteksta. Na konkretnih primerih ‘umetniških situacij’ RM — Art blast from the past, Avtoportretni akt, Ilustrat, Toaletni projekt in (Ne)galerijski prostor GT22 — je bil dodatno razdelan vpliv ne-galerijskega prostora na samo produkcijo. Skozi delovanje RM je bil izpostavljen status razstave, ki sega onkraj ozko osredotočene prezentacije umetniških del. Opredeljeno je bilo razmerje med umetnikom, umetniškim delom in kuratorjem ter vzporedno problematizirano vprašanje avtorstva v kontekstu sodobne umetnosti. Zaključni del zapisa nakaže kontinuiteto z mariborsko samoorganizirano produkcijo od devetdesetih let dalje ter izpostavi njeno relevantnost in neopravičjivo zapostavljenost v širšem teoretskem in umetnostnozgodovinskem kontekstu.
Keywords: Rezidenca Maistrova, samoorganizacija, sodobna umetnost, alternativa, galerijski in ne-galerijski prostor, prostorsko specifično kuriranje, umetnik-kurator
Published in DKUM: 21.09.2016; Views: 1583; Downloads: 106
.pdf Full text (6,89 MB)

2.
KONCEPTUALNI VIDIKI PROJEKTA FAST ART KIOSQUE
Nika Dimc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Konceptualni vidiki projekta Fast Art Kiosque je zastavljeno tako, da obravnava teoretično ozadje izvajanja mladinske iniciative z nazivom Fast Art Kiosque, ki je bila v občini Slovenske Konjice realizirana v letih 2007, 2008 in 2009. Vsem tistim, še posebej pa mladinskim delavcem, ki se bodo v prihodnosti odločili izvesti podoben projekt lahko služi kot priročnik, saj je v njem omenjena tako praktična plat projekta opisana v fazah kot teoretični okviri v katere ga lahko uvrstimo. Poleg umetnostnozgodovinskih in estetskih vidikov velja posebej izpostaviti sociološko plat diplomskega dela, ki obravnava dolgoročne vplive na prebivalce mesta in življenjski utrip. Pri raziskovanju umetnostnozgodovinskega in estetskega vidika so bile uporabljene: deskriptivna, komparativna, metoda klasifikacije in metoda abstrakcije in konkretizacije, v proučevanju sociološke plati projekta pa metoda analize in sinteze.
Keywords: mladinska kultura, galerijski prostor, kiosk K67, javni prostor, aktivizem
Published in DKUM: 07.07.2010; Views: 2739; Downloads: 248
.pdf Full text (29,48 MB)

Search done in 3.71 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica