| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SPLETNO OGLAŠEVANJE S POUDARKOM NA SOCIALNIH OMREŽJIH: PRIMER SPLETNE TRGOVINE ZOO MARKET REX
Tjaša Duh, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju z naslovom Spletno oglaševanje s poudarkom na socialnih omrežjih smo se osredotočili na metode spletnega oglaševanja, raziskali prednosti in slabosti ter teoretična izhodišča povezali s primerom spletne trgovine Zoo Market Rex. V današnjem sodobnem in konkurenčnem okolju postaja elektronsko poslovanje vse bolj razširjena oblika poslovanja. Najpogostejši obliki sta spletna trgovina in spletno oglaševanje. Internet je medij prihodnosti in prav s tega vidika je smiselna vzpostavitev spletne trgovine. Uspeh spletne trgovine pa je močno povezan z dobro izdelanim in premišljenim oglaševanjem. Podjetja postopoma opuščajo klasično oglaševanje in vse bolj uporabljajo splet. Pomembno je, da v svoje trženje vključujejo internet in storitve, ki jih ponuja, saj je število uporabnikov interneta iz dneva v dan večje. Spletno oglaševanje tako zaradi nenehnega razvoja novih tehnologij, aplikacij in drugih napredkov omogoča prihranek časa in stroškov ter bistveno širši doseg ciljne javnosti. Čeprav so socialna omrežja trenutno v širokem razmahu, zgolj njihova uporaba za namene oglaševanja ne prinese dolgoročnega uspeha. Čeprav je vse več ljudi aktivnih na socialnih omrežjih, ne smemo pozabiti na preostali odstotek posameznikov, ki več časa namenjajo drugim medijem. Odstotek je majhen, a vendar pomemben za podjetja, saj lahko vključuje potencialne kupce. Zato je pomembno, da podjetja spletno oglaševanje uporabljajo v kombinaciji s tradicionalnim. Zagotovo pa že prihajajo novi trendi in spletno oglaševanje bo kmalu prevzelo vodilni položaj.
Keywords: Spletno oglaševanje, blogi, forumi, elektronska pošta, socialna omrežja, Facebook.
Published: 05.12.2012; Views: 1648; Downloads: 213
.pdf Full text (3,99 MB)

2.
Neformalna ekonomija in kibernetska kriminaliteta
Matej Škufca, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo povzeli dve raziskavi, in sicer Neformalno ekonomijo in kibernetsko kriminaliteto na Kitajskem ter Poročilo Symantec glede neformalne ekonomije v kibernetskem svetu. Ugotovili smo, da je kibernetska kriminaliteta ustvarila neverjetno zrelo in samostojno neformalno ekonomijo, ki je sestavljena iz štirih delov, ki se medsebojno povezujejo in dopolnjujejo. Cene in ponudbe se prilagajajo glede na povpraševanje in kvaliteto dobrine ali storitve. Kupec se lahko na podlagi vzorcev odloči, ali mu storitev oziroma dobrina ustreza ali ne. Najpogosteje se trguje z informacijami o kreditnih karticah ter s finančnimi računi. Neformalna ekonomija se na svetovnem spletu največkrat nahaja na spletnih forumih ter na IRC-strežnikih. Delovati mora na javnih mestih, saj lahko samo tako privablja nove člane ter potencialne kupce. Ker pa je na ta način tudi na očeh organov pregona, mora večkrat spreminjati lokacije ter biti pazljiva pri sprejemanju novih članov. Glavni motiv članov kibernetske kriminalitete je dobiček, gre za ljudi različnih znanj in poklicev. Nekateri sodelujejo zgolj zaradi dodatnega zaslužka, medtem ko je za druge to način preživetja, to je seveda odvisno od splošnega stanja v državi ter od zaposlitvenih možnosti. Plačila za dobrine in storitve na »podzemnih« strežnikih se najpogosteje opravijo po elektronski poti. Načinov plačila je več, najpogosteje pa je uporabljeno plačevanje s pomočjo spletnih valut, ki so na voljo po celem svetu, plačila so nepovratna, takojšnja, stroške transakcije pa nosi prodajalec. Drugi najpogostejši način plačila na »podzemnih« strežnikih pa je menjava dobrin ali storitev. Osredotočili smo se tudi na zakonodajo. Povzeli smo Zakon o zaposlovanju in delu na črno ter Konvencijo o kibernetski kriminaliteti, ki je bila sprejeta konec leta 2001. Bistvo konvencije je poenotenje zakonodaje med državami podpisnicami ter ustanovitev mednarodne mreže, ki omogoča sodelovanje in pomoč med državami. Mednarodna mreža mora delovati neprekinjeno, saj se storilci kaznivih dejanj kibernetske kriminalitete ne držijo ustaljenih delovnih urnikov, ampak delujejo ob kateremkoli času na katerem koli mestu. Na koncu smo še povzeli sklepne misli ter odgovorili na hipoteze, ki smo si jih postavili na začetku.
Keywords: neformalna ekonomija, delo na črno, kibernetska kriminaliteta, spletni forumi, preprečevanje, magistrska dela
Published: 03.03.2015; Views: 789; Downloads: 92
.pdf Full text (733,34 KB)

3.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica