| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KONVERGENCA LOKALNIH MEDIJEV. PRIMER MEDIJSKEGA PODJETJA NOVICE D.O.O. IN CELJSKEGA UREDNIŠTVA ČZP VEČER D.D.
Alen Obrez, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretični del diplomskega dela govori o konvergenci in medijih. Izraz konvergenca pomeni združevanje oziroma stapljanje. Kadar govorimo o medijski konvergenci, ugotovimo, da se mediji konvergirajo na več različnih nivojih: prevzemajo nove oblike (formate), kot na primer spletno poročanje in spletni video, ki ju pri svojem delu s pridom uporabljajo tudi novinarji. Prav tako medijske hiše uvajajo nove medije, predvsem spletne, uredniki pa vse medije (radio, tisk, splet) urejajo. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v dve lokalni slovenski medijski hiši oziroma uredništvi, in sicer Novice d.o.o. in celjsko uredništvo ČZP Večer d.d., da se ugotovi, kako konvergenca vpliva nanju, njune vsebine in zaposlene.
Keywords: medij, konvergenca, splet, formati
Published: 22.03.2021; Views: 86; Downloads: 7
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
Miha Kukovičič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega seminarja najprej teoretično opredeli digitalni marketing. Pri tem ga definira, zgodovinsko predstavi, oriše njegove prednosti z vidika mednarodnega poslovanja ter ga loči od spletnega marketinga. Cilj raziskave je oceniti privlačnost avstrijskega tržišča za storitve digitalne marketinške agencije Adverta. Podjetje je predstavljeno z vidika delovanja in ponudbe, ki je v okviru študije primera primerjana s konkurenčno. Sledita pregled avstrijskega trga in podrobnejša analiza trga storitev digitalnega oglaševanja na omenjenem trgu za ocenjevanje privlačnosti. Analiza podatkov pripelje do sklepov, ki omogočijo potrditev obeh postavljenih hipotez. Do izraza prideta pomembnost inoviranja digitalnih oglasnih formatov in ocena avstrijskega trga kot privlačnega za podjetje Adverta.
Keywords: digitalni marketing, analiza tujega trga, storitve digitalnega oglaševanja, oglasni formati
Published: 23.07.2019; Views: 475; Downloads: 45
.pdf Full text (882,39 KB)

3.
Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
Neja Jerant, 2017, master's thesis

Abstract: Eno izmed temeljnih poslanstev televizije je, da zabava. To poslanstvo je tako del vsakdanje televizije, ki vključuje množico žanrov in medijskih platform. Televizija svojo nalogo opravlja s pomočjo razvedrilnih oddaj, vedno pogosteje pa v programske sheme vključuje svetovno prepoznavne televizijske formate. Te lahko pri nas spremljamo tako na javni televiziji kot tudi na komercialnih televizijah. Programi javne televizije se od komercialnih razlikujejo predvsem po tem, da so javni zapriseženi standardom kakovosti: »Ravnotežje med kvalitetnimi in kvantitetnimi prednostmi je nova naloga javnega servisa« (Žilič Fišer, 2007: 51). S prihodom komercialnih televizij se je konkurenca javni televiziji povečevala, sposobnost zabavati pa je postala ključna pri pridobivanju oz. ohranjanju gledalcev. Magistrsko delo predstavlja vpogled v oddaje razvedrilnega programa, ki so bile v zadnjih desetih letih predvajane v soboto ali nedeljo ob osmih zvečer. Gre za za t. i. prime time oddaje, to so oddaje, ki so umeščene v najbolj gledani termin in tako podvržene največji pozornosti ljudi, ki iščejo razvedrilo. V magistrskem delu uredniki pojasnijo svoje odločitve o ustvarjanju avtorske oddaje po eni strani ter nakupa licenčnega formata po drugi ter morebitne vzporednice med enimi in drugimi, ki vplivajo na proces ustvarjanja razvedrilnega programa.
Keywords: javna televizija, razvedrilni program, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje
Published: 06.10.2017; Views: 528; Downloads: 114
.pdf Full text (2,00 MB)

4.
RADIJSKI FORMATI V RADIODIFUZIJI
Igor Mazul, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Radijski formati oziroma formatne radijske postaje so na slovenskem radijskem trgu neznanka oziroma prej izjema kot pravilo. Zakon o medijih, tako obstoječi kot novi predlog, formatnih radijskih postaj ne predvideva, ampak jih tudi ne prepoveduje. Radijskih formatov ne smemo zamenjati za programsko shemo določene radijske postaje, saj so radijski formati v tujini znani tudi kot marketinško orodje določene radijske postaje, ki s pomočjo le teh privablja oglaševalce in cilja na določeno skupino poslušalcev. Gre za pojav, ki je popularen predvsem v Združenih državah Amerike, kjer poznajo več kot sedemdeset radijskih formatov. To je teorija, v praksi pa je skoraj nemogoče postaviti formatno radijsko postajo, saj je potrebno v glasbeno shemo vključiti zahtevan odstotek slovenske glasbe, pri čemer pa skoraj vsi radijski formati odpadejo.
Keywords: Radio, radijski formati, mediji, glasba
Published: 13.09.2016; Views: 609; Downloads: 100
.pdf Full text (1,30 MB)

5.
FORMATI VEKTORSKIH SLIK
Goran Slekovec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega dela je predstavitev glavnih vektorskih slikovnih formatov. Obravnavali bomo tudi lastnosti vektorske in rastrske grafike ter njihove prednosti in slabosti. Preučili bomo strukturo nekaterih javno dostopnih vektorskih formatov in pomembnejše programe za delo v vektorskimi slikami. Zanima pa nas predvsem, ali lahko pride pri pretvorbi med izbranimi vektorskimi formati do izgub ali sprememb podatkov.
Keywords: vektorske slike, vektorski formati, pretvorba vektorskih slik, aplikacija c#
Published: 19.02.2015; Views: 1046; Downloads: 190
.pdf Full text (3,00 MB)

6.
ORODJE ZA IZDELAVO ANIMIRANEGA GIF
Domen Leskovec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se seznanimo s slikovnimi formati, ki omogočajo animiranje z zaporedjem slik. Predstavimo izdelano orodje za izdelavo animiranega GIF ter podrobno opišemo slikovni format GIF. Preizkusimo že obstoječa orodja za izdelavo animiranega GIF ter na koncu še prikažemo praktično uporabo izdelanega orodja na dveh primerih.
Keywords: animirani GIF, slikovni formati, časovni zamik
Published: 18.09.2013; Views: 984; Downloads: 85
.pdf Full text (2,76 MB)

7.
OBJAVA IN ZLORABA FOTOGRAFIJE NA INTERNETU
Katja Ermenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga podaja trenutno situacijo množičnega objavljanja fotografij na svetovnem spletu s poudarkom na njeni zlorabi. Vsaka računalniško pismena oseba lahko ob potrebni tehnologiji in dostopu do interneta objavi ali kopira fotografijo na medmrežju. Posledično je nastala ogromna baza fotografij, ki nima absolutnega nadzora. Eni to izkoriščajo za osebno zadovoljstvo, dobičkonosne posle, spet drugi za zlonamerne namene. Srečujemo se tudi s fotografijami, ki imajo neprimerno vsebino in ob tem ne smemo pozabiti na najmlajše uporabnike, ki še niso sposobni popolnoma razumevati realnosti in oceniti stopnjo zaupanja ter možnosti tveganja zlorabe. Naloga tega diplomskega dela je podati pregled možnosti zlorabe fotografije na internetu ali možnosti njene preprečitve.
Keywords: razvoj fotografije in interneta kot medija za fotografije, formati fotografije za objavo na internetu, objava in zloraba fotografije na internetu, ponarejanje in kopiranje fotografij, problem pedofilije in sovražnega govora zajetega v fotografijah na internetu, nasveti za varnejšo uporabo interneta
Published: 12.01.2011; Views: 12048; Downloads: 453
.pdf Full text (3,13 MB)

8.
9.
Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica