SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Komorna glasba za kvartet kljunastih flavt
Andrej Žakelj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo sestavljata teoretični del in diplomski nastop. Teoretični del je razdeljen na štiri poglavja. V prvem je napisanih nekaj splošnih podatkov in opisov pihal, s poudarkom na kljunastih flavtah. Drugi del govori o komorni glasbi, predvsem za kljunaste flavte. Tretji del opisuje Kvartet kljunastih flavt AIR, njegovo delovanje in dosežke. V četrtem delu je izbranih šest skladb za kvartet kljunastih flavt: Praeparate corda vestra, Jacobusa Gallusa, Pavane et Galliarde, Pierra Phalès
Keywords: pihala kljunasta flavta komorna glasba Kvartet kljunastih flavt AIR Jacobus Gallus: Praeparate corda vestra Pierre Phalèse: Pavane et Galliarde Giovanni Gabrieli: Cancon seconda ˝La Spiritata˝ Pierre Attaingnant: Sechs Tänze Anonimus: 7 Venetian Dances of the early 16th century Tilman Susato: Vier Tänze
Published: 25.02.2009; Views: 2964; Downloads: 371
.pdf Full text (1,86 MB)

2.
ARCHANGELO CORELLI: Komorna sonata op. 2 št. 4 in op. 4 št. 9
Vlasta Vizjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Začetek kljunaste flavte sega daleč v zgodovino saj je bila kljunasta flavta v rabi že pri zgodnjih ljudstvih. V Evropi naj bi se pojavila v 11. stol. v Franciji. Z razvojem se je tehnično izpopolnjevala in uveljavila kot solistični instrument v obdobju od srednjega veka do baročne dobe. Ponovno se je pojavila v novejšem času kot koncertni instrument za izvajanje stare in sodobne glasbe. Pomembno vlogo pa ima tudi pri glasbeni vzgoji mladine. Barok označuje v širšem pomenu stilno usmerjenost 17. in 18. stol. v umetnosti (likovni, glasbeni, književni). Največji glasbeniki tega obdobja so: Antonio Vivaldi, Gioseppe Tartini, Johann Sebastian Bach, Georg Friedrich Händel, Georg Ph. Telemann, Arcangelo Corelli… Arcangelo Corelli je italijanski skladatelj in violinist, rojen 17. februarja 1653. Velja za največjega mojstra instrumentalne glasbe tega časa. Če ga primerjamo z ostalimi skladatelji, njegov opus ne obsega veliko del, a so vsa vrhunska. Umrl je 8. januarja 1713.
Keywords: kljunasta flavta, barok, Arcengelo Corelli, sonata, komorna sonata, skladatelji
Published: 27.07.2010; Views: 2080; Downloads: 90
.pdf Full text (16,48 MB)

3.
ROMANTIČNE ETUDE ERNESTA KOEHLERJA
Monika Bezjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga z naslovom Romantične etude Ernesta Köhlerja je razdeljena na teoretični del in diplomski nastop. V teoretičnem delu so najprej predstavljeni zgodovina in razvoj prečne flavte ter obdobje romantike in romantične glasbe, temu sledijo življenjepisi skladatelja ter nekaj pomembnejših sodobnikov in opredelitev pojma etuda. Na koncu diplomskega dela je poglobljeno raziskana in analizirana zbirka skladateljevih romantičnih etud.
Keywords: flavta, romantika, Ernesto Köhler, etuda, Wilhelm Popp, Adolf Terschak, Giuseppe Gariboldi, Jules Demersseman, Joachim Andersen, Emil Prill, učni načrt za flavto, 25 romantičnih etud za flavto, opus 66.
Published: 23.12.2010; Views: 2107; Downloads: 204
.pdf Full text (4,05 MB)

4.
BACH, DEBUSSY, RAMOVŠ - IZBOR TREH DEL ZA FLAVTO
Klavdija Štuhec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela, diplomskega nastopa. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavila Johanna Sebastiana Bacha, Claude Debussyja in Primoža Ramovša. Predstavitev zajema njihovo življenjsko pot, ustvarjanje, njihova dela, ter dela, ki so nam najbolj poznana. Vsak od teh skladateljev je v svojem opusu napisal tudi dela za flavto, katera sem izbrala ter jih podrobneje analizirala. To so Partita za solo flavto (Johann Sebastian Bach), Syrinx (Claude Debussy) in Ekspanzija (Primož Ramovš). Izbrana dela bom v drugem, praktičnem delu diplomske naloge tudi zaigrala.
Keywords: flavta, Bach, partita, baročna glasba, Debussy, impresionizem, Ramovš, glasba 20. stoletja
Published: 12.12.2011; Views: 1715; Downloads: 233
.pdf Full text (1,64 MB)

5.
IZBOR DEL IZ ZBIRKE SKLADBE ZA FLAVTO ZA NIŽJO STOPNJO GLASBENE ŠOLE
Antonija Germ, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela (diplomskega nastopa). Teoretični del je sestavljen iz treh delov. V prvem delu teoretične diplomske naloge je na kratko predstavljena zbirka Skladbe za flavto in življenje avtorjev. V drugem delu so predstavljeni življenjepisi skladateljev Modesta Mussorgskega, Antonina Dvoraka, Mauricea Ravela in Wilhelma Albrechta Otta Poppa; njihovo glasbeno izobraževanje in slog, kompozicijska tehnika in obseg dela. V zadnjem delu diplomske naloge pa so interpretativno analizirana izbrana dela zbirke Skladbe za flavto: Gopak (Modest Mussorgsky), Humoreska (Antonin Dvorak), Habanera (Maurice Ravel), Ruski ciganski ples in Slavčkova serenada (Wilhelm Popp).
Keywords: flavta, Modest Mussorgsky, Antonin Dvorak, Maurice Ravel, Wilhelm Popp, Gopak, Humoreska, Habanera, Ruski ciganski ples, Slavčkova serenada.
Published: 19.06.2014; Views: 974; Downloads: 101
.pdf Full text (3,23 MB)

6.
ANTONIO VIVALDI: SONATA V C-DURU, RV 48
Jernej Spruk, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in diplomskega nastopa. Teoretični del je sestavljen iz petih delov. V prvem delu je podrobno kronološko predstavljeno življenje in delo skladatelja, duhovnika, učitelja in violinskega virtuoza Antonia Vivaldija. Drugi del opisuje skladateljev obširni glasbeni opus. Sledi del, kjer je opisano obdobje baroka, v katerem je skladatelj deloval. V četrtem delu nam avtor opiše kljunasto flavto, za katero je bila Sonata v C-duru, RV 48 tudi napisana. Na koncu sledi podrobnejša analiza vseh štirih stavkov, ki sestavljajo omenjeno sonato. Diplomski nastop: Antonio Vivaldi: Sonata v C-duru, RV 48.
Keywords: Antonio Vivaldi, Sonata v C-duru, RV 48, barok, kljunasta flavta.
Published: 22.07.2015; Views: 790; Downloads: 159
.pdf Full text (5,58 MB)

7.
Analiza zvočnih spektrov glasbenih tonov klarineta in flavte
Sergej Hribernik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu študiramo fizikalne osnove delovanja klarineta in flavte. Izvedemo eksperiment, pri katerem izmerimo zvočne spektre treh različnih glasbenih tonov teh dveh glasbil. Pri obravnavi klarineta izmerimo zvočne spektre za glasbene tone D1, Gis in D pri obravnavi flavte pa zvočne spektre za glasbene tone C2, G1 in C1. Pri analizi izmerjenih podatkov poskušamo nastanek tonov pri klarinetu in flavti pojasniti z nastankom stoječega zvočnega valovanja v trupu glasbila. Flavto obravnavamo kot odprto ravno cev, klarinet pa kot poldprto ravno cev [1]. V obeh primerih analiziramo ojačitev sodih in lihih višjih harmoničnih frekvenc izbranih tonov v trupu glasbil. Analiza zvočnih spektrov izbranih tonov flavte kaže, da smemo flavto v zelo dobrem približku obravnavati kot ravno odprto cev, saj se izmerjene osnovne kakor tudi višje sode in lihe harmonične frekvence tonov dobro ujemajo s teoretično napovedanimi frekvencami preprostega modela stoječega valovanja v odprti cevi. Rezultati eksperimenta pokažejo, da so v glasbenih tonih klarineta, zraven lihih, prisotne tudi sode višje frekvence osnovnih glasbenih tonov, česar s preprostim fizikalnim modelom stoječega zvočnega valovanja v poldprti ravni cevi ni mogoče pojasniti. Z eksperimentom podrobneje preučimo, v katerih delih trupa klarineta se ojačujejo lihi in sodi višji harmoniki. Eksperiment pokaže, da se sodi višji harmoniki ojačajo v ustniku, sodčku in odmevniku oz. lijaku klarineta. Ti deli klarineta niso ravne cevi, temveč so koničaste ali sodčaste oblike.
Keywords: Klarinet, prečna flavta, zvok, zvočni spekter, stoječe zvočno valovanje v ravni cevi.
Published: 18.05.2016; Views: 724; Downloads: 45
.pdf Full text (815,69 KB)

8.
Izbrane skladbe slovenskih skladateljev za flavto solo
Sandra Gjerek, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela, magistrskega nastopa. V teoretičnem delu magistrske naloge sem predstavila Alojza Ajdiča, Igorja Štuheca in Blaža Puciharja. Predstavitev zajema njihovo življenjsko in profesionalno pot, ustvarjanje ter njihova nekatera manj, druga bolj, znana dela. Vsak izmed skladateljev je svoj opus razširil tudi s skladbami za flavto. Največ je del s spremljavo, nekaj pa je solističnih. Te solo kompozicije sem izbrala za magistrsko delo in jih podrobneje analizirala. Skladbe so Zvočni pejsaž (Alojz Ajdič), Andantino (Igor Štuhec) in For me (Blaž Pucihar). Izbrana dela bom v praktičnem delu magistrskega dela tudi zaigrala.
Keywords: flavta, ekspresionizem, Ajdič, Zvočni pejsaž, Štuhec, Andantino, Pucihar, For me.
Published: 04.08.2016; Views: 634; Downloads: 53
.pdf Full text (695,70 KB)

9.
Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli
Ana Kavčič Pucihar, Branka Rotar Pance, 2017, original scientific article

Abstract: V prispevku obravnavamo individualni pouk inštrumenta v glasbeni šoli. Kontekstualno predstavljamo nekatere novosti kurikularne prenove na področju pihal. Pri individualnem pouku inštrumenta so pomembni odnos med učiteljem in učencem, njune interakcije in transfer znanj. Učni proces sistematično opredeljujejo učne stopnje od predstavitve nove snovi do preverjanja usvojenih znanj. V empiričnem delu predstavljamo izsledke raziskave o načinih poučevanja učiteljev flavte (N = 78) na posameznih učnih stopnjah pri individualnem pouku v glasbeni šoli. Proučevali smo obravnavo novih učnih vsebin, ponavljanje in utrjevanje vsebin pri pouku, vključevanje in vlogo učiteljevih povratnih informacij, spremljanje domačega vadenja učencev ter formativno preverjanje in ocenjevanje v razredu med šolskim letom.
Keywords: glasbena vzgoja, glasbene šole, individualni pouk, flavta, učenje flavte, poučevanje
Published: 23.04.2018; Views: 280; Downloads: 99
.pdf Full text (330,16 KB)
This document has many files! More...

10.
Aldo Kumar in skladba Jutra za flavto in čembalo
Urška Lukovnjak, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je oris življenja skladatelja Alda Kumarja in predstavitev njegovih del. Aldo Kumar je skladatelj, ki deluje na veliko področjih – piše instrumentalno, vokalno-instrumentalno, zborovsko, komorno glasbo, operno in baletno glasbo, orkestralno glasbo ter glasbo za gledališče, radio in televizijo. Je vsestranski skladatelj in dobitnik nagrade Prešernovega sklada. Njegova pomembna dela so Post Art ali Glej, piše ti Wolfgang, Varda concerto, Improstrastra, Čelo Alp, Suita devetih pogledov ter ostala, ki jih najdemo na številnih zgoščenkah. V prvem delu magistrskega dela je predstavljena glasbena zgodovina Slovenije v 20. in 21. stoletju, v drugem pa je podrobneje analizirano skladateljevo delo Jutra za flavto in klavir.
Keywords: Aldo Kumar, skladatelj, postmodernizem, flavta, čembalo, slovenska glasba
Published: 17.04.2019; Views: 84; Downloads: 10
.pdf Full text (5,89 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica