| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj sistema za zaznavanje trkov : magistrsko delo
Črtomir Drofenik, 2020, master's thesis

Abstract: Problem zaznavanja trkov dveh ali več objektov je prisoten v mnogo strokah, kot so fizikalne simulacije, robotika, animacije, filmi, avtonomna vožnja in video igre. Rešitve takšnih sistemov so v grobem ločene na sprotno (angl. online) in nesprotno (angl. offline) reševanje. Prvi so načeloma poenostavljeni in realnočasovni, pri čemer so namenjeni predvsem za doseganje višje interaktivnosti. Drugi pa se osredotočajo na čim višjo natančnost in imajo zaradi visoke kompleksnosti tudi visoko časovno zahtevnost. Problemi realnočasovnih sistemov so natančnost, stabilnost, fleksibilnost glede na geometrijsko sestavo objektov, uporabnost in zagotovitev, da je sistem sposoben simulirati večje število trkov objektov v realnem času. V magistrskem delu opišemo postopek razvoja sistema za zaznavanje trkov. Predstavimo teoretično ozadje, na katerem delujejo moderni fizikalni pogoni, ter praktične napotke pri snovanju nekaterih izmed najpriljubljenejših algoritmov široke in ozke faze zaznavanja.
Keywords: zaznavanje trkov, fizikalni pogon, realnočasovna simulacija fizike, široka faza, ozka faza, oklepajoči prostori.
Published in DKUM: 03.07.2020; Views: 869; Downloads: 57
.pdf Full text (2,45 MB)

2.
RAČUNALNIŠKE IGRE, TEMELJEČE NA ZAKONIH FIZIKE
Domen Bukovec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavimo računalniške igre, temelječe na zakonih fizike. Raziskali smo razvoj iger skozi čas z upoštevanjem fizikalnih zakonitosti. Pri implementaciji lastne simulacije, ki vsebuje osnovne fizikalne zakonitosti, smo uporabili orodja Visual Studio, XNA ter fizikalni pogon Farseer Physics Engine.
Keywords: Računalniške igre, Farseer Physics Engine, fizikalni pogon
Published in DKUM: 02.07.2012; Views: 1570; Downloads: 141
.pdf Full text (1,25 MB)

3.
FIZIKALNO REALISTIČNA SIMULACIJA STABILNOSTI TOVORA
Jure Rehar, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu predstavimo izvedbo fizikalno realistične simulacije stabilnosti tovora, ki omogoča napredno analizo obnašanja strukture tovora na nakladalni površini med prevozom. V delu smo uspešno načrtovali in izdelali programsko orodje, ki omogoča natovarjanje poljubnega tovora na nakladalno površino in simulacijo fizikalnih sil, ki delujejo na naloženi tovor med prevozom. Jedro fizikalne simulacije predstavlja napredno fizikalno orodje Nvidia PhysX.
Keywords: fizikalni pogon, Nvidia PhysX, simulacija, stabilnost tovora
Published in DKUM: 26.09.2011; Views: 1573; Downloads: 99
.pdf Full text (2,30 MB)

4.
SIMULACIJA VILIČARJA
Simon Lušenc, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga predstavi delovanje in razvoj simulacije viličarja. Najprej se seznanimo z viličarjem na splošno. Predstavimo njegovo zgradbo in opišemo osnovni princip delovanja. Pred razvojem opišemo programsko orodje Blender in zakaj smo ga izbrali. Seznanimo se tudi z igralnim pogonom Blender Game Engine in uporabo programa. Nato opišemo celoten razvoj simulacije od izgradnje modelov do končne implementacije.
Keywords: simulacija, viličar, računalniška grafika, 3D, fizikalni pogon
Published in DKUM: 25.09.2011; Views: 2587; Downloads: 247
.pdf Full text (2,04 MB)

5.
UPORABA FIZIKALNEGA POGONA HAVOK V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Bojan Kerec, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V tej diplomski nalogi bomo predstavili programsko knjižnico Havok Physics, ki se uporablja za simuliranje realne fizike v računalniških igrah. Na začetku se seznanimo s fiziko v računalniških igrah in s pojmom fizikalni pogon. V nadaljevanju sledi uporaba fizikalnega pogona Havok. Ogledamo si njegove osnove, ustvarjanje različnih oblik, togih teles in različnih omejitev med njimi. Prav tako prikažemo tudi nekaj naprednih tehnik, kot so pobiranje in prenašanje predmetov, vpliv različnih akcij na predmete ter filtriranje trkov. Vsi postopki so dobro opisani in prikazani na realnih primerih. Zgoraj opisano predstavimo na primeru igre oziroma simulacije, ki smo jo razvili za prikaz uporabe fizikalnega pogona Havok.
Keywords: fizikalni pogon, simulacija, Havok, računalniške igre
Published in DKUM: 01.09.2011; Views: 2077; Downloads: 212
.pdf Full text (2,60 MB)

6.
RAČUNALNIŠKA IGRA LET OSPREYA
Dominik Hrastnik, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi je opisan potek izdelave računalniške igre, ki simulira letalni model konvertiplana V-22 Osprey. Predstavljen je letalni model pravega konvertiplana ter orodje, s katerim izdelamo igro. Podan je načrt poteka izdelave naše igre, na koncu pa je bolj podrobno opisana sama implementacija v razvijalskem orodju za igre Unity. Rezultat diplomske naloge je igra z naslovom Let Ospreya, ki na zabaven način simulira letalni model konvertiplana V-22 Osprey.
Keywords: računalniška igra, konvertiplan, računalniška grafika, 3D, fizikalni pogon
Published in DKUM: 08.12.2010; Views: 2373; Downloads: 168
.pdf Full text (2,01 MB)

Search done in 7.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica