1. ANALIZA ŽENSKIH AKCIJSKIH JUNAKINJ IN BOJEVNIC V FILMIH, TELEVIZIJSKIH SERIJAH IN RAČUNALNIŠKIH IGRAHViktorija Gošnak, 2010, bachelor thesis/paper Abstract: Diplomska naloga obravnava ženske bojevnice in akcijske junakinje filmov, televizijskih serij in računalniških iger, njihov prikaz in dvojnost sporočila upodobitve. Označene so za feministične vzore, hkrati pa veljajo za uresničitev spolnih fantazij in so upodobljene v skladu s stereotipi glede videza in potrjujejo moško dominanco. S tem ne prinašajo pozitivnega feminističnega sporočila, ampak delujejo v interesu trga in družbe. Keywords: bojevnice, filmi, računalniške igre, tv serije, ženski akcijski liki, Tomb Raider, Xena, La Femme Nikita Published: 08.12.2010; Views: 7581; Downloads: 128
Full text (2,39 MB) |
2. Pogodbeno umeščanje izdelkov v filmu : diplomsko deloAlmira Ćatović, 2008, undergraduate thesis Keywords: filmi, izdelki, blagovne znamke, psihologija potrošnika, marketing, oglaševanje, mediji, reklama Published: 28.05.2012; Views: 736; Downloads: 39
Full text (1,30 MB) |
3. Merjenje zaznane vrednosti storitev ponudnikov avdiovizualnih medijskih vsebin po različnih kanalih : magistrsko deloVivien Najvirt, 2008, master's thesis Keywords: storitve, vrednost, vrednotenje, modeli, zaznavanje, odjemalec, zadovoljstvo, tržna analiza, fotografija, politika izdelka, strategija trženja, filmi, videoposnetek, glasba, oblikovanje, dejavnost, trg, tržne raziskave, predstava, panoge dejavnosti, komercialno poslovanje, povezanost, podpora, merila, razvoj, ponudba, elektronsko poslovanje, integracijski procesi, komunikacije, mreže, izdelki, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, orodja Published: 28.05.2012; Views: 1221; Downloads: 50
Full text (1,06 MB) |
4. (Analiza oglaševanja v medijih) : delo diplomskega seminarjaBlanka Krajnc, 2009, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, cilj, avdiovizualna sredstva, oglasi, komunikacije, predstava, marketing, trženje, primerjave, tržna analiza, merila, metode, komuniciranje, periodika, primeri, case study, mediji, tisk, ocenjevanje, zaznavanje, reklama, poslovna etika, časniki, televizija, radio, elektronska pošta, pošta, internet, filmi, modernizacija, videooprema, odnosi z javnostjo, direktno trženje Published: 30.05.2012; Views: 1419; Downloads: 57
Full text (1,08 MB) |
5. Analiza dejavnikov blagajniških prihodkov Hollywoodskih studijskih filmov : diplomsko deloGorazd Režonja, 2007, undergraduate thesis Keywords: filmi, industrija, proizvodnja, prihodek, ZDA, matematična ekonomija, ekonometrija, blagajniški zapisi, multivariantna analiza, podjetje, panoge dejavnosti, trženje, marketing, trg, tržna analiza, poslovni rezultati, računovodski izkazi, cene, politika cen, kalkulacije, oblikovanje cene, kontrola, prodaja, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, storitve, finančno planiranje, finančna sredstva, organizacijske strukture, financiranje, planiranje Published: 30.05.2012; Views: 1007; Downloads: 18
Full text (731,58 KB) |
6. Window on BritainKeywords: angleščina, CD-ROM, kompaktne plošče, računalniške diskete, interakcije, filmi, učne metode, učenje, aktivnosti, tuji jeziki, Velika Britanija, kultura, kulturni spomeniki, etnografija, domoznanstvo, življenjska modrost, življenjski standard, lokalna skupnost, informacije, šolstvo, prehrana, domača obrt, šport Published: 01.06.2012; Views: 951; Downloads: 13
Link to full text |
7. PRODUKCIJA PREDSTAVITVENIH FILMOVZala Pia Lipičnik, 2013, undergraduate thesis Abstract: Glavni cilj diplomske naloge je predstaviti predstavitvenega filma od zasnove do končne ureditve. Namen je raziskati področje predstavitvenih filmov in opisati značilnosti, ki se v današnjem času ob produkciji takšnih vsebin pojavljajo. V nalogi bom opisala, kako ustvariti čim boljši predstavitveni film v okvirih želenega, pričakovanega in standardno dovršenega projekta.
Diplomska naloga bo usmerjena predvsem v analizo že obstoječih predstavitvenih filmov in v predstavitev metod zbiranja zahtev in želja naročnikov, posvetili se bomo produkcijskim tehnikam, ki se znotraj predstavitvenih filmov pojavljajo in problemom, s katerimi se soočamo pri oblikovanju tovrstnih izdelkov. Keywords: produkcija, predstavitveni filmi, promocija, produkcijske tehnike Published: 10.01.2014; Views: 614; Downloads: 96
Full text (778,23 KB) |
8. MOŽNOSTI RAZVOJA DIGITALNE ANIMACIJEPetra Gyergyek, 2012, undergraduate thesis Abstract: Opisali bomo zgodovino komercialne hollywoodske animacije od tradicionalne do digitalne 2D in 3D animacije. Poskušali bomo izluščiti različna področja in tehnike animiranja in pojasniti, kako se uporabljajo v komercialnih hollywoodskih animiranih filmih. Raziskali bomo tudi zgodovino prvih digitalno računalniško generiranih animiranih filmov in opisali trenutno najbolj znane animacijske studie Hollywooda. Podrobneje pa bomo raziskali delo Pixarja, pionirja na tem področju. Na podlagi vseh teh informacij bomo poskušali ugotoviti, kaj je tisto, kar je še vedno težko animirati in v kakšno smer se lahko digitalna animacija še razvija. Keywords: tradicionalna animacija, digitalna animacija, hollywoodski animirani filmi, animacijski studii Published: 16.11.2012; Views: 4813; Downloads: 196
Full text (8,63 MB) |
9. SPLETNA APLIKACIJA ZA SPREMLJANJE PODATKOV O FILMIHSimon Cedula, 2012, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu opisujemo izbiro ogrodja za izdelavo spletne aplikacije, načine pridobivanja podatkov, izgled in funkcionalnost aplikacije ter načine optimizacije. Rezultat diplomskega dela je spletna aplikacija, ki je napisana v programskem jeziku PHP s pomočjo tehnologij HTML, JavaScript, CSS in SVG. Aplikacija omogoča spremljanje uporabnikovih podatkov o serijah in filmih ter dodajanje novih vnosov v podatkovno bazo naslovov. Kot dopolnilo spletne aplikacije je bila izdelana še namizna aplikacija. Namizna aplikacija je napisana v jezikih XAML in C#, omogoča pa hiter in učinkovit pregled podatkov. Namenjena je uporabnikom operacijskega sistema Windows 8. Keywords: PHP, C#, spremljanje podatkov, pridobivanje podatkov, filmi, serije, razčlenjevanje Published: 05.02.2013; Views: 1202; Downloads: 128
Full text (2,43 MB) |
10. SINHRONIZACIJA – ZAŽELEN JEZIKOVNI PRENOS IN PRILOŽNOST ZA SLOVENSKE PREVAJALCESaša Bregar, 2013, undergraduate thesis Abstract: Zaradi želje po večjem cenjenju prevajalskega poklica in zaradi prepričanja, da je sinhronizacijo, obliko avdiovizualnega prevajanja, z izboljšanjem njene kakovosti mogoče v Sloveniji narediti bolj priljubljeno, se to diplomsko delo osredinja na iskanje pomanjkljivosti v procesu njenega nastanka. Širše prepričanje občinstva, da je sinhronizacija predvsem za osebe, ki podnapisom niso sposobne slediti, koristna, sicer pa da je boljša izbira podajanja prevoda avdiovizualnih vsebin podnaslavljanje, bi lahko med drugim spremenili tudi s tem, da bi za sinhronizacije režiserji izbirali teoretično in praktično dobro podkovane prevajalce. A poraja se vprašanje, če takšni prevajalci pri nas sploh obstajajo. Diplomsko delo ponuja vpogled v proces nastanka sinhronizacije v Sloveniji, posebej z vidika režiserke in dolgoletnih slovenskih prevajalk avdiovizualnih besedil, ter raziskavo o teoretičnem in praktičnem obravnavanju sinhronizacije na prevodoslovnih oddelkih Univerze v Mariboru in Univerze v Ljubljani. Izobrazba je ključ do uspeha, zato smo raziskavo, ki je temeljila na primerjavi učnih načrtov z izsledki anket med študenti prevajalstva različnih stopenj, usmerili predvsem v preučitev dejanskega stanja obravnavanja avdiovizualnega prevajanja na prevajalskem študiju. Ugotovili smo, da je sinhronizacija pri študiju prevajalstva v Sloveniji premalo obravnavana, da pa obstajajo možnosti za izboljšanje trenutnega stanja znotraj učnih načrtov Oddelka za prevajalstvo Univerze v Ljubljani, medtem ko bi Oddelek za prevodoslovje Univerze v Mariboru v ta namen učni načrt moral spremeniti. Keywords: sinhronizacija, sinhronizacija »usta na usta«, avdiovizualno prevajanje, prevajanje za otroke, prevodoslovje, animirani filmi Published: 06.06.2013; Views: 1373; Downloads: 205
Full text (1,17 MB) |