| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
EVALVACIJA 10-DNEVNEGA PLAVALNEGA TEČAJA MLAJŠIH OTROK OB MORJU
Anita Kelemina, 2013, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK V diplomski nalogi Evalvacija 10-dnevnega plavalnega tečaja mlajših otrok ob morju je v teoretičnem delu iz literature namenjenih nekaj besed psihomotoričnemu učenju, učnim tehnikam, plavalni vzgoji mlajših otrok, metodam poučevanja plavanja, letovanju otrok, emocijam mlajših otrok ter poučevanju plavanja in z njim povezanim strahom. Namen diplomske naloge je bil na poudarku pomembnosti doživljajskega oz. izkustvenega učenja ter ugotoviti napredek v plavalnem znanju in otroke prilagoditi na vodo v tolikšni meri, da se otrok vode ne boji, da se bo ob in v njej sprostil in da je v vodi zadovoljen ter igriv. Zraven tega pa še ugotoviti, kako letovanje vpliva na otroke v smislu čustvenega doživljanja. V empiričnem delu so zajeti rezultati testiranja prilagojenosti otrok na vodo in osnove plavalne tehnike prsno, kot tudi čustveno odzivanje otrok na letovanju. Z razliko ocen med začetnim in končnim testiranjem je bil izračunan napredek v plavalnem znanju. Hkrati smo primerjali tudi napredek otrok glede na njihov spol. Raziskava je pokazala, da je letovanje občutno vplivalo na napredek v plavalnem znanju otrok. Prišli smo do zaključka, da je otroke smiselno popeljati na letovanja iz plavalnega kot tudi čustvenega vidika. Otroci so hitro učljivi in prilagodljivi tako na novo okolje kot tudi na vodo. Tam doživljajo pozitivna čustva in v zelo kratkem času napredujejo v plavalnem znanju.
Keywords: faze prilagajanja na vodo, osnove plavanja, letovanje, čustva.
Published: 12.07.2013; Views: 976; Downloads: 135
.pdf Full text (1,40 MB)

2.
Analiza individualnega programa plavanja predšolskega otroka v 2. starostnem obdobju
Špela Škufca, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Faze prilagajanja na vodo imajo pomembno vlogo pri osvojitvi osnovnih dejavnikov, ki jih morajo otroci osvojiti, preden se začnejo učiti plavalne tehnike. V modernem času je pomembno, da znajo slovenski otroci plavati, saj jih ima večina nenehen stik z vodo. Zaradi pomanjkanja programov za prilagajanje na vodo predšolskih otrok smo se odločili, da ga sami izdelamo in preizkusimo v praksi. Namen je bil, da ugotovimo ustreznost našega programa na individualnem primeru. Pri raziskovanju ustreznosti programa smo uporabili metodo študija primera, ki je sestavljena iz trinajstih načrtovanih vadbenih enot, na vzorcu štiri leta stare deklice. Rezultati študije primera so pokazali, da je deklica opazno napredovala in na koncu osvojila vseh sedem faz prilagajanja na vodo. Raziskava je prinesla vpogled v postopno osvajanje faz prilagajanja na vodo. Lahko predvidevamo, da bo želja po programu za prilagajanje na vodo vedno prisotna s strani staršev, pedagogov, vzgojiteljev in učiteljev plavanja, zato je naša raziskava pomemben doprinos k tej tematiki.
Keywords: Plavanje, faze prilagajanja na vodo, predšolski otroci, strah, bazen.
Published: 08.11.2017; Views: 492; Downloads: 73
.pdf Full text (2,63 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica