1.
KREATIVNOST IN INOVATIVNOST KOT KLJUČNA FAKTORJA PODJETNIŠKE RASTIAnže Polanec, 2011, undergraduate thesis
Abstract: V turbulentnem okolju, kjer je podjetje ves čas izpostavljeno spremembam, je nujno njegovo prilaganje le-tem. Cilj podjetja ne sme biti le preživetje, ampak dolgoročna podjetniška rast. V kolikor želi biti podjetje uspešno na dolgi rok in dosegati svoje podjetniške cilje je prisotnost uspešnega inovacijskega managementa nujna. Inovacije predstavljajo sredstvo za pospeševanje prihodkov in povečanje zmogljivosti in produktivnosti podjetja. Z njimi podjetje pridobiva in ustvarja nove uporabnike ter krepi lojalnost obstoječih.
Podjetje mora težiti h kreativnosti svojih zaposlenih, saj je kreativnost sposobnost ustvarjanja in generiranja novih idej s katerimi nastanejo invencije. Pomembno je torej, da podjetje razvije novost, ki bo pri uporabnikih sprejeta in za podjetje predstavlja korist. Zato je v procesu zbiranja inovativnih idej pomembno, da podjetje invencije preuči na podlagi kvalitetnih kriterijev. Ko se odloči, bo nato določene invencije razvijalo v fazah invencijsko –inovacijskega managementa. V procesu difuzije inovacij podjetje novost ponudi na trgu, kjer mora ta uporabnikom predstavljati dodano vrednost. V tem primeru jo bodo sprejeli, kupili, koristno uporabili in podjetju omogočili uspeh.
Inovativnost je interdisciplinarne narave, saj zahteva interakcijo med področji marketinga, managementa in RR oddelka. Kreativnost, inovativnost, podjetništvo in podjetniška rast so neposredno povezani in delujejo vzajemno. Podjetje, ki ima kreativne zaposlene bo ob uspešnem inovacijskem managementu dosegalo podjetniško rast, s čimer bo podjetje maksimiralo svoj dobiček.
Keywords: kreativnost, invencija, inovacija, inovacijski management, faze invecijsko – inovacijskega procesa, podjetništvo, podjetniška rast, Apple, iPod
Published: 16.01.2012; Views: 1789; Downloads: 462
Full text (1,72 MB)