| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VEČKRITERIJSKO REŠEVANJE PROBLEMOV PRI UVAJANJU NOVIH IZDELKOV NA TRŽIŠČE V PODJETJU KRKA D.D.
Primož Koražija, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Namen dela diplomskega seminarja je predstaviti načine uvajanja novih izdelkov v podjetju Krka. Ker predstavljajo načini uvajanja novih izdelkov v različnih podjetjih kompleksen proces, smo se v našem, primeru odločili za farmacevtsko podjetje Krka, katero vedno znova išče rešitve in boljše izdelke od konkurence. S pomočjo večkriterijskega odločanja in programa Web-HIPRE smo prišli do ugotovitve, da so oglasi v strokovnih revijah najbolj primerna alternativa za uvajanje novih izdelkov. Ugotovili smo, da je sodelovanje in komunikacija med proizvajalci zdravil in zdravniki zelo pomembna. V delu smo opisali oziroma pojasnili pomen izdelka in njegove lastnosti, predstavili smo podjetje Krka ter opisali program Web-HIPRE in metode za večkriterijsko odločanje. Globalni cilj, ki je izbira najustreznejšega načina uvajanja veterinarskih izdelkov podjetja Krka na tržišča, smo razčlenili na kriterije in podkriterije. Za alternative smo izbrali oglaševanje s strokovno literaturo, oglaševalne panoje, oglase v strokovnih revijah, oglaševanje preko interneta in ostalih medijev, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, in jih strukturirali v obliko odločitvenega drevesa. Za razvrščanje smo uporabili intervalsko in tudi ordinalno skalo. Sledil je postopek, kjer smo določili uteži kriterijev, izračunali lokalne in agregirane vrednosti alternativ in na koncu naredili analizo občutljivosti.
Keywords: izdelek, farmacevtska podjetja, večkriterijsko odločanje, načini uvajanja novih izdelkov, alternative, Web-HIPRE
Published: 13.12.2011; Views: 1251; Downloads: 133
.pdf Full text (997,34 KB)

3.
Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica