| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 81
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
Učno e-okolje Slovenščina na dlani in prvi uporabniški odzivi
Natalija Ulčnik, 2024, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Leta 2021 je bilo na Univerzi v Mariboru izdelano inovativno spletno učno okolje Slovenščina na dlani, ki je namenjeno obogatitvi jezikovnega pouka slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole in v srednjih šolah. Vsebuje zbirko pravopisnih in slovničnih vaj ter nalog s področja frazeologije in besediloslovja, dodane pa so tudi razlage jezikovnih vsebin, slovarski opisi izbranih frazemov in pregovorov ter obsežna zbirka avtentičnih govorjenih in pisnih besedil. V letih 2022 in 2023 se je intenzivno spremljala raba učnega okolja z namenom njegove evalvacije in izvedbe potrebnih prilagoditev z vidika uporabnikom prijazne rabe. V prispevku so na podlagi notranje evalvacije analizirani prvi uporabniški odzivi in predstavljene z njimi povezane ideje o nadgradnji okolja.
Keywords: slovenščina, jezikovna infrastruktura, jezikovni pouk, testiranje e-okolja, evalvacija
Published in DKUM: 26.07.2024; Views: 101; Downloads: 7
URL Link to file

2.
Modeli obvladovanja kakovosti programov izpopolnjevanja in usposabljanja v policiji
Damjan Žagar, Vinko Gorenak, 2006, published professional conference contribution

Keywords: policija, usposabljanje, izpopolnjevanje, programi, evalvacija, učinkovitost, modeli
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 181; Downloads: 6
.pdf Full text (418,03 KB)

3.
4.
Vzpostavitev učinkovitega schengenskega nadzora zunanje meje Republike Italije - evalvacijske ugotovitve
Ernest Bedek, Andrej Anžič, 2006, published professional conference contribution

Keywords: državne meje, nadzor, Italija, Schengen, evalvacija
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 165; Downloads: 9
.pdf Full text (454,82 KB)

5.
Evalvacija usposabljanj s področja policijskih pooblastil na policijskih postajah
Aleksander Krebl, Damjan Žagar, 2006, published scientific conference contribution

Keywords: policija, policijska pooblastila, usposabljanje, evalvacija, učinkovitost, uspešnost
Published in DKUM: 21.03.2024; Views: 195; Downloads: 6
.pdf Full text (296,38 KB)

6.
Primerjava zaznave in segmentacije neznanih objektov v 6 prostostnih stopnjah : magistrsko delo
Nejc Herženjak, 2023, master's thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je analizirati različne pristope odkrivanja in segmentacije neznanih predmetov ter primerjati podobnosti in razlike algoritmov. Raziskava temelji na ‟No Free Lunch Theorem‟ in je osredotočena na iskanje najustreznejših pristopov strojnega vida v robotiki in primerjavo njihove učinkovitosti. Na začetku je narejen pregled stanja raziskav z delitvijo na regresijske in klasifikacijske metode, zatem sledi segmentacija in prepoznava objektov ter se zaključi z opisom klasičnih in metod z nevronskim mreženjem. V nadaljevanju je opredeljena primerjava nabora podatkov in že narejenih meritev. Zadnji dve poglavji sta namenjeni evalvaciji lastnih poskusov in zaključek s priložnostmi nadaljnjih raziskav na tem področju.
Keywords: 6-DoF, strojni vid, evalvacija pozicije, segmentacija slike, zaznavanje objektov
Published in DKUM: 08.06.2023; Views: 524; Downloads: 51
.pdf Full text (7,57 MB)

7.
Načrtovanje dela inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Tina Hartman, 2022, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga z naslovom Načrtovanje dela inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo naredili poglobljeno analizo pogledov različnih avtorjev o inkluziji v vzgoji in izobraževanju, opredelili otroke s posebnimi potrebami, predstavili prilagoditve, oblike podpore in pomoči, ki jih potrebujejo le ti. V empiričnem delu smo predstavili raziskovalni del, pri katerem smo uporabili kvalitativni raziskovalni pristop. Podatke smo zbrali z individualiziranimi strukturiranimi intervjuji. V empiričnem delu smo s pomočjo opravljenih intervjujev odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki se nanašajo na načrtovanje in pripravo na delo inkluzivnih pedagogov z otroki s posebnimi potrebami, načrtovanje in urejanje prilagoditev, načrtovanje strategij in pristopov dela ter didaktičnih pripomočkov za otroke s posebnimi potrebami, kakšna je skrb za ustvarjanje inkluzivnega okolja in kako poteka evalvacija dela inkluzivnih pedagogov. Raziskava je pokazala, da inkluzivni pedagogi kot ključen del načrtovanja dela z otroki s posebnimi potrebami opredeljujejo poznavanje otroka in njegovih potreb. Vzgojno-izobraževalna ustanova sestavi individualiziran program, v katerem so zapisani cilji, ki inkluzivnim pedagogom predstavljajo vodilo za delo. Pri urah dodatne strokovne pomoči, kot tudi pri pouku, so učenci s posebnimi potrebami deležni prilagoditev. K načrtovanju in izboljšanju nadaljnjega dela inkluzivnim pedagogom doprinesejo opravljene evalvacije. Inkluzivni pedagogi se z različnimi pristopi in strategijami dela trudijo, da bi v vrtcih in šolah vladala inkluzivna klima.
Keywords: otroci s posebnimi potrebami, inkluzija v vzgoji in izobraževanju, inkluzivni pedagogi, prilagoditve, dodatna strokovna pomoč, evalvacija
Published in DKUM: 19.05.2022; Views: 1735; Downloads: 479
.pdf Full text (763,53 KB)

8.
Analiza praktičnega usposabljanja za didaktiko družboslovja v študijskem programu predšolska vzgoja 1. stopnja : magistrsko delo
Klavdija Kangler, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo evalvirali praktično usposabljanje študentov predšolske vzgoje za didaktiko družboslovja iz vidika več ravni oz. perspektiv. Na teoretični ravni, na ravni primerjave predmetnikov, na ravni evalvacije dnevnikov praktičnega usposabljanja, na ravni mnenj študentov in na ravni refleksije mentorjev v vrtcih. V teoretičnem delu smo predstavili praktično usposabljanje za bodoče vzgojitelje predšolskih otrok, vloge sodelujočih v praktičnem usposabljanju, področje evalvacije, ki se dotika vseh deležnikov praktičnega usposabljanja in vsebine, cilje, oblike dela ter integracijo didaktike družboslovja z drugimi področji. V empiričnem delu predstavljamo rezultate analize dnevnikov praktičnega usposabljanja, rezultate anketnega vprašalnika, ki so ga reševali študentje dodiplomskega študija predšolske vzgoje, ter analizo intervjujev z mentoricami, ki na pedagoško prakso sprejemajo študente študijskega programa Predšolska vzgoja. Rezultati so pokazali, da so študentje delno usposobljeni za samostojno delo z otroki na področju družbe, da si na nastopih za področje družbe pretežno izbirajo manj kompleksne teme, njihove kompetence se razvijajo postopoma. Mentorji prav tako opažajo delno usposobljenost za vodenje dejavnosti za področje družbe pri študentih in pri sebi. Naloga pomembno prispeva k razumevanju didaktičnih in pedagoških kompetenc študentov za področje družbe, saj predstavlja različne perspektive raziskovalnega problema.
Keywords: didaktika družboslovja, praktično usposabljanje, evalvacija, predšolska vzgoja
Published in DKUM: 02.03.2022; Views: 1026; Downloads: 204
.pdf Full text (1,26 MB)

9.
Model za sistematično ocenjevanje kakovosti storitev javnega prevoza : magistrsko delo
Klemen Košič, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu sem na podlagi pregleda literature mednarodnih standardov, priročnikov in raziskav razvil model za ocenjevanje kakovosti javnega prevoza. Model predlaga nov koncept kvalitete storitev: kvalitetna storitev javnega prevoza je storitev, ki ponuja čim višjo občuteno hitrost potovanja za čim več potencialnih uporabnikov s čim manj resursi. Predlaga tudi nov konceptualni okvir: elementi kakovosti so horizontalno klasificirani na fizične/objektivne in psihične/subjektivne; vertikalno pa so klasificirani na elemente postaje, linije in omrežja. Model je namenjen primerjavi omrežij javnega prevoza, vrednotenju sprememb omrežja in za izvajanje monitoringa kvalitete storitev.
Keywords: ocenjevanje kakovosti storitev, prometni sistem, trajnostna mobilnost, javni prevoz, postaja, linija, omrežje, potovalne navade, EN 13816:2003, primerjalna evalvacija (ang. benchmarking)
Published in DKUM: 17.01.2022; Views: 1027; Downloads: 129
.pdf Full text (12,46 MB)

10.
UČINKOVITOST PRENOSA ZNANJA O STRESU IN VEŠČIN ZA SPOPRIJEMANJE S STRESOM V PROGRAMU
Lucija Furman, 2016, master's thesis

Abstract: Negativne učinke stresa in posledice le-tega na duševno zdravje otrok in mladostnikov je mogoče zmanjšati z različnimi promocijskimi in preventivnimi programi, med katerimi je tudi program Ko učenca strese stres, ki ga je razvil Nacionalni inštitut za javno zdravje. Za pridobivanje informacij o učinkovitosti programov, načinih izboljšave in upravičenosti uporabe resursov ter identifikacijo nepričakovanih izidov so pomembne raznovrstne in tudi zunanje evalvacije programov, ki pa se v Sloveniji večinoma izvajajo v omejenem obsegu oz. predvsem s procesno evalvacijo. Namen magistrskega dela je bil ovrednotiti učinkovitost prenosa znanja o stresu in veščin za spoprijemanje s stresom z uporabo modela edukacije edukatorjev v programu Ko učenca strese stres. Za vrednotenje učinkovitosti prenosa znanja o stresu in veščin za spoprijemanje s stresom je bila izvedena evalvacija takojšnjih vplivov, in sicer s pomočjo kvantitativne metodologije, izvedbe testa znanja in anket med udeleženci izobraževanja. Dodatno je bila izvedena procesna evalvacija, ki je spremljala implementacijo programa. V raziskavi je sodelovalo 275 oseb: 18 oseb se je udeležilo edukacije za regionalne edukatorje, 257 oseb iz 204 institucij pa edukacije za učitelje edukatorje. Rezultati raziskave so pokazali, da se je pri regionalnih edukatorjih in učiteljih edukatorjih izboljšalo znanje o stresu in veščinah za spoprijemanje s stresom. Pridobili so tudi novo znanje o tehnikah, ki so primerne za starejše in mlajše učence. Prav tako so po končanem izobraževanju poročali o zaznani večji samoučinkovitosti za prenos znanja in informacij o stresu ter za izvedbo izobraževanja o stresu in spoprijemanju z njim. Ugotovitve kažejo, da je model edukacije edukatorjev, z določenimi izboljšavami, učinkovit način za prenos znanj in veščin v različnih promocijsko-preventivnih programih na področju duševnega zdravja.
Keywords: evalvacija, edukacija edukatorjev, promocija duševnega zdravja, stres, učenci, učitelji
Published in DKUM: 12.01.2022; Views: 813; Downloads: 84
.pdf Full text (1,94 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica