| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Politika poslovanja bank
Dženita Šehić, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Banke kot najpomembnejše finančne institucije igrajo ključno vlogo v finančnem sistemu vsake države. Od zgodnjih začetkov do sodobne dobe digitalizacije je bančništvo doživelo bistvene spremembe pri načinu izvajanja storitev, uporabi tehnologije, dostopnosti storitev ter splošnem poslovnem modelu. Diplomsko delo temelji na raziskovanju politike poslovanja bank, ki zajema niz načel, smernic, ciljev in strategij za dosledno, etično, učinkovito ter odgovorno delovanje banke. Opredelitev politike poslovanja bankam omogoča usklajeno ravnanje vseh njihovih udeležencev ter zagotavlja lažjo usmeritev pri doseganju poslovnih ciljev banke, hkrati pa upošteva družbene, etične, in trajnostne vidike njihovega delovanja. Kodeks poslovnega ravnanja banke postavlja smernice za transparentnost, integriteto in odgovorno poslovanje, s čimer prispeva k vzpostavitvi zaupanja med banko ter njenimi notranjimi in zunanjimi udeleženci, obenem pa k oblikovanju politike poslovanja, ki sledi najvišjim etičnim standardom in družbenim pričakovanjem. V empiričnem delu diplomskega dela smo analizirali politike poslovanja treh izbranih slovenskih bank, in sicer Nove Kreditne banke Maribor, d. d., Addiko banke, d. d. ter Nove Ljubljanske banke, d. d. Preučili smo skladnost in integriteto posamezne banke, kodeks poslovnega ravnanja in etike, politiko upravljanja tveganj ter družbeno odgovornost in trajnost bank
Keywords: banka, politika poslovanja, bančna politika, kodeks poslovnega ravnanja, skladnost poslovanja, etično poslovanje, družbena odgovornost, trajnostno poslovanje
Published in DKUM: 27.08.2024; Views: 111; Downloads: 60
.pdf Full text (1,91 MB)

2.
ETIKA V OGLAŠEVANJU
Mateja Bračko, 2011, final seminar paper

Abstract: Oglaševanje je vsekakor eden najboljših načinov za komuniciranje z možnimi odjemalci. Z oglaševanjem lahko dosežemo veliko število ljudi in jim tako prenesemo želeno sporočilo. To lahko dosežemo s pomočjo različnih medijev, kot so televizija, radio, časopisi, revije, plakati, itn. Glavni elementi oglasa so naslov, slika, besedilo, logotip in slogan. Veliko oglaševalcev pogosto uporablja za osrednjo sliko prav figuro otroka in za marsikoga je to moralno in etično sporno. Kljub urejeni zakonodaji in uveljavljenem Slovenskem oglaševalskem kodeksu še velikokrat zasledimo kakšen oglas, ki je etično sporen. Najbolj sporni so seveda tisti, kjer nastopajo otroci in oglašujejo zanje neprimerne izdelke. Največji problem se dogaja ravno pri zakonodaji, ki je urejena preveč ohlapno. Etika je nekaj, kar zahteva pošteno ravnanje tako v poslovnem svetu kot tudi v zasebnem življenju, tako da menimo, da oglaševalci ne bi smeli zlorabljati zaupanja mladih in njihove neizkušenosti z namenom, da bi zaslužili.
Keywords: oglaševanje, oglas, mediji, otroci, mladostniki, etika, etično poslovanje, etične dileme, zakonodaja, slovenski oglaševalski kodeks, samoregulativa
Published in DKUM: 25.11.2011; Views: 2945; Downloads: 438
.pdf Full text (1018,22 KB)

3.
ETIČNO ODLOČANJE V MEDNARODNEM POSLOVANJU
Heidi Letonja, 2011, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju smo obravnavali etiko v mednarodnem poslovanju. Pomembno je, da vemo kako se obnašati v določenih situacijah, kaj je primerno vedenje in kaj ne. Vendar se lahko sami odločimo kakšno poslovanje bomo izbrali in ali je za nas to etično ali ne. Vemo, da je vse težje ignorirati etično obnašanje v poslovanju, saj se vedno bolj govori o tem. Vsak narod ima svojo kulturo in pravila obnašanja, zato odločitve v mednarodnem okolju ne morejo temeljiti le na zakonih, marveč tudi na moralnih načelih in merilih. V podjetju so pri odločitvah etičnega ravnanja odločilni managerji, saj sprejemajo pravila, ki morajo biti etično pravilna. Vendar se le ti premalo zavedajo kako pomembna je etika pri poslovanju. Pri odločanju se pogosto srečujejo s poslovnimi dilemami in problemi, saj so v poslovanje vključene številne osebe, katere imajo vsaka svoje stališče. Dejstvo je, da etično poslovanje močno vpliva na ugled podjetja in če poslujemo etično se nam to kratkoročno in dolgoročno najbolj obrestuje. V poslovnem svetu je etika pomembna za gospodarski razvoj, saj bi le ta bil brez zaupanja in poštenosti nemogoč. Hitri poslovni uspehi in etično pravilno obnašanje so si pogosto v nasprotju. Zato velikokrat zasledimo besedo korupcija, saj si ljudje želijo hitre poslovne uspehe in delajo zato neetično.
Keywords: Ključne besede: etika, poslovna etika, morala, poslovna morala, mednarodno poslovanje, etično odločanje, etične dileme, kultura, etični kodeksi, neetično odločanje, etični kodeksi, družbena odgovornost.
Published in DKUM: 25.11.2011; Views: 2954; Downloads: 578
.pdf Full text (247,12 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica