1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Management blagovnih znamk - primer svežih sirov Ljubljanskih mlekarn : diplomsko deloSabina Ožbold, 2003, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, mlečni izdelki, mlekarstvo, proizvodi, image, marketing, trženje, management, upravljanje, planiranje, oblikovanje, embalaža, uporabniki, uspešnost poslovanja, organiziranost, tržno planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda Published: 28.09.2007; Views: 4245; Downloads: 625
Full text (865,08 KB) |
7. Vpliv motiva embalaže in velikosti izdelka na izbiro otrok : diplomsko deloMateja Vindiš, 2004, undergraduate thesis Keywords: potrošnik, vedenje, potrošnik, zaznavanje, odločanje, otroci, razvoj, psihologija, embalaža, image, izdelki, psihologija potrošnika, simbolizem, nakup Published: 28.09.2007; Views: 2263; Downloads: 207
Full text (775,82 KB) |
8. Vpliv nove zakonodaje INTRASTAT na poslovanje družbe MTC-SL Murska Sobota : diplomsko deloAndreja Žalig, 2005, undergraduate thesis Keywords: blago, pretok blaga, blagovna menjava, blagovni promet, carinske unije, carinski postopek, statistični podatki, obračuni, prosta trgovina, mednarodne ekonomske integracije, mednarodna menjava, podatki, mednarodni sporazumi, izvoz, carine, nomenklature, prilagajanje, zunanjetrgovinsko poslovanje, prehrambena industrija, embalaža, deklaracije, carinske tarife, Slovenija, zakonodaja, obrazci, Evropska unija, reorganizacija Published: 28.09.2007; Views: 2330; Downloads: 167
Full text (2,59 MB) |
9. Logistični vidiki nabave bobnov z Japonske - primer podjetja LM Trade : diplomsko deloMarko Soršak, 2005, undergraduate thesis Keywords: logistika, transport, promet, teorija, primeri, case study, nabava, organiziranost, embalaža, nabavna politika, blagovni promet, špedicija, blago, zavarovanje, uvoz, carine, carinski postopek, cilj, distribucija, Japonska, podjetje, Evropska unija, glasba, Slovenija, pakiranje, skladiščenje Published: 28.09.2007; Views: 2583; Downloads: 284
Full text (384,35 KB) |
10. Barve in njihov vpliv na zaznavanje izdelka : diplomsko deloNina Stepančič, 2005, undergraduate thesis Keywords: barve, zaznavanje, izdelki, odjemalec, potrošnik, vedenje, odločanje, proizvodi, predstava, grafične metode, oblikovanje, psihologija potrošnika, embalaža, metodologija, pakiranje, tržne raziskave, empirične raziskave, simbolizem, primerjave Published: 28.09.2007; Views: 3212; Downloads: 769
Full text (529,03 KB) |