| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 241
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Pomembnost uporabniškega vmesnika v razširitvi digitalnega poslovanja bank
Jure Podboršek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Uporabniki predstavljajo dragocenost podjetja, zato se tudi banke v današnjem času trudijo, da bi v čim večji meri zadovoljile potrebe svojih strank, jim omogočile čim več storitev ter si tako zagotovile lojalnost in konkurenčno prednost. Ena izmed storitev, ki je v zadnjih letih v porastu je tudi elektronsko poslovanje bank. Širitve na e-bančništvo se banke lahko lotijo na dva načina, preko lastnega razvoja rešitve ali preko nakupa celovite programske rešitve. Ugotovili smo, da ima vsak pristop svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da nakup celovite rešitve omogoča hitrejši in zanesljivejši prehod na elektronsko poslovanje, saj omogoča standardizirano uvajanje rešitve. Pri razširitvi pa je potrebno veliko pozornosti usmeriti predvsem na uporabniški vmesnik, ki pravzaprav služi kot neke vrste vezni člen med računalnikom in uporabnikom. Po rezultatih metode SUS, s katero smo ocenjevali uporabniške vmesnike spletne banke NLB Klik, Unicredit Online banka in SKB NET, je najvišjo skupno oceno prejela NLB banka, medtem ko je najnižjo prejela SKB banka. V raziskavi z anketnim vprašalnikom pa smo ugotovili, da se veliki večini anketirancev uporabniški vmesnik zdi zelo pomemben ali pomemben ter da se večina anketirancev strinja, da so uporabniški vmesniki njihovih bank pregledni in enostavni za uporabo.
Keywords: uporabniški vmesnik, digitalno poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko poslovanje, metoda SUS
Published in DKUM: 09.12.2021; Views: 485; Downloads: 31
.pdf Full text (902,93 KB)

2.
Primerjalna analiza spletnega bančništva nkbm in nlb
Blaž Govedič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko bančništvo se je v zadnjih letih zaradi tehnološkega napredka in razvoja interneta zelo uveljavilo. Večina komitentov bank že uporablja storitve spletnega bančništva, zato ponujanje le-teh za banke predstavlja eno izmed ključnih konkurenčnih prednosti. V teoretičnem delu je najprej opredeljeno elektronsko bančništvo, njegove oblike in kratka zgodovina. Sledi predstavitev spletnega bančništva, opis vrst spletnih strani in spletnega mesta, predstavitev spletnih bančnih storitev, opredelitev prednosti, slabosti in nevarnosti ter metode za zagotovitev varnosti pri spletnem bančništvu. Praktičen del predstavlja primerjalna analiza spletnega bančništva bank NLB in NKBM. Kot prvo je predstavljeno spletno bančništvo banke NLB, opisano je spletno mesto NLB ter spletne bančne storitve za osebno in poslovno rabo s pripadajočimi načini zagotavljanja varnosti. Enako sledi za banko NKBM. V zadnjem delu praktičnega dela je primerjava spletnih mest obeh bank, primerjava osebne in poslovne rabe ter na koncu še končne ugotovitve po zaključenih primerjavah.
Keywords: Elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, storitve spletnega bančništva, varnost
Published in DKUM: 17.11.2021; Views: 399; Downloads: 70
.pdf Full text (769,58 KB)

3.
Primerjalna analiza značilnosti spletnega bančništva slovenskih in nemških bank
Ana Magdič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vse hitrejšega razvoja novih tehnologij so banke primorane uvajati nove bančne storitve ter načine komuniciranja in poslovanja, če želijo ohraniti konkurenčen položaj. Prav tako morajo razumeti, katere so potrebe uporabnikov, in jih zadovoljiti. Slednje lahko dosežejo samo, če sledijo trendom v bančništvu, kajti uporabniki vedno bolj iščejo storitve, ki so preproste za uporabo ter dostopne kjerkoli in kadarkoli. V teoretičnem delu se nahajata opredelitev in opis elektronskega bančništva, razvoja in zgodovine ter oblik elektronskega bančništva. V nadaljevanju sledijo opisi spletnega bančništva, spletnih strani, izdelave in vrst spletnih strani. Navedene so tudi spletne bančne storitve, prednosti in slabosti bančnih storitev ter trendi v bančništvu. Teorija je bila izhodišče za ugotavljanje, ali spletno bančništvo prinaša več prednosti kot slabosti. Analitični del opisuje spletne banke, ki jih ponujajo nemške in slovenske banke. V okviru tega so opisane značilnosti posameznih spletnih bank, ki so namenjene tako zasebnikom kot tudi fizičnim osebam. Na podlagi vseh opisanih značilnostih bank je izvedena primerjalna analiza, ki pripomore k ugotavljanju, ali nemške banke ponujajo več možnih načinov elektronskega poslovanja kot slovenske banke.
Keywords: elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, spletno bančništvo, spletne strani, spletne bančne storitve, vrste bančnih storitev, trendi v bančništvu.
Published in DKUM: 18.12.2019; Views: 954; Downloads: 71
.pdf Full text (1,15 MB)

4.
Dejavniki uporabe spletnega in mobilnega bančništva pri starejših
Monika Gradišnik, 2019, master's thesis

Abstract: Razvoj in napredek na področju tehnologije in interneta sta imela močan vpliv na elektronsko poslovanje, kar je bilo najprej zaznati pri elektronskem poslovanju v podjetjih in bankah. Banke so se osredotočile na razvoj elektronskega in mobilnega bančništva ter začele ponujati še dodatne storitve. Svojim komitentom so tako dostopne 24 ur na dan, in sicer vse dni v tednu. Porast prodaje pametnih telefonom je pripomogel tudi k napredku mobilnega bančništva. Ni banke v Sloveniji, ki ne bi nudila tako internetnega kot tudi mobilnega bančništva. Vsem imetnikom pametnih telefonov tako nudijo storitev mobilnega bančništva, kjer si komitent naloži aplikacijo in spremlja svoje poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Keywords: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, CRM, uporaba elektronskega bančništva pri starejših, Online banka, Mobilna banka GO!
Published in DKUM: 20.11.2019; Views: 758; Downloads: 119
.pdf Full text (1,19 MB)

5.
E-Bančno poslovanje v Sloveniji
Dominika Kašl, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi nenehnega tehnološkega razvoja je za banko zelo pomembno, da je v stiku z novimi trendi, da jim sledi in se na njih tudi odziva. Saj bo le tako lahko izboljšala svojo ponudbo in tako komitentom ponudila še boljše storitve, kot njihovi konkurenti. S tem si bo povečala zaupanje ljudi in si pridobila več komitentov ter si povečala možnost obstoja. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na elektronsko bančništvo. Opredelili smo razvoj e-bančništva, oblike e-bančništva, storitve e-bančništva, prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo tako komitenti kot banke; kakšna je varnost uporabe e-bančništva in s kakšnimi tveganji se lahko srečujejo, če se ne držijo varnostnih zapovedi ter kakšna je statistika uporabe e-bančništva. V praktičnem delu pa smo najprej predstavili vsako banko posebej, nato pa njihove spletne banke in mobilne banke primerjali med sabo, glede na izbrane kriterije.
Keywords: elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, POS – terminali
Published in DKUM: 25.10.2019; Views: 994; Downloads: 129
.pdf Full text (899,70 KB)

6.
Primerjalna analiza mobilnega bančništva za prebivalstvo na primeru NLB in N26
Brina Gomboc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Mobilno bančništvo je ena izmed najbolj obetavnih tehnologij v zadnjih letih, ki ima pomembno vrednost tako za banke kot za stranke. Gre za opravljanje bančnih poslov z uporabo mobilnih naprav. Danes si življenja brez slednjih ne znamo predstavljati, zato želimo poenostaviti tudi vsakodnevna opravila z njihovo uporabo. Omogočajo nam tudi plačevanje položnic, prenakazilo denarja in opravljanje ostalih bančnih poslov. Mobilno bančništvo nudi za uporabnike veliko prednosti, predvsem zmanjšanje stroškov glede časa in denarja. Pri uporabi mobilnega bančništva in mobilnega plačevanja se pojavlja tudi vprašanje varnosti, ki je za veliko uporabnikov edina ovira pri odločitvi za uporabo mobilnega bančništva. Najnovejše tehnologije nam pri tem ponujajo veliko možnosti. V zadnjih nekaj letih je v ospredju predvsem avtentikacija uporabnika s pomočjo prepoznave obraza ali prstnih odtisov. Ker danes že večina bank ponuja mobilno bančništvo, smo v okviru tega diplomskega projekta izvedli primerjalno analizo. Primerjali smo značilnosti dveh izbranih bank, med katerima je ena povsem mobilna.
Keywords: elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, mobilno plačevanje, primerjalna analiza
Published in DKUM: 25.07.2019; Views: 1407; Downloads: 198
.pdf Full text (1,07 MB)

7.
Varnost in zaščita elektronskega bančništva
Dragana Moćić, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: Današnji svet je hitro spreminjajoč in postaja vedno bolj globalen. Internet je danes nenadomestljiv in nujno potreben za življenje. Elektronsko bančništvo se je v zadnjih letih med uporabniki zelo razširilo, tako da čedalje več ljudi uporablja elektronsko bančništvo oziroma bančništvo preko interneta. Pri elektronskem bančništvu oziroma uporabi le-tega je zelo pomembno, da se zavarujemo in zaščitimo pred morebitnimi vdori, tatvinami, raznimi krajami identitet. Zato je za uporabnike pomembno, da smo o tem obveščeni in seznanjeni. V diplomski nalogi bomo opisali pomen in oblike elektronskega poslovanja, način delovanja elektronskega bančništva. Predvsem se bomo osredotočili na varnost elektronskega bančništva. Ker ga že veliko ljudi uporablja, je dobro vedeti, kako se zavarovati in kako varovati svoje podatke. Na koncu bomo predstavili tudi svoj anketni vprašalnik v zvezi z uporabo elektronskega bančništva in ugotavljanjem verovanja v varnost uporabe elektronskega bančništva.
Keywords: elektronsko poslovanje, varnost in zaščita, elekronsko bančništvo
Published in DKUM: 11.06.2019; Views: 1043; Downloads: 109
.pdf Full text (1,56 MB)

8.
Primerjava stroškov spletnega bančništva med izbranimi bankami v Sloveniji
Tamara Potnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Na poslovanje podjetij in bank, ki ga poznamo danes, sta močno vplivala razvoj tehnologije in interneta. Sprva se je začelo razvijati elektronsko poslovanje v podjetjih in bankah. Banke so nato svoj razvoj usmerile v elektronsko bančništvo in različne oblike le tega, v zadnjih desetletjih pa so najbolj razvijale spletno bančništvo, ki danes izpodriva vse ostale oblike elektronskega bančništva. S pomočjo spletnega bančništva so banke svojim komitentom na voljo vse dni v letu štiriindvajset ur na dan. Dostop do spletne banke ni omejen samo na računalnik, večina bank ponuja dostop do spletne banke tudi preko telefona in ostalih telekomunikacijskih naprav. Banke preko spletne banke ponujajo mnogo storitev, s čimer želijo biti v konkurenčni prednosti pred drugimi bankami, njihov glavni namen pa je pridobiti čim več komitentov. Na odločitev katero banko bo komitent izbral pa poleg ponujenih storitev vplivajo tudi stroški, ki so povezani z pristopom k spletni banki. V diplomski nalogi smo najprej predstavili elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, kakšne so njune prednosti in slabosti ter oblike. Nato smo podrobneje predstavili eno izmed glavnih oblik elektronskega bančništva- spletno bančništvo. Opisali in predstavili smo oblike ter prednosti in slabosti spletnega bančništva. Namen praktičnega dela diplomske naloge je bil prikaz stroškov prehoda na spletno bančništvo ter primerjava stroškov spletnega bančništva s stroški poslovanja po klasičnih poteh. Primerjavo smo opravili na primeru sedmih izbranih bank, ki smo jih podrobneje predstavili in našteli storitve, ki jih ponujajo posamezne spletne banke.
Keywords: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, uvedba spletnega bančništva, stroški spletnega bančništva
Published in DKUM: 19.11.2018; Views: 858; Downloads: 115
.pdf Full text (874,39 KB)

9.
Elektronsko bančništvo
Monika Gradišnik, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj informacijske in komunikacijske tehnologije je eden izmed najpomembnejših razlogov za neverjetno hitre spremembe na področju poslovanja. Na področju delovanja podjetij se nezadržno širi elektronsko poslovanje. Nastajanje novih modelov, kot so spletno bančništvo, spletna trgovina in podobno, je pospešilo razvoj spleta. Ob hitrem napredku spleta in tehnologij za varno poslovanje si danes življenja brez elektronskega bančništva skoraj ne znamo več predstavljati. Plačevanje položnic s tem sicer ni postalo užitek, je pa veliko bolj znosno, saj nam ni več treba čakati v vrstah pred bančnim okencem. Elektronsko bančništvo nudi veliko prednosti za nas in za banke, pa tudi slabosti. Za temo diplomskega projekta sem si izbrala elektronsko bančništvo. Predstavila sem elektronsko poslovanje, njegove prednosti in slabosti ter varnost pri uporabi. Predstavila sem tudi elektronsko bančništvo in njegove storitve. Kot primer sem izbrala banko Abanka d. d. Na temo elektronskega bančništva sem se osredotočila predvsem zato, ker sama uporabljam storitve elektronskega in mobilnega bančništva prej omenjene banke. Predstavila sem spletno banko Abanet, mobilno aplikacijo Abamobi ter mobilno storitev Abasms.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, abanka d.d., elektronsko in mobilno bančništvo
Published in DKUM: 28.11.2017; Views: 2607; Downloads: 629
.pdf Full text (749,92 KB)

10.
Elektronsko bančništvo Addiko Bank d. d.
Tadej Jančar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Banke se v današnjem svetu morajo truditi za svoj obstoj, za to so primorane slediti določenim trendom. Eden izmed njih je poslovanje na daljavo, kar jim omogoča sodobna informacijska tehnologija, ki je pospešila razvoj elektronskega bančništva - poslovanje med komitentom in banko preko spleta. Elektronsko bančništvo je v večji meri nadomestilo bančno poslovanje z bankomati, plačilnimi karticami in poslovanje preko telefona, in tako komitentu olajšalo opravljanje različnih bančnih in finančnih storitev kar od doma. Elektronsko bančništvo se je razvilo z namenom olajšati stik komitenta z banko. Tako se je pokazalo veliko prednosti tovrstnega poslovanja, kot je prihranek časa, poti v banko, nižje stroške poslovanja in vrsto drugih ugodnih pogojev. Diplomski seminar bo sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela, ki bo predstavljal zadnji del. V teoretičnem delu bodo predstavljeni različni pojmi, ki se bodo nadgrajevali od razlage pojmov s širšim pomenom, do tistih z ožjim pomenom. Tako bo teoretični del zajemal opredelitev elektronskega poslovanja, ki je opredeljeno s številnimi definicijami, vrste elektronskega poslovanja in najpomembnejše razloge za razvoj elektronskega poslovanja. Sledila bo opredelitev elektronskega bančništva, opis njegovega razvoja, nasveti za varno uporabo elektronskega bančništva, ter prednosti in slabosti tako za komitente, kakor tudi za banke. V tem delu bomo opisali še značilnosti elektronskega bančništva in njegove sestavne dele. V zadnjem delu bomo podrobno predstavili elektronsko bančništvo Addiko Bank, d. d. in spletno banko Addiko E-Bank.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, Addiko Bank, Addiko E-Bank
Published in DKUM: 29.05.2017; Views: 2506; Downloads: 176
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica