| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
ELEKTRONSKI UČBENIK O CELOSTNI GRAFIČNI PODOBI
Maja Kuhar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Svet brez računalnika v današnjem času skoraj ne obstaja več. Prav tako se je z napredkom elektronske tehnologije spremenil tudi učni sistem. Namesto učnih gradiv v fizični obliki se vedno bolj uveljavljajo elektronska učna gradiva. V diplomskem delu želimo predstaviti izdelavo elektronskega učbenika na temo celostne grafične podobe. Ta bo namenjen vsem, ki svoje lastne ideje razvijajo v projekte ali podjetja, oziroma že obstoječim podjetjem, ki jim celostna grafična podoba ne prinaša želenih rezultatov in je zato potrebna sprememba. Namenjen bo tudi izvajalcem, torej grafičnim oblikovalcem, oglaševalskim agencijam in vsem sodelujočim pri izvedbi.
Keywords: E-izobraževanje, Elektronski učbenik, Večpredstavnost, Xerte Online Toolkits, Celostna grafična podoba »CGP«
Published: 25.01.2017; Views: 1289; Downloads: 85
.pdf Full text (2,29 MB)

2.
Vpliv interaktivnosti na učinkovitost poučevanja biologije z IKT
Peter Žnuderl, 2016, master's thesis

Abstract: V Sloveniji je v letih 2011–2014 potekal projekt E-učbeniki pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli. Rezultat projekta so učbeniki za naravoslovne predmete v osnovni in srednji šoli. Med obveznimi naravoslovnimi predmeti niso pripravili le učbenika za biologijo. Da bi ugotovili, kako bi delo z interaktivnim elektronskim učbenikom pri biologiji vplivalo na pridobivanje znanja, smo sami pripravili vzorčne aktivnosti z orodji in po smernicah, ki so bile uporabljene za izdelavo ostalih učbenikov. Na začetku raziskave smo si zastavili dve glavni raziskovalni vprašanji: (1) Ali interaktivnost vpliva na pridobivanje znanja? in (2) Ali na pridobivanje znanja vpliva format učbenika? Poleg tega so nas zanimale razlike med uporabniki. Preučili smo vplive odnosa učencev do predmeta, učnega sklopa, načina dela, učitelja ter vpliv izkušenj glede na način dela. Za namene raziskave smo izdelali učni sklop elektronskega učbenika na temo čutil s tremi podenotami: 1. Vid, 2. Sluh, 3. Vonj, okus in tip. Uporabili smo orodje ExeCute 3.5, ki je bilo uporabljeno tudi za izdelavo učbenikov pri prej omenjenem projektu. Pridobljeno znanje smo ovrednotili z razliko točk med predtestom in potestom, ki so ga učenci rešili pred aktivnostjo in po njej. Aktivnosti smo izvedli na tri različne načine: delo s tablico, pri katerem je bil uporabljen elektronski učbenik, delo s projektorjem, kjer je prav tako bil uporabljen elektronski učbenik, ter delo s klasičnim učbenikom, ki je bil vsebinsko enak elektronskemu učbeniku z manjšimi prilagoditvami za fizični format učbenika. Za ugotavljanje razlik med učenci smo sestavili vprašalnik, s katerim smo ovrednotili čustva do predmeta, odnos do učnega sklopa, načine dela in učitelja ter mnenje o izkušnjah glede na način dela. K sodelovanju v raziskavi smo povabili šole, ki so sodelovale v projektu, njihovi učenci in učitelji pa so imeli izkušnje z uporabo elektronskih učbenikov. Ugotovili smo, da interaktivnost ni vplivala na pridobivanje znanja. Delo z elektronskim in klasičnim učbenikom je imelo primerljiv vpliv na pridobljeno znanje. Učenci so najmanj znanja pridobili z delom s projektorjem, ki je bil najbolj pasiven način dela v raziskavi. Pri delu s projektorjem je bil uporabljen elektronski učbenik, tako format učbenika ni vplival na pridobivanje znanja. Razlike med skupinama A in B so bile večinoma ali nepomembne ali manj pomembne, nekoliko bolj je odstopala skupina C. Pri analizi testov so rezultati sklopa o vonju, okusu in tipu pri vseh skupinah, ne glede na način dela, odstopali od sklopov o vidu ter sluhu. Ker se je odstopanje pojavilo pri vseh skupinah, ni bistveno vplivalo na skupen rezultat, je pa onemogočilo določitev povezave med različnimi odnosi (do učitelja, predmeta, sklopa ter načina dela) in izkušnjami z uporabo posameznih učnih pripomočkov (tablica, projektor in klasični učbenik) ter pridobljenim znanjem.
Keywords: elektronski učbenik, klasični učbenik, projektor, interaktivnost, čustva, izkušnje, pridobivanje znanja.
Published: 02.12.2016; Views: 917; Downloads: 90
.pdf Full text (3,23 MB)

3.
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE MLEČNIH IZDELKOV
Simon Pavlič, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Elektronski učbeniki v primerjavi s klasičnimi »šolskimi« učbeniki s svojo interaktivnostjo in multimedijskimi vsebinami omogočajo privlačnejše, nazornejše in učinkovitejše podajanje snovi. Poleg tega so zaradi svetovnega spleta dostopni vedno in povsod. Tako lahko zainteresirane ciljne skupine prosto in brezplačno dostopajo do želenih vsebin. Predavanje, na osnovi katerega smo pripravili elektronski učbenik, govori o razvoju blagovne znamke lastnih mlečnih izdelkov vse od surovine, prek proizvoda in celostne grafične podobe, pa do izdelave embalaže. Izdelani elektronski učbenik smo skupaj s pripravljenim anketnim vprašalnikom o zadovoljstvu z uporabniško izkušnjo ciljni skupini poslali po elektronski pošti. Ugotovitve in rezultati ankete so pozitivni. Večina uporabnikov se je z interaktivnim elektronskim učbenikom srečala prvič. Podano vsebino so razumeli, takšen način podajanja znanja pa jim je bil zelo všeč.
Keywords: Xerte Online Toolkits, blagovna znamka, celostna grafična podoba, elektronski učbenik, interaktivnost
Published: 29.06.2016; Views: 1197; Downloads: 43
.pdf Full text (2,26 MB)

4.
IZDELAVA E-UČBENIKA ZA PRVO POMOČ S PROGRAMOM ADOBE CAPTIVATE
Sonja Vrščaj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja in govori o izdelavi elektronskega učbenika za izbrano podjetje, ki se nanaša na tematiko prve pomoči. E-učbenik bo predstavljal obliko izobraževanja ob podpori računalniške tehnologije v programu Adobe Captivate 5.5., ki je namenjen oblikovanju interaktivnih vsebin za elektronsko učenje. V nalogi bodo obdelane teme, ki so pomembne za izdelavo e-učbenika. Podrobno si bomo ogledali potek izdelave e-učbenika v navedenem programu, proučili pa bomo tudi koncept izobraževanja zaposlenih, v okviru katerega bo poudarek na e-izobraževanju. Z izdelanim e-učbenikom bomo zaposlenim v podjetju omogočili, da se samoizobražujejo s pomočjo računalnika in obnovijo znanje iz prve pomoči. S tem bomo v podjetju spodbudili zaposlene, da se samoiniciativno izobražujejo, in pokazali, da so lahko e-učbeniki v podjetju zelo koristen in učinkovit dodatek h klasičnemu učenju.
Keywords: elektronsko izobraževanje, elektronski učbenik, Adobe Captivate, izobraževanje zaposlenih v podjetju, orodja za izdelavo e-izobraževanja
Published: 12.12.2013; Views: 1264; Downloads: 99
.pdf Full text (1,56 MB)

5.
ELEKTRONSKI UČBENIK ZA PREDMET TEORIJA IZOBRAŽEVANJA
Matejka Poljanec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili izgradnjo elektronskega učbenika, s katerim smo želeli prispevati h kvalitetnejšemu učenju na daljavo. Učbenik smo naredili z namenom, da se bo uporabljal kot pripomoček na predavanjih iz predmeta Teorija izobraževanja in kot dopolnilo k osvežitvi znanja s pomočjo testov, ki jih elektronski učbenik vsebuje. V diplomskem delu smo predstavili tudi programska orodja CourseLab ter FreeMind, s katerima smo naredili elektronski učbenik. Podali smo tudi nekaj praktičnih nasvetov glede priprave besedila, urejanja grafike in priprave instrumentov za samoocenjevanje. Predstavili smo tudi pojma elektronsko izobraževanje ter multimedijo, ki navsezadnje omogoča, da elektronski učbeniki sploh nastanejo in so drugačni, bolj zanimivi od klasičnih učbenikov, ki smo jih bili vajeni do sedaj. V učbeniku je poudarek na animiranih podobah, slikah, videih, in številnih drugi zanimivostih, ki bodo navedene kasneje v diplomski nalogi. Za lažje predstavljanje, kako je učbenik nastajal, si bo možno ogledati številne slike.
Keywords: elektronski učbenik, CourseLab, FreeMind, izobraževanje na daljavo.
Published: 08.08.2012; Views: 1515; Downloads: 158
.pdf Full text (3,03 MB)

6.
7.
8.
RAZVOJ IN EVALVACIJA USPOSABLJANJA BOMBNIH OPERATERJEV Z E-UČENJEM
Matevž Gladek, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu bomo predstavili teoretična izhodišča za izgradnjo elektronskega učbenika. Namen je predstaviti potek izgradnje elektronskega učbenika za program izobraževanja bombni operater. Predstavljen bo celoten postopek od zasnove preko končne izvedbe in nazadnje do evalvacije. Pogledali si bomo programsko orodje CourseLab, s katerim bomo učbenik izdelali. Predstavili bomo, kaj je smiselno upoštevati pri njegovi izdelavi in na kaj moramo biti pozorni. Pri evalvaciji učbenika bomo najprej pogledali teoretična izhodišča za evalvacijo, nato pa bomo izvedli analizo uporabe elektronskih gradiv in na koncu opravili testiranje oziroma primerjali uspeh na izpitu med tečajniki, ki bodo imeli dostop, in tečajniki, ki dostopa ne bodo imeli. V ta namen bomo uporabili učno okolje Moodle.
Keywords: KLJUČNE BESEDE - Elektronski učbenik - E-izobraževanje - CourseLab - Evalvacija - Moodle
Published: 23.05.2012; Views: 1376; Downloads: 121
.pdf Full text (10,12 MB)

9.
ELEKTRONSKI UČBENIK O UREJANJU FOTOGRAFIJ IN VIDEA ZA MLADOSTNIKE ZAVODA JANEZA LEVCA
Hermina Zec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja dva elektronska učbenika, in sicer o urejanju fotografij in o urejanju videa. Oba učbenika sta namenjena in prilagojena posebni populaciji, mladostnikom z lažjimi motnjami v duševnem razvoju Zavoda Janeza Levca. Vsebina je predstavljena enostavno za lažje spremljanje, hitrejše pridobivanje informacij in motivacijo pri učenju. V diplomski nalogi predstavim Zavod Janeza Levca, učbenik o urejanju fotografij (s pomočjo programa Picasa) in e-učbenik o urejanju posnetkov (s pomočjo programa Windows Movie Maker) ter potek izdelave s pomočjo programov Camtasia Studio in Adobe Audition.
Keywords: Elektronski učbenik, Picasa, Windows Movie Maker, Camtasia Studio, Adobe Audition
Published: 16.08.2011; Views: 1618; Downloads: 106
.pdf Full text (1,01 MB)

10.
ELEKTRONSKI UČBENIK ZA POUČEVANJE SORAZMERJA IN PODOBNOSTI PRI MATEMATIKI V OSNOVNI ŠOLI
Barbka Mahnič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja elektronski učbenik za matematiko — sklop Razmerje in podobnost. Didaktika poučevanja se z leti spreminja. Z vse večjim razvojem informacijske tehnologije se v osnovnih šolah povečuje uporaba računalnikov pri pouku. Učenci so za delo z računalniki motivirani pri vseh predmetih. Tudi pri matematiki imamo različne možnosti za uporabo te tehnologije. Pripravljen elektronski učbenik naj bi omogočil učencem samostojno učenje določene snovi. Zato mora vsebovati tako razlago, kot primere reševanja oz. uporabe te snovi, pa tudi preverjanje naučenega. Tako je v nalogi krajši pregled didaktike pouka, didaktike matematike, opisan je pomen izobraževalno-komunikacijske tehnologije. Elektronski učbenik je pripravljen s pomočjo programa Macromedia Dreamweaver 8 in Macromedia Flash8. Preizkus znanja je narejen s programom Hot Potatoes — naloge so pripravljene glede na nivoje, v katere se vključujejo učenci 9. razreda, in glede na smotre, ki so določeni v Učnem načrtu za matematiko. Ob koncu je še mnenje učencev in profesorice, ki so elektronski učbenik uporabljali pri pouku.
Keywords: didaktika, matematika, osnovna šola, elektronski učbenik
Published: 15.03.2011; Views: 3265; Downloads: 264
.pdf Full text (15,97 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica