| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI OBČIN
Simona Zlodej, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Z razvojem in z dostopnostjo sodobne spletne tehnologije so občine pričele preko spleta vzpostavljati demokratični dialog z občani. Vedno pogosteje se predstavljajo na svojih spletnih straneh ali preko svojih »občinskih portalov«, na katerih skušajo ponujati najrazličnejše informacije in storitve, vezane na svojo dejavnost, kažejo pa se tudi zametki elektronskih storitev. Elektronsko poslovanje pomeni poslovati elektronsko oz. s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije. Elektronsko poslovanje je vedno bolj pomembno v vsakdanjem poslovanju podjetij, organizacij kot tudi občin, dobra spletna predstavitev pa je ključ do uspeha. Zagotovo lahko trdimo, da nam elektronsko poslovanje olajša delo ter prihrani veliko časa. Zavedati se je potrebno, da so spletne strani nov in drugačen distribucijski kanal, ki mu je potrebno posvečati veliko pozornosti. Dobro spletno mesto mora biti v prvi vrsti prirejeno za uporabnika. Njegova učinkovitost se kaže v tem, če se po njem lahko hitro in enostavno orientiramo, ne sme vsebovati preveč teksta, uporabnika navdušuje z dinamičnimi vsebinami, dodatnimi storitvami, vizualno podobo. S tehnološkega vidika pa mora biti spletno mesto ažurno, kar pomeni, da se vsebina dopolnjuje v najkrajših možnih časovnih intervalih, čas prikaza spletne strani mora biti čim krajši, uporabnikom mora zagotavljati varovanje njihovih osebnih podatkov, predvsem pa mora biti enostavno, stabilno, funkcionalno in vsebinsko zanimivo ter relevantno za uporabnika. V našem diplomskem delu smo analizirali spletne strani petih slovenskih občin, in sicer občine Slovenske Konjice, Ilirska Bistrica, Trebnje, Črnomelj in Litija. Rezultati naše analize so pokazali, da imajo občine dokaj dobre predstavitve, z nekaj pomanjkljivostmi. Tako da lahko rečemo, da imajo analizirane občine značilnosti dobrih spletnih strani.
Keywords: elektronsko poslovanje, internet, spletna stran, kriteriji za ocenjevanje spletnih strani, analiza spletnih strani, občina, elektronske storitve.
Published: 13.07.2011; Views: 2395; Downloads: 248
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU BANKE KOPER D.D.
Jasmina Miklavc, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko bančništvo omogoča enostavno poslovanje kadarkoli in kjerkoli brez obiska bančnih poslovalnic. Pri elektronskem bančništvu ne govorimo le o poslovanju preko spletne banke, ampak tudi o poslovanju s pomočjo pametnih mobilnih aparatov, osebnega ali tabličnega računalnika, interneta, POS terminalov, bankomatov, elektronskega denarja itd. V svojem diplomskem delu, z naslovom Integracija elektronskih prodajnih poti na primeru Banke Koper, sem ugotovila, da gotovinsko poslovanje iz dneva v dan izgublja na pomenu. Elektronsko bančništvo vse bolj izriva klasični način poslovanja z banko. Sodobne storitve so popolnoma avtomatizirane, dosegljive kjerkoli in kadarkoli in dovolj varne za uporabnika. Zaradi življenjskega ritma danes ljudje enostavno nimajo časa za obiske v bančnih poslovalnicah. Elektronsko bančništvo jim omogoča, da ne po nepotrebnem izgubljajo časa s čakanjem v vrstah, saj lahko večino bančnih storitev opravljajo kar od doma, izven pisarne, na vlaku ali dopustu, ne glede na kraj in čas. Cene storitev so občutno nižje v primerjavi s storitvami na bančnem okencu, zlasti pri večjih zneskih. Imajo večjo preglednost, enostavno uporabo in hkrati tudi večjo zasebnost kot v poslovalnici. Skratka, komitenti se danes vedno bolj usmerjajo k ciljem sodobnih bank in tako izrivajo standardne transakcije. Elektronsko bančništvo pa ne prinaša ugodnosti samo komitentom, ampak tudi banki. Z uvedbo elektronskega bančništva banka pridobi številne ugodnosti in prednosti, kot so boljši nadzor finančnega poslovanja, diskretnost, varnost, enostavna uporaba, nizki stroški in kar je seveda najbolj bistveno, prihranek na času. Hkrati pa s kakovostnimi bančnimi izdelki in storitvami ugodi željam in potrebam komitentom. Število uporabnikov elektronskega bančništva iz dneva v dan narašča, vendar se najdejo tudi posamezniki, zlasti starejša populacija, ki se oklepajo tradicionalnega načina poslovanja in dolgih vrst pri bančnem okencu. Razlog je predvsem v tem, da ne zaupajo novi tehnologiji oziroma nimajo dovolj potrebnega znanja za uporabo sodobnega bančništva. Zadnje poglavje diplomskega dela sem v celoti posvetila predstavitvi Banke Koper in njenim elektronskim prodajnim potem, od klasičnih do najsodobnejših. Osrednjo vlogo ima pri negotovinskem poslovanju, na področju poslovanja s karticami pa opravlja storitve za tretjino bank po vsej državi. Banka Koper je kot prva v Sloveniji ponudila prvo osebno spletno banko in omogočila komitentom opravljanje bančnih in drugih finančnih storitev z uporabo sodobnih bančnih poti. Predstavlja izredno bistveno novost na slovenskih tleh, saj poslovanje poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, bančne storitve, bankomat, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, varnost poslovanja
Published: 26.03.2013; Views: 1106; Downloads: 146
.pdf Full text (1,38 MB)

3.
E - POMOČ IN E- SVETOVANJE V E - STORITVAH
Sara Knez, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Eden glavnih ciljev e-uprave je usmeriti delovanje javne uprave k potrebam uporabnikov in večati zadovoljstvo le teh. Z izpopolnjenimi storitvami in omogočanjem hitrega svetovanja preko uradne spletne strani javne uprave stremi e-uprava h kakovostnemu in hitrejšemu sodelovanju uprave z odjemalci. Upravne enote ponujajo številne informacije in storitve preko spleta, ki pa se jih nekateri državljani še vedno izogibajo. Starejša generacija je tista, ki ovira večjo elektronsko pismenost držav. Generacija Y je digitalna generacija, ki soustvarja virtualni svet komunikacij. Ta generacija se veseli novih tehnologij in moderniziranega načina življenja, zato pričakuje, da ji javna uprava na svoji spletni strani ponudi čim večje število storitev. Informacija mora biti uporabniku podana na enostaven in prijazen način, kar je najpreprosteje preko spletnega portala. Prav zato je pomembno, da ima vsaka UE svojega svetovalca za pomoč uporabnikom, ki je na voljo fizično na UE, preko telefonske številke ali kar po e-pošti. Da bi bili vsi odjemalci zadovoljni se mora e-uprava zavedati, da se starejši težje privajajo novim trendom, zato jim je nujno potrebno posvečati več pozornosti. Mlajši pa si želijo s časom naprej in biti del toka IKT. Želijo biti produktivni, deliti svoje znanje in poslovati na hiter in enostaven način. Če bodo upravne enote nudile pomoč odjemalcem in sledile njihovim željam, bodo ti z veseljem dajali nove predloge, ki jih lahko e-uprave vseh držav uporabijo za svojo nadgradnjo.
Keywords: Javna uprava, elektronska uprava, upravna enota, elektronske storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov
Published: 24.10.2013; Views: 1204; Downloads: 96
.pdf Full text (899,07 KB)

4.
Projekt prenosa prodaje elektronskih storitev na nova prodajna mesta
Darija Šeško, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji na področju maloprodaje velja huda konkurenca. Podjetja iščejo načine za čim večjo diverzifikacijo s ciljem pritegniti širši portfelj kupcev, si zagotoviti njihovo lojalnost in posledično povečati prodajo. Razmere na trgu spodbujajo podjetja, da se odločajo za skupna sodelovanja, s čimer si ustvarjajo konkurenčno prednost ter širšo prepoznavnost. Poslovno sodelovanje dveh podjetij, kjer vsako od njiju prispeva svoja predhodno pridobljena znanja in izkušnje, je lahko dobra osnova za uspešno izveden skupni projekt. Prva faza skupnega projekta dveh podjetij, uvedba elektronskih storitev, je že realizirana na šestdesetih prodajnih mestih, vendar nekatera od njih ne dosegajo planiranih prodajnih rezultatov. Tema diplomskega dela je druga faza projekta – prenos prodaje elektronskih storitev na nova prodajna mesta. Na podlagi kriterijev je bila sprejeta odločitev o izvedbi selitve celotne opreme s slabše profitnih prodajnih mest na nova. Za to fazo je bil opredeljen zagonski elaborat. V teoretičnem delu so povzeta spoznanja in stališča različnih avtorjev na področju projektnega managementa in elektronskih storitev.
Keywords: projekt, projektni management, planiranje projektov, vodenje projektov, elektronske storitve
Published: 12.08.2016; Views: 327; Downloads: 47
.pdf Full text (1015,76 KB)

5.
Pravno-ekonomski vidiki obdavčitve elektronskih storitev v sloveniji in izven nje
Maruša Sakelšek, 2018, master's thesis

Abstract: Pred leti so bile elektronsko opravljene storitve omejene na razmeroma ozek krog zavezancev, predvsem je šlo za velike multinacionalke in državne monopole, danes pa temu ni več tako. Razvoj sodobnih tehnologij, visoka dostopnost spleta ter vse večja pripravljenost potrošnikov za nakup blaga in storitev preko tega omogočajo vstop na mednarodni trg tudi mikro, majhnim in srednje velikim podjetjem. Splet je namreč orodje, ki jim omogoča, da z razmeroma nizkimi stroški dosežejo svoje potencialne kupce na globalni ravni. V magistrskem delu govorimo o pravno-ekonomskih vidikih obdavčitve elektronskih storitev. Predstavljamo novosti oz. spremembe zakonodaje, ki so v povezavi z obdavčitvijo elektronskih storitev začele veljati s 1. januarjem 2015, ter posledice teh sprememb v praksi. Podrobno predstavljamo posebno ureditev, sistem mini VEM, ki se je uveljavil s 1. januarjem 2015, ter prikažemo praktični primer oddaje posebnega obračuna DDV preko portala eDavki. V nadaljevanju primerjamo obravnavo elektronskih storitev glede na sedež in status prejemnika na primerih slovenskega in britanskega podjetja ter se dotaknemo brexita in njegovega vpliva na opravljanje elektronskih storitev. Posebno poglavje smo posvetili problematiki na področju elektronskih storitev, predvsem na podlagi sodb Sodišča EU, predstavili pa smo tudi ključne smernice Evropske komisije v zvezi z modernizacijo obstoječega sistema DDV v EU in do sedaj sprejete spremembe zakonodaje za naslednja tri leta ter pričakovane posledice njihovega sprejetja. Dotaknili smo se še vprašanja, zakaj se multinacionalke raje odločajo za odpiranje podjetij v tujini, predvsem na Irskem, in ne v Sloveniji, ter podajamo predloge, s katerimi bi lahko področje obdavčitve elektronskih storitev še izboljšali.
Keywords: elektronske storitve, elektronsko opravljene storitve, kraj opravljanja storitev, sistem mini VEM, eDavki
Published: 25.11.2019; Views: 83; Downloads: 10
.pdf Full text (1,83 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica