| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 27
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Modeliranje sistema toplotnega upravljanja električnega vozila : diplomsko delo
Luka Vovk, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela smo ustvarili simulacijski model sistema toplotnega upravljanja električnega vozila v dveh obratovalnih režimih. Ugotavljali smo, ali je mogoče uravnavati optimalno temperaturo baterije pri zelo visokem gretju le-te in podrobno analizirali obnašanje celotnega termalnega sistema. Velik poudarek je tudi na kontrolnem sistemu, ki mora biti prilagojen tudi najhujšim pogojem obratovanja vozila. Kočni rezultati potrjujejo, da je model in kontrolni sistem ustrezen ter da lahko obdržimo temperaturo baterije na želeni vrednosti v obeh obravnavanih obratovalnih režimih.
Keywords: model, simulacija, toplotno upravljanje, VTMS, električno vozilo
Published in DKUM: 22.12.2023; Views: 718; Downloads: 66
.pdf Full text (4,31 MB)

2.
Krmiljenje in komunikacija linearnega aktuatorja za spust električnega vozila za invalide
Avgust Sakelšek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisan postopek optimizacije obstoječega avtomobila za spust v prtljažnem delu. To omogoča invalidom na vozičku vstop v avtomobil brez dodatne pomoči. Naloga zajema fazo izbire elementov, njihovo medsebojno kompatibilnost in programiranje STM (STMicroelectronics) krmilnika za doseganje željenega delovanja. Prav tako je v delu predstavljen CAD model prtljažnega dela in simulacija spusta prtljažnega dela.
Keywords: linearni aktuator, STM32, električno vozilo za invalide, programiranje, simulacija
Published in DKUM: 23.09.2022; Views: 616; Downloads: 19
.pdf Full text (3,33 MB)

3.
Numerična primerjava okoljskega vpliva vozila na električni in konvencionalni pogon : diplomsko delo
Jan Pavličič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu se posvetimo numerični analizi okoljskega vpliva dveh namišljenih, na videz enakih vozil; električnega in konvencionalnega. Zanima nas, kateri pogon je okolju bolj prijazen in kolikšna je dejanska razlika med onesnaževanjem teh vozil. Najprej smo pripravili teoretično podlago za numerično simulacijo, ki smo jo kasneje izvedli. Pripravili smo namišljen vozni cikel, po katerem smo simulirali vožnjo obeh modelov vozil. Rezultate smo primerjali med seboj in ugotovili, da je električno vozilo res čistejše od konvencionalnega, vendar je razlika veliko manjša, kot smo na začetku predpostavili.
Keywords: električno vozilo, konvencionalno vozilo, numerična primerjava, okoljski vpliv vozil
Published in DKUM: 13.07.2022; Views: 919; Downloads: 373
.pdf Full text (3,11 MB)

4.
Razvoj nadzorne plošče za električne avtomobile : meje dopustnosti medijskega poročanja
Valentin Taneski, 2021, master's thesis

Abstract: V nalogi je prikazan razvoj aplikacije za nadzorne plošče za električne avtomobile. Predstavljen je način komuniciranja vozila z aplikacijo in opisana forma podatkov. Temeljito so preučene obstoječe smernice o razvoju in testiranju te vrste aplikacije. Na podlagi preučenih stvari iz raziskave in podatkov, zbranih v anketi, smo razvili aplikacijo za nadzorne plošče. Na koncu smo aplikacijo preizkusili z eksperimentom. V poskusu smo merili čas, ki je potreben za določeno nalogo, da se konča. Izmerjeni časi se primerjajo z mednarodno določenim standardom za dolžino vozne naloge.
Keywords: Android, električno vozilo, nadzorna plošča
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 837; Downloads: 58
.pdf Full text (4,00 MB)

5.
Razvoj večnamenskega prikazovalnika za vozilo e-Formula študent : diplomsko delo
Jernej Frangež, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen merilno prikazovalni sistem za vozilo e-Formula študent. Pred načrtovanjem smo pregledali že obstoječe rešitve na tem področju. Nato smo se lotili načrtovanja in izdelave sistema. Prikazali smo preračune in obdelavo merilnih rezultatov. Sledila so testiranja na vozilu in dopolnitve ugotovljenih pomanjkljivosti. Na koncu smo prikazali mesta in vgradnjo dodatnih komponent v vozilo.
Keywords: električno vozilo, večnamenski prikazovalnik, formula študent, senzor gest
Published in DKUM: 14.11.2019; Views: 1110; Downloads: 151
.pdf Full text (3,17 MB)

6.
Vpliv polnilnih postaj za električna vozila na razdeljevalno omrežje
Rok Menih, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi je predstavljeno obstoječe razdeljevalno omrežje. Opisana je priprava modelov elementov omrežja, vodov, transformatorjev, bremen in proizvodnih enot, ki so uporabljeni pri simulaciji omrežja. Ustreznost sestavljenega modela omrežja je potrjena z meritvami v omrežju. Cilj naloge je ugotoviti, kakšne vplive ima delovanje polnilne postaje na razdeljevalno omrežje. Preverjeno je delovanje omrežja z vključeno polnilno postajo in brez nje. Primerjana sta napetostna profila omrežja z vključeno polnilno postajo in brez nje. Preverjena je tokovna obremenitev vodov glede na maksimalni dovoljeni tok vodnikov. Predstavljene so standardne rešitve in novejši koncepti, s katerimi je mogoče vplivati na obratovanje omrežja.
Keywords: polnilne postaje, električno vozilo, razdeljevalno omrežje, napetostni profil
Published in DKUM: 18.03.2019; Views: 1356; Downloads: 229
.pdf Full text (3,39 MB)

7.
Regulacija krmilnega sistema avtonomnega vozila GPE18
Tadej Vidovič, 2018, diploma project paper

Abstract: V zaključnem projektu smo predstavili rešitev za krmilni sistem avtonomnega dirkalnega vozila, bolid formule študent GPE18. Vozilo smo izdelali v ekipi UNI Maribor GPE za namene tekmovanj formule študent. V bolidu je že bil vgrajen krmilni sistem za človeško upravljanje vozila, mi pa smo izdelali regulacijski sistem, ki v načinu avtonomne vožnje obrača kolesa glede na zahtevo avtonomnega računalnika. V sklopu naloge smo modelirali oz. identificirali sistem, poiskali smiselno opcijo za aktuacijo sistema, izbrali ali izdelali potrebne komponente ter na koncu opravili praktični preizkus sestavljenega sistema.
Keywords: modeliranje, regulacija, električno vozilo, avtonomna vožnja, krmilni sistem, e-formula študent
Published in DKUM: 07.02.2019; Views: 2659; Downloads: 223
.pdf Full text (1,34 MB)

8.
ANALIZA ELEKTRIČNEGA POGONA HIBRIDNEGA VOZILA
Gregor Mastnak, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava električna in hibridna vozila v avtomobilski industriji. V uvodnem delu je predstavljen del zgodovine in inovativne ideje izumiteljev. Ob pomanjkanju fosilnih goriv in višanju cen, so v prihodnosti transporta alternativni viri energije neizbežni. V osrednjem delu diplomskega dela je v prvem poglavju zajeta ključna sestava hibridnega vozila, v drugem poglavju pa je analizirano delovanje in zmožnost optimiziranja sestavnih komponent. Posebna pozornost je namenjena regeneraciji električne energije. V zaključku pa so primerjalne tabele moči, karakteristike in cene različnih proizvajalcev. Analiziran je tudi realen primer, ki z rezultati ozavesti bralca, da je hibridno oz. električno vozilo naša prihodnost!
Keywords: Električno vozilo, hibridno vozilo, alternativni viri energije, pogonski sklop, regenerativno zaviranje
Published in DKUM: 08.11.2018; Views: 2762; Downloads: 122
.pdf Full text (3,93 MB)

9.
Konstruiranje premnika za električno vozilo
Damir Ploj, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen postopek konstruiranja premnika s CAD programom Creo 3.0 in postopek numerične analize po metodi končnih elementov s programom Abaqus. Premnik je konstruiran za električno vozilo, zato je teža premnika velikega pomena in prav tako njegova geometrija, saj je izdelan kot aluminijast odkovek.
Keywords: konstruiranje, premnik, električno vozilo, numerična analiza, Abaqus, Creo 3.0, utopno kovanje
Published in DKUM: 27.09.2017; Views: 1216; Downloads: 47
.pdf Full text (3,02 MB)

10.
IDEJNI PROJEKT OSKRBE Z ELEKTRIČNO ENERGIJO VOZIL NA ELEKTRIČNI POGON NA OBMOČJU SLOVENIJE
Boštjan Petelin, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Glede na to, da se električna vozila vedno več pojavljajo na naših cestah, sem skušal v svoji diplomski nalogi predelati literaturo, zakone, predpise in študije, ki urejajo infrastrukturo prometa tovrstnih vozil ter vse to združiti in prikazati ne enem mestu. Za planiranje infrastrukture je potreben predpogoj poznavanja lastnosti električnih vozil in smeri, v katero bo šel razvoj le-teh v prihodnosti. V nalogi želim predstaviti vlogo električnih vozil pri zmanjšanju emisij toplogrednih plinov ter njihovo pomembno vlogo pri akumuliranju električne energije, ki bo s pomočjo pametnih omrežij zmanjšala konice porabe električne energije v elektroenergetskem sistemu. S pravilnim planiranjem infrastrukture bo na naših cestah vedno večje število električnih vozil, njihova inovativnost pa se bo razširila še na ostale kategorije prometa, kar pomeni nove poslovne priložnosti in priložnost za zmanjšanje emisij.
Keywords: električno vozilo, elektromobilnost, pametna omrežja, brezkontaktno polnjenje akumulatorjev, polnilna infrastruktura, gorivne celice.
Published in DKUM: 22.09.2017; Views: 1513; Downloads: 123
.pdf Full text (3,09 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica