| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZBOLJŠANJE ORGANIZIRANJA SODOBNIH MEDIJSKIH PODJETIJ
Jan Küzma, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Neprijazno okolje in tehnološki razvoj sta moderna medijska podjetja postavila v položaj, kjer sta neprilagodljivost in neodzivnost hitro kaznovana. Tržni deleži na dualnih trgih, ki so specifika medijskih industrij, so za velikane tradicionalnih medijskih panog zopet ogroženi. Težave na trgu so pripeljale do zapiranja podjetij, odpuščanj in posledično iskanja novih organizacijskih, tehnoloških in drugih rešitev. Vsi izzivi pa v panoge prinašajo nove trende. Podjetja morajo diverzificirati svojo ponudbo in priložnosti iskati na še neosvojenih trgih, svojo organizacijo pa morajo predrugačiti. Integrirana uredništva zdaj povezujejo tehnologijo, človeške vire in prostore, ki so bili v uredništvih v preteklosti ločeni. Časniki na svetovnem spletu uvajajo plačilne zidove in skušajo z njimi monetizirati vsebino, prav tako se vsi mediji za večanje dosega občinstva obračajo v uporabo socialnih omrežij. Z napredkom mobilnih tehnologij se mediji selijo na več platform. Izboljšanje medijskih organizacij je tako odvisno od dobrega razumevanja okolja, tehnologij in organiziranja. Le tako lahko moderne organizacije dobro implementirajo nove tehnoligije, integrirajo uredništva, diverzificirajo ponudbo in monetizirajo svojo vsebino.
Keywords: medijska podjetja, diverzifikacija, integrirano uredništvo, ekonomika medijev, medijski trendi, dualni trgi
Published: 20.10.2015; Views: 310; Downloads: 37
.pdf Full text (935,04 KB)

2.
SPLETNA TELEVIZIJA KOT POSLOVNA PRILOŽNOST
Alen Štruc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjamo s pestrim prepletanjem sodobnih tehnologij in medijev, ki omogočajo izgradnjo in uporabo spletne televizije. Ukvarjamo se s televizijo kot ekonomskim subjektom. Prikazujemo razprave okrog pojma spletna televizija, se seznanjamo z osnovnimi značilnostmi spletne televizije, spletnega videa in pretočnosti videa. Ugotavljamo, da interaktivnost prinaša širok spekter gledanja ponujenih vsebin, ki je drugačen od klasične televizije. Menimo, da prav te oblike dostopanja do informacij prinašajo distributerju bogate možnosti trženja. Pogledali smo, kako deluje tradicionalna televizija na ekonomskem trgu. Lotili smo se podrobnega pregleda priložnosti, ki jih ponuja televizija socialnih omrežij. Teoretska izhodišča konkretiziramo s študijo primera spletne televizije Festivala Lent. V nalogi povezujemo teoretska znanja in izhodišča z izkušnjo oblikovanja in izpeljave spletne televizije. V zaključku razmišljamo o razvoju spletne televizije v prihodnje in podajamo možnosti za čim boljše trženje.
Keywords: spletna televizija, trženje televizije, poslovne priložnosti, Lentv, ekonomika medijev
Published: 05.07.2016; Views: 418; Downloads: 39
.pdf Full text (7,78 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica