| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen komunikacije v organizaciji
Mojca Simčič, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga, v kateri predstavljamo komunikacijske kanale znotraj izbranega podjetja in zadovoljstvo zaposlenih v dotičnem podjetju, je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Prvi, teoretični del, je razdeljen na 4 poglavja. V prvem delu teoretičnega dela najprej opredelimo komunikacijo, v drugem predstavimo komunikacijske kanale, tretji del pa je posvečen internemu komuniciranju. Zadnji del teoretičnega dela je predstavitev izbrane organizacije – Mercator d.d. Hipermarket Nova Gorica mesto (v nadaljevanju Mercator PE Nova Gorica). Drugi del diplomske naloge, empirični del, predstavlja 6. poglavje te naloge, v katerem analiziramo podatke, pridobljene z anketnim vprašalnikom, ki smo ga razdelili med zaposlene v izbranem podjetju. V analizi odgovorov predstavljamo tudi morebitne predloge za izboljšavo in spremembe, ki bi v podjetju pripomogle k boljšemu vzdušju in počutju zaposlenih, posledično pa bi seveda vplivale na boljše in kvalitetnejše opravljeno delo. Glavne naloge diplomskega dela so: ugotoviti, kateri so dejavniki uspešnega komuniciranja v preučevani organizaciji; ugotoviti, kaj zaposlene te organizacije motivira; ugotoviti, kako odnos v timu vpliva na zaposlene, kako se rešujejo nastali konflikti. Ko smo preučevali anketne vprašalnike, smo ugotovili, da največ informacij zaposleni v Mercator PE Nova Gorica dobijo na sestankih, od vodji in sodelavcev, še pomembnejši pa je podatek, da so anketiranci v veliki večini pritrdili, da so sestanki uspešni, torej je interna komunikacija v PE zelo pomemben in uspešen dejavnik, ki pripomore k uspešnemu poslovanju enote. Naslednja točka, ki smo jo vzeli pod drobnogled, so konflikti in reševanje le-teh. Zaposleni, ki so sodelovali v anketi, pravijo, da do konfliktov pride, bodisi zaradi nejasnih navodil in informacij bodisi zaradi preobremenjenosti z delom in utrujenosti. Dejavniki so različni, vendar je spodbudno, da velika večina sodelujočih v anketi meni, da so občasni konflikti lahko konstruktivni in stimulativni.
Keywords: komunikacija, enosmerna komunikacija, dvosmerna komunikacija, konflikt, motivacija
Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 4066; Downloads: 1094
.pdf Full text (1,18 MB)

2.
OGLAŠEVANJE NA SOCIALNEM OMREŽJU FACEBOOK, NA PRIMERU SPLETICNA.SI
Nina Reisman, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Internet je od svojega razvoja dolgo časa obstajal kot prostor za enostransko komunikacijo. Isto se je dogajalo na televiziji, radiu in časopisih, kjer je javnost sprejemala informacije, ki jih je nekdo pripravil. Tradicionalni mediji so hitro doumeli, da takšna vrsta komunikacije ni naravna in ne predstavlja najboljšega ohranjanja gledalcev in poslušalcev. Začela se je uporabljati dvosmerna komunikacija. Trenutno v svetu najbolje poznan primer dvosmerne komunikacije je socialno omrežje Facebook, katerega ustanovitelj je Mark Zuckerberg. Socialna omrežja so spletni portali, ki omogočajo druženje s sebi podobnimi, prijatelji, znanci in neznanci. Facebook, kot omrežje, , ljudje uporabljajo za zabavo, komunikacijo s prijatelji, objavljanje fotografij, komentiranje in splošno brskanje. Slovenci smo po številu uporabnikov Facebooka na triinosemdesetem mestu in smo za primerjavo pred Kitajci. Od socialnega omrežja Facebook imajo veliko korist tudi podjetja, ki na njem oglašujejo. Facebook jim namreč omogoča oglaševanje preko oglasov in oglaševanje na svoji strani na Facebooku. Oglaševanje s pomočjo oglasov je plačljiva oblika oglaševanja, oglaševanje na Facebook strani pa je brezplačna. Dobro oglaševanje ima tudi Spleticna.si, ki kombinira s klasičnim in spletnim oglaševanjem. Govorimo o podjetju, ki se ukvarja s spletno trgovino, kar pomeni, da nima osebnega stika z odjemalci. Facebook je prvi medij, ki jim je to omogočil. Preko Facebooka lahko komunicirajo s svojimi privrženci in tako gradijo na zaupanju ljudi do njihovega podjetja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Dvosmerna komunikacija, socialno omrežje Facebook, klasično in spletno oglaševanje, oglas, Facebook stran.
Published in DKUM: 27.07.2011; Views: 4314; Downloads: 685
.pdf Full text (2,00 MB)

3.
POMEN DVOSMERNE KOMUNIKACIJE ZA UPRAVLJANJE MARKETINŠKIH ODNOSOV: ŠTUDIJA PRIMERA MIKRO+POLO d.o.o.
Breda Majcen, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo preko študije primera raziskovali v Sloveniji skorajda še neraziskano področje, in sicer kakšen je dejansko pomen procesa dvosmerne komunikacije kot osnovnega izhodišča, na kateri bazira formiranje in upravljanje marketinških odnosov na medorganizacijskem trgu, ki se nadalje integrirajo v orodja tržne komunikacije preko številnih kanalov ter kakšni so pomen, vloga in funkcija orodij (dvosmernega) tržnega komuniciranja med podjetji Mikro+Polo in njihovimi odjemalci. Izpostavili bomo orodja v procesu marketinškega komuniciranja, kakšen je proces širjenja informacij o izdelku preko komunikacijskega procesa med podjetji ter kje dejansko ima odjemalec možnost vstopa v komunikacijski kanal. Namen študije temelji na dejstvu, da podjetja takšen dvosmeren proces komunikacije precej zapostavljajo, saj ima komuniciranje dandanes celo konotacijo manipuliranja.
Keywords: marketinški odnosi, dvosmerna komunikacija, medorganizacijski trg, informacije odjemalcev, marketinška komunikacija, interakcija
Published in DKUM: 26.10.2009; Views: 7921; Downloads: 230
.pdf Full text (3,78 MB)

4.
Načela dobre komunikacije pri pouku slovenščine
Martina Brodej, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem sklopu proučujemo pedagoško komunikacijo, ki poteka med učitelji in učenci osnovne in srednje šole. Uvod sestavljajo razmišljanja, vezana na osrednjo temo, o kateri teče beseda znotraj diplomskega dela. Nato natančneje predstavimo jezik, ki je vpet v komunikacijo kot njena bistvena sestavina. Temu sledi opredelitev nekaterih splošnih pojmov komunikacije, njen opis in razčlenitev. Z nekaj besedami povzamemo spoznanja komunikacijske in jezikovne didaktike, ki prinašajo sodoben pridih obravnavi jezika. Prav tako opišemo pouk slovenščine in njegove cilje. Zlasti nas zanima zaradi prenovljene komunikacijske zasnove, ki pri učencih in dijakih razvija sporazumevalno zmožnost. Načela dobre komunikacije pa pri učencih (dijakih) v prvi vrsti ozaveščajo učitelji slovenščine, ki ne le s teoretičnim znanjem, ampak tudi z jezikovnim zgledom oblikujejo vešče govorce. Zaradi tega smo podrobneje razčlenili njihov govor, ki mora biti načrtovan, zavesten, kultiviran, demokratičen, svoboden, dvosmeren in oseben, saj z njim gradijo medosebno spoštovanje in pozitivne odnose, ki izboljšujejo vzgojno-izobraževalni proces in je kot takšen pomemben tudi za učitelje preostalih predmetnih področij. V empiričnem delu predstavimo namen, metodologijo, spoznanja in ugotovitve raziskave, izvedene s pomočjo anketnega vprašalnika, s katerim smo anketirali učence v tretjem triletju osnovne šole in dijake srednje strokovne šole. Zanimal nas je odnos učencev, dijakov do slovenskega jezika, jezikovnega pouka in njegovega poučevanja. Prav tako smo želeli ugotoviti, kakšna je jezikovna kultura učiteljev slovenščine ter drugih predmetnih področij. Ker menimo, da dobra komunikacija pripomore k razvijanju pozitivnih odnosov, smo povpraševali tudi po medosebnem odnosu in njegovem vplivu na odnos do vsebine. S pomočjo raziskave smo skušali potrditi, da upoštevanje načel dobre komunikacije vodi k oblikovanju kvalitetnih medosebnih odnosov. Pozitivna komunikacija jezikovno vzgaja učence, povečuje njihove sporazumevalne sposobnosti in je pot do konstruktivne, učinkovite vzgoje in izobraževanja.
Keywords: Ključne besede: jezik, materni jezik, slovenski jezik, komunikacija, pedagoška komunikacija, besedna-, nebesedna komunikacija, osebna-, neosebna komunikacija, demokratična komunikacija, dvosmerna komunikacija, jezikovna in komunikacijska didaktika, jezikovna prenova pouka slovenščine, sporazumevalna zmožnost, jezikovna kultura učiteljev slovenščine.
Published in DKUM: 12.10.2009; Views: 4957; Downloads: 709
.pdf Full text (1,54 MB)

5.
Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica