1. |
2. Socializem in demokracija : študijski dnevi 1989, [Ljubljana, 23.-24. november 1989]1989, proceedings Keywords: socializem, pluralizem, demokracija, samoupravljanje, Jugoslavija, politični sistemi, družbeni sistemi, družbena gibanja, zborniki Published in DKUM: 21.12.2015; Views: 1113; Downloads: 54
Link to full text |
3. |
4. Innovating measurement of economic success for more accurate informationZdenka Ženko, Matjaž Mulej, 2011, original scientific article Abstract: Humankind lives now in the 'bubble and affluence economy', like never before. Thus, the currently used measures of economic success are obsolete and too onesided to provide effectively usable information any longer. When industrial society was the main economic activity, the results were measured inquantities. Society evolved to become innovative and is now becoming the affluent society destroying both the motivation for hard work (in order to have) and the natural preconditions of humankind's survival. A more requisite holistic approach is necessary, taking into account the complexity of the entire innovation process and creativity-based wellbeing. Keywords: ekonomski razvoj, družbeni razvoj, postindustrijska družba, informacije, bruto domači proizvod, inovacije, inovativnost, uspešnost, merjenje, dialektična teorija sistemov, sistemi Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1171; Downloads: 43
Link to full text |
5. Družbene neenakosti in terciarno izobraževanje na Slovenskem : vpogled v odnos med šolskim sistemom in socialno strukturoSergej Flere, Miran Lavrič, 2005, original scientific article Abstract: Avtorja v daljšem časovnem obdobju raziskujeta razmerje med družbenimi neenakostmi in šolanjem na terciarni ravni v Sloveniji. Pri tem upoštevata tudi vplive šolskih reform in politike v času več desetletij. Ugotovita, da se vpliv družbenih neenakosti na možnosti vstopanja v vrste študentov v zadnjem času zmanjšuje, in sicer predvsem kot posledica ekspanzije števila šolajočih se na terciarni ravni. Šolska in socialna politika in celo financiranje imajo pri tem le majhno vlogo. Kaže, da se, kljub izmerjenemu občutnemu zmanjševanju, družbene neenakosti pri šolanju še vedno izražajo in skozenj reproducirajo. Do izraza pa najverjetne je prihajajo tudi nove oblike socialnih neenakosti, s katerimi si privilegirani sloji zagotavljajo lastno reprodukcijo. Keywords: vzgoja in izobraževanje, družbena slojevitost, družbene neenakosti, visokošolski študij, šolanje, družbeni položaj, šolski dosežki, izobraževalni sistemi, kulturna reprodukcija Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1234; Downloads: 132
Link to full text |