| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 171
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalci
Lara Kozoderc, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi obravnavam vlogo družbenih omrežij pri vzpostavljanju in krepitvi odnosa med blagovno znamko in njenimi odjemalci. Marketing se vse bolj osredotoča na izkoriščanje potenciala družbenih omrežij, ki omogočajo neposreden stik z odjemalci ter gradnjo dolgoročnih odnosov, ki temeljijo na zaupanju in vzajemni koristi. Diplomsko delo vključuje teoretični in empirični del. V okviru raziskave smo analizirali vpliv družbenih in funkcionalnih koristi, ki jih odjemalci pridobijo prek Swyevih družbenih omrežij, na njihov odnos do spletnih strani znamke in na odnos do same blagovne znamke. Rezultati raziskave kažejo, da sta obe vrsti koristi, tako družbene kot funkcionalne, ključnega pomena za oblikovanje pozitivnega odnosa do blagovne znamke. Odjemalci, ki zaznavajo višje družbene koristi, kot so uživanje v pogovorih in povezovanje z drugimi člani na Swyevih družbenih omrežjih, kažejo večjo stopnjo zvestobe. Podobno so funkcionalne koristi, kot so dostop do uporabnih informacij in posebnih ponudb, povezane s pozitivno zaznavo blagovne znamke in večjo naklonjenostjo do nje. Sklepi raziskave potrjujejo, da so družbena omrežja pomembno orodje za krepitev blagovnih znamk, saj omogočajo podjetjem, da z uporabo strateških komunikacijskih aktivnosti učinkovito vplivajo na percepcijo in vedenje odjemalcev.
Keywords: Družbena omrežja, blagovna znamka, koristi blagovne znamke, odnos, Swy
Published in DKUM: 11.10.2024; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (1,72 MB)

2.
Analiza družbenih omrežij kot orodje za promocijo blagovne znamke
Aljaž Šteger, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Družbena omrežja so v današnjem poslovnem svetu postala ključna platforma za vzpostavljanje neposrednih stikov s strankami, gradnjo prepoznavnosti blagovnih znamk ter spodbujanje poslovne rasti. Diplomska naloga opredeljuje in definira pojme blagovna znamka, družbena omrežja in marketing preko družbenih omrežij. Proučuje zgodovinski razvoj družbenih omrežij, različne vrste platform ter izpostavlja najpriljubljenejše med njimi. Predstavlja različne oblike marketinga na družbenih omrežjih. Naloga vključuje tudi primere uspešnih marketinških kampanj ter ponuja vpogled v prihodnost marketinga na družbenih omrežjih. Teoretični del sem podprl z anketnim vprašalnikom. Z njim sem pridobili vpogled v najbolj priljubljena družbena omrežja, koliko časa posamezniki povprečno preživijo na teh omrežjih ter kako pogosto se srečujejo s promocijskimi objavami blagovnih znamk. Anketa je razkrila tudi, kako se uporabniki odzivajo na te objave, kateri dejavniki so jim pri promociji najbolj pomembni ter kakšen vpliv imajo družbena omrežja na njihove nakupne odločitve. Na podlagi pridobljenih podatkov smo prav tako lahko ocenili njihovo splošno zadovoljstvo z nakupi, opravljenimi na podlagi promocij na družbenih omrežjih, in zbrali mnenja o učinkovitosti teh omrežij kot orodja za promocijo blagovnih znamk.
Keywords: Blagovna znamka, družbena omrežja, digitalni marketing, promocija.
Published in DKUM: 11.10.2024; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (2,10 MB)

3.
Uporaba vplivnostnega marketinga v spletni trgovini
Tjaša Mumel Ošep, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Vplivnostni marketing je danes ključna marketinška strategija, ki podjetjem omogoča, da ostanejo konkurenčna v dinamičnem tržnem okolju. V preteklosti so vlogo vplivnežev pogosto igrali zvezdniki in javne osebnosti, vendar se je z razvojem družbenih omrežij ta vloga razširila na širši krog tistih, ki imajo pristne povezave s svojimi sledilci. Skozi čas se je vplivnostni marketing konstantno prilagajal potrošniškim navadam in ravno zaradi tega lahko danes ponazarja enega najbolj učinkovitih načinov za gradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V diplomskem delu smo najprej obravnavali teoretična izhodišča, kjer smo raziskali zgodovino vplivnostnega marketinga, opredelili ključne pojme ter analizirali njegovo vlogo v današnjem poslovanju. V tem delu smo hkrati definirali različna družbena omrežja in preučili način delovanja vplivnostnega marketinga na teh platformah. V drugem, praktičnem delu, smo na podlagi teoretičnih izhodišč analizirali rabo vplivnostnega marketinga na primeru podjetja AMR d.o.o.
Keywords: marketing, vplivnostni marketing, oblike vplivnostnega marketinga, družbena omrežja, vplivnež, vplivnost
Published in DKUM: 10.10.2024; Views: 0; Downloads: 0
.pdf Full text (2,07 MB)

4.
Tržne strategije v digitalni dobi in analiza oglaševanja podjetja duolingo na družbenih omrežjih
Sara Škerban, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal za oglaševanje in trženje s strani različnih blagovnih znamk in podjetij, med njimi tudi Duolingo. V sklopu empirične raziskave smo izvedli spletno anketo, s katero smo analizirali, kako je prisotnost podjetja na družbenih omrežjih vplivala na uporabnikovo mnenje o podjetju Duolingo in kako le-ta pritegne svoje uporabnike preko oglaševanja na družbenih omrežjih. Ugotovili smo, da obstaja močna pozitivna povezanost med oglaševanjem in prvim vtisom, vsebinami ter lastnostmi oblikovanja, ki jih uporabnik na družbenih omrežjih v oglasu opazi, in da je oglaševanje imelo zmeren vpliv na njihove uporabnike.
Keywords: Digitalno trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, oglaševanje v družbenih omrežjih, Duolingo
Published in DKUM: 08.10.2024; Views: 0; Downloads: 1
.pdf Full text (2,27 MB)

5.
Uporaba družbenega omrežja TikTok v policijskih organizacijah – primer Slovenske policije
Žan Kranjčević, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava uporabo družbenega omrežja TikTok v policijskih organizacijah, s poudarkom na primeru Slovenske policije. Proučuje, kako Slovenska policija uporablja TikTok za komuniciranje z javnostmi, zlasti z mlajšo generacijo, ter analizira vpliv te komunikacije na dojemanje policijskega poklica. Raziskava vključuje anketo med uporabniki, ki razkriva, kako dojemajo vsebine, ki jih objavlja Slovenska policija na TikToku, in katere vrste vsebin bi želeli videti več. Ugotovitve kažejo, da so zabavne in humorne vsebine na TikToku najbolj priljubljene med uporabniki.
Keywords: TikTok, Slovenska policija, družbena omrežja, javni sektor
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 5
.pdf Full text (3,40 MB)

6.
Sociološki vidiki deljenja fotografij in videoposnetkov predšolskih otrok na družbenih omrežjih
Patricija Bele, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava aktualni družbeni problem »sharenting«, ki je povezan z deljenjem fotografij, videoposnetkov in ostalih informacij o otrocih na družbenih omrežjih s strani staršev, sorodnikov ali prijateljev. »Sharenting« prinaša ogromno posledic, tako dobrih kot slabih, ki lahko ogrozijo otrokovo varnost. Tako smo v teoretičnem delu na podlagi strokovne literature opredelili družbena omrežja in njihov vpliv na otroke, pojasnili digitalno starševstvo ter navedli prednosti in slabosti »sharentinga«. Poleg tega smo izpostavili pomen ozaveščanja staršev o potencialnih nevarnostih in posledicah »sharentinga«. V empiričnem delu smo raziskali pogostost deljenja fotografij in videoposnetkov predšolskih otrok na družbenih omrežjih glede na sociodemografske razlike staršev in stopnjo zavedanja s posledicami deljenja fotografij in videoposnetkov predšolskih otrok na družbenih omrežjih. Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom in jih obdelali s pomočjo programa SPSS. Rezultati so, v nasprotju s pričakovanji, pokazali, da starši redko objavljajo fotografije in videoposnetke svojih otrok na družbenih omrežjih. Ugotovili smo še, da v deljenju fotografij in videoposnetkov obstajajo manjše razlike glede na nekatere sociodemografske značilnosti staršev. Naša raziskava kaže potrebo po večjem raziskovanju in razvoju smernic za varno deljenje informacij o otrocih na spletu.
Keywords: sharenting, družbena omrežja, virtualna identiteta, digitalno starševstvo, predšolski otrok
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 9
.pdf Full text (971,73 KB)

7.
Vloga Instagrama in vplivnostnega marketinga v modni industriji
Marija Pristaš, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga obravnava vlogo Instagrama in vplivnostnega marketinga v modni industriji. Raziskava se osredotoča na vpliv, ki ga imajo vplivneži na Instagramu na odjemalčeve preference in odločitve glede modnih izdelkov. V teoretičnem delu so predstavljeni ključni koncepti vplivnostnega marketinga in vpliva družbenih omrežij na oblikovanje odjemalčevih odločitev. Empirični del vključuje analizo podatkov, zbranih s pomočjo spletnega vprašalnika med sledilkami izbrane vplivnice na Instagramu. Rezultati kažejo, da imajo vplivneži pomembno vlogo pri oblikovanju odjemalčevih odločitev in da je njihova avtentičnost ključnega pomena za gradnjo zaupanja med sledilci. Kljub ugotovljenim povezavam med modnim stilom vplivnežev in odjemalcev pa statistična pomembnost teh povezav ni bila v celoti potrjena, kar nakazuje na potrebo po nadaljnjih raziskavah.
Keywords: Instagram, vplivnostni marketing, modna industrija, vplivneži, vedenje odjemalcev, družbena omrežja.
Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 5; Downloads: 7
.pdf Full text (2,77 MB)

8.
Učinkovita uporaba družbenih omrežij pri gradnji in promociji nove blagovne znamke
Amadea Peršuh, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava pomen uporabe družbenih omrežij v kontekstu gradnje in promocije blagovne znamke, zlasti za nova podjetja v dinamičnem poslovnem okolju. Osredotoča se na MissTote, novo znamko, ki proizvaja inovativne bombažne torbice z žepi, z namenom reševanja organizacijskih izzivov vsakdanjega življenja. Glavni poudarek raziskave je razumevanje, kako učinkovito izbrati in uporabiti družbena omrežja (Facebook, Instagram, TikTok) za promocijo blagovne znamke. Raziskava preučuje vlogo vsebine na družbenih omrežjih pri privabljanju in zadrževanju pozornosti ciljne publike ter analizira, kateri formati objav (slike, video) so privlačnejši in interaktivni. Metode raziskave vključujejo analizo obstoječe literature, poglobljeno študijo primerov znamke MissTote in analizo objav na družbenih omrežjih (doseg, interakcija). S tem bosta zagotovljena teoretični in praktični vpogled v uporabo družbenih omrežij v digitalnem marketingu ter njihov vpliv na gradnjo blagovne znamke. Cilja diplomskega dela sta razumevanje in identifikacija smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežij pri gradnji trajne in prepoznavne blagovne znamke, kar prispeva k praktičnim vpogledom in teoretičnemu razumevanju tega marketinškega pristopa.
Keywords: gradnja blagovne znamke, družbena omrežja, promocija, MissTote, digitalni marketing
Published in DKUM: 09.09.2024; Views: 125; Downloads: 40
.pdf Full text (1,96 MB)

9.
Uporaba družbenih omrežij pri nakupnem odločanju
Neja Zavec, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem sodobnem življenju imajo družbena omrežja pomembno vlogo pri povezovanju stikov med posamezniki. Potrošnik je deležen vpliva družbenih omrežij pri njegovem nakupnem odločanju za izdelek ali storitve. Kadar je v fazi odločanja gre skozi proces nakupnega odločanja, kjer je deležen vpliva različnih dejavnikov. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju kako uporaba družbenih omrežij pripomore pri nakupnem odločanju potrošnika. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, ali se uporabniki hitreje odločijo za nakup po priporočilu vplivneža, koliko uporabnikov uporablja družbena omrežja za iskanje informacij pred nakupom, ali imajo zaupanje v podane ocene za izdelek ali storitev in koliko uporabnikov je bilo že deležnih pasti pri nakupu.
Keywords: Družbena omrežja, vpliv družbenih omrežij, nakupno odločanje, proces nakupnega odločanja, potrošnik.
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 85; Downloads: 14
.pdf Full text (1,05 MB)

10.
Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Alina Kajba, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv družbenih omrežij na pospeševanje prodaje, s poudarkom na vlogi kakovostne vsebine, aktivnega sodelovanja z uporabniki ter promocijskih strategij. Analizirani so teoretični vidiki uporabe družbenih omrežij v marketinške namene in empirične raziskave, ki vključujejo intervjuje z dvema podjetjema: Your Soul Time in Deklica.si. Rezultati raziskave potrjujejo, da kakovostna vsebina pozitivno vpliva na angažiranost uporabnikov, kar posledično vpliva na prodajo. Aktivno sodelovanje z uporabniki pripomore k večjemu zaupanju in lojalnosti, medtem ko promocijske kampanje izkazujejo mešane učinke, odvisne od specifičnih strategij. Delo poudarja pomen strateškega pristopa pri uporabi družbenih omrežij in nakazuje potrebo po prilagoditvi strategij glede na ciljno publiko in vrsto promocij.
Keywords: družbena omrežja, pospeševanje prodaje, ciljna publika, vplivneži, plačljiva oglaševalska orodja
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 120; Downloads: 14
.pdf Full text (1,29 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica