| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 157
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Uresničevanje ciljev pouka književnosti v svetu družbenih omrežij
Maja Kerneža, 2023, published scientific conference contribution

Abstract: V šolski prostor v zadnjih letih vedno hitreje prodira sodobna tehnologija. Učna okolja se spreminjajo v inovativna učna okolja, ki v izobraževanje vnašajo nove možnosti in priložnosti. Ena od teh je tudi uporaba družbenih omrežij pri pouku, ki se kažejo kot uspešna pri razvijanju kognitivnih spretnosti učencev, sodelovalnega okolja in podobno, nekaj študij pa je predmetno bolj specifičnih. Na podlagi poročil učiteljev, znanstvenikov, lastnih izkušenj in idej v prispevku podajamo predloge za uporabo družbenih omrežij pri pouku književnosti. Na podlagi pregleda literature zaključujemo, da je vključevanje družbenih omrežij v pouk književnosti smiselno, a le če učitelj dejavnosti načrtuje v skladu z digitalno pismenostjo učencev, upošteva njihova zanimanja in pri načrtovanju dejavnosti zagotovi varovanje zasebnosti in splošne spletne varnosti.
Keywords: družbena omrežja, družbeni mediji, inovativna učna okolja, književnost, pouk književnosti
Published in DKUM: 25.03.2024; Views: 84; Downloads: 3
URL Link to full text

2.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Keywords: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 219; Downloads: 44
.pdf Full text (1,80 MB)

3.
Organizacijski vidiki uspešnega trženja vina na družbenih omrežjih
Ana Protner, 2023, master's thesis

Abstract: V hitro rastočem digitalnem svetu morajo podjetja za učinkovitejše trženje svoje potrošnike dosegati tudi preko družbenih omrežij. Tudi vinarska podjetja so večinoma uspešnejša z vpeljevanjem digitalnega marketinga v svojo strategijo. Pri tem je ključna organizacija te komponente trženje, kot je npr. postavitev ciljev in vpeljevanje raznih strategij. Družbena omrežja so nepogrešljiva pri pridobivanju neposredne povratne informacije potrošnikov in posledično pri prilagajanju marketinške strategije in samega delovanja vinarskih podjetij. Omogočajo tudi natančnejše targetiranje ciljne skupine in analiziranje le-te. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, da imajo prodajalci vina vse večjo težnjo po usmerjanju kupcev v tržno komunikacijo preko spleta, da imajo različne starostne skupine potrošnikov različno zaznavo do trženja vina preko družbenih omrežij, da ima znanje potrošnikov o vinu vpliv na priljubljenost dejanja trženja vina na družbenih omrežjih, da večino informacij o trženju vina potrošniki prejemajo preko družbenih medijev, največ preko Instagrama in Facebooka.
Keywords: družbena omrežja, trženje vina, vinarji, organizacija, digitalni marketing
Published in DKUM: 15.01.2024; Views: 169; Downloads: 32
.pdf Full text (2,79 MB)

4.
Prepoznavnost blagovnih znamk in vloga marketinškega komuniciranja v organizaciji x
Jan Ošlak, 2023, master's thesis

Abstract: Blagovne znamke so postale izredno pomemben dejavnik v moderni družbi in jih lahko zaznamo skoraj na vsakem koraku. Zaradi vpliva, ki ga imajo na naše življenje, jih moramo obravnavati s številnih perspektiv. Prav tako so postale izredno pomemben del premoženja organizacije, saj ji omogočajo oziroma prinašajo dodatne koristi (Kapferer, 2019, str. 7). Zaradi velikega števila blagovnih znamk, ki so v današnjem času prisotne na trgu, so izrednega pomena tudi aktivnosti marketinškega komuniciranja, ki jih izvajajo posamezne blagovne znamke. V zadnjih 10 letih smo na tem področju priča zelo velikim spremembam. Govorimo predvsem o pojavu digitalnega marketinškega komuniciranja, ki je močno spremenil številne marketinške strategije organizacij. Januarja 2021 je bilo na svetu kar 4.66 milijard uporabnikov interneta oz. 59.9 % celotnega prebivalstva (Statista, 2021). Številna podjetja so se v zadnjih letih uspešno transformirala in uspešno digitalizirala svoje notranje okolje, kamor sodi tudi področje marketinškega komuniciranja. Digitalni marketing, katerega del je tudi digitalno marketinško komuniciranje, dokazano spreminja vedenje kupcev, to pa tudi neposredno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke, za katero velja, da je eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri izgradnji dolgoročne konkurenčne prednosti na trgu (Khwaja et al., 2020). V teoretičnem delu magistrske naloge so podrobneje opisani blagovne znamke in orodja digitalnega marketinškega komuniciranja. Podrobneje smo zajeli orodja, kot so e-poštni marketing, optimizacija SEO, marketing družbenih omrežji in marketing vsebine. Prav tako smo prikazali nekaj primerov uspešnega digitalnega marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu smo preučevali razlike v prepoznavnosti med obravnavanimi blagovnimi znamkami. Prav tako smo s pomočjo globinskega intervjuja, ki smo ga izvedli z zaposlenim iz organizacije, ki ima v lastni obravnavane blagovne znamke, ugotovili, kako se je organizacija odzvala na spremembe s področja marketinškega komuniciranja in kakšna je njena vizija digitalnega marketinškega komuniciranja.
Keywords: digitalno marketinško komuniciranje, blagovne znamke, družbena omrežja, prepoznavnost blagovne znamke, marketinško komuniciranje
Published in DKUM: 15.01.2024; Views: 167; Downloads: 34
.pdf Full text (5,44 MB)

5.
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Miha Rušnik, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Keywords: družbena omrežja, Instagram, vplivneži, trženje, modna industrija
Published in DKUM: 21.12.2023; Views: 253; Downloads: 57
.pdf Full text (11,06 MB)

6.
Vpliv angleščine na konzumiranje medijskih vsebin : diplomsko delo
Zala Kruhar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli dokazati, kako velik vpliv ima angleščina na medije, katere konzumiramo vsak dan več. Slovenski mediji skrbno sledijo svetovnemu vrhu s pogosto uporabo angleščine v vsebinah, kar pripomore tujcem, a lahko se le sprašujemo kako bo izgledala uporaba slovenščine v prihodnosti. Seveda z globalizacijo najdemo prednosti in slabosti vpliva angleščine na konzumiranje medijev, zato preiskujemo, kako se Slovenci znajdejo s stalno prisotnostjo tega svetovnega jezika.
Keywords: Mediji, konzumiranje, družbena omrežja, vpliv angleščine
Published in DKUM: 21.12.2023; Views: 416; Downloads: 24
.pdf Full text (812,37 KB)

7.
Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
Ana Tomaž, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je sredstvo, s katerim podjetja neposredno ali posredno obveščajo, prepričujejo in opominjajo potrošnike o izdelkih in blagovnih znamkah, ki jih ponujajo na trgu. V okviru tega termina morajo vodje marketinga razumeti osnove komunikologije, modele integriranega marketinškega komuniciranja in instrumente, saj bodo lahko le tako na trgu ustvarili uspešne marketinške strategije. Ker poznavanje marketinških orodji in strategij dandanes ni dovolj, je za uspešno prodajo in rast podjetja nujno poznavanje svojih odjemalcev. Vedenje porabnikov je proces odločanja in fizične aktivnosti, ki se pojavlja pri posamezniku pri vrednotenju, pridobivanju, uporabi in »znebitvi« dobrin in storitev. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev komuniciranja, instrumentov marketinškega komuniciranja, digitalnega marketinga, vedenja odjemalcev in potrošnikov sobnih rastlin. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Onylplants ter njihovo ponudbo storitev, izdelkov in pojavljanja na družbenih omrežjih ter spletni strani. Empirični del naloge vsebuje raziskavo, kjer smo na osnovi strukturiranega intervjuja in anketnega vprašalnika raziskovali marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev podjetja Onylplants. Specifično smo se osredotočili na družbena omrežja, starostne skupine in dejavnike, ki vplivajo na odjemalce ter njihovo potrošnjo v podjetju. Ugotovili smo, da je Instagram ključna platforma za pridobivanje odjemalcev ter, da bi podjetje Onylplants večina trenutnih kupcev priporočila drugim. Prav tako lahko potrdimo, da so milenjici najštevilčnejši kupci, ki si bi za dodaten vir informacij želeli platformo TikTok.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, sobne rastline, družbena omrežja, vedenje odjemalcev
Published in DKUM: 20.11.2023; Views: 312; Downloads: 52
.pdf Full text (2,26 MB)

8.
Nakupno vedenje odjemalcev na družbenih omrežjih kot platformah za nakupovanje
Julija Toplak, 2023, master's thesis

Abstract: Družbena omrežja dandanes predstavljajo pomemben del vsake marketinške strategije podjetja. Niso več zgolj komunikacijsko orodje, temveč imajo pomembno vlogo pri nakupnem vedenju odjemalcev ter vplivajo na proces nakupnega odločanja. Nenehno se razvijajo v smeri čim bolj enostavne in personalizirane uporabniške izkušnje, z implementiranjem novih funkcij pa nakazujejo izrazit razvoj, usmerjen v vzpostavljanje platforme za nakupovanje. Integracija spletne prodaje in družbenih omrežij je za podjetja lahko učinkovita le, če dobro poznajo svoje ciljne skupine in njihovo nakupno vedenje, ki mu lahko prilagodijo marketinške strategije, in zagotovijo edinstveno nakupovalno izkušnjo. V teoretičnem delu smo obravnavali družbena omrežja in pomen njihove uporabe za podjetja ter predstavili sodobne trende. Podrobneje smo analizirali vlogo družbenih omrežij kot komunikacijske platforme in kot platforme za nakupovanje. Predstavili smo teoretična izhodišča na področju vedenja odjemalcev na družbenih omrežjih ter opredelili segmente odjemalcev, preučili njihov odločitveni proces in nakupno vedenje. Posebej smo se osredotočili na ključne dejavnike nakupnega vedenja, kot so brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih, elektronska komunikacija »od ust do ust«, informacije na družbenih omrežjih in nakupna namera. V empiričnem delu smo raziskovali, kateri dejavniki hedonistične in utilitaristične motivacije odjemalce motivirajo, da brskajo po izdelkih na družbenih omrežjih ter kako to vpliva na njihovo nakupno namero in posredovanje informacij »od ust do ust«. Preučevali smo tudi, kako odjemalci dojemajo informacije na družbenih omrežjih in kako te vplivajo na brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih in na nakupno namero odjemalcev. Rezultati kažejo, da kakovost informacij in sprejemanje informacij pomembno vplivata na brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih, medtem ko verodostojnost in uporabnost informacij nista statistično povezani z brskanjem. Med utilitarističnimi dejavniki motivacije ugotavljamo, da imajo dostopnost informacij, raznolikost izdelkov in prilagojeni oglasi pomemben vpliv na brskanje, medtem ko udobje ni statistično povezano z brskanjem. Pustolovskost in zabava ter avtoriteta in status sta hedonistična dejavnika motivacije, ki imata pomemben vpliv na brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih, medtem ko hedonistični dejavnik odkrivanje trendov in socializacija ni povezan z brskanjem. Ugotavljamo še, da informacije na družbenih omrežjih in brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih vplivajo na nakupno namero odjemalcev, prav tako pa brskanje po izdelkih na družbenih omrežjih vpliva na posredovanje informacij »od ust do ust«.
Keywords: družbena omrežja, nakupno vedenje odjemalcev, informacije na družbenih omrežjih, utilitaristična motivacija, hedonistična motivacija, nakupna namera, posredovanje informacij »od ust do ust«
Published in DKUM: 20.11.2023; Views: 290; Downloads: 67
.pdf Full text (2,08 MB)

9.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, master's thesis

Abstract: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Keywords: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Published in DKUM: 16.11.2023; Views: 330; Downloads: 59
.pdf Full text (3,17 MB)

10.
Digitalni marketing v mikro podjetjih
Basri Ganiu, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Z razvojem tehnologije skozi leta je vedno več podjetij digitaliziralo svoje poslovanje. V tem času se je pojavil tudi digitalni marketing, ki je prehitel tradicionalni marketing. Velika podjetja z velikim proračunom in z izobraževanjem ustreznega kadra, so digitalni marketing uvedli z lahkoto. Mikro podjetja z majhnim številom zaposlenih pa so prišli do spoznanja in izkoriščanja digitalnega marketinga nekoliko kasneje. Dandanes tudi veliko mikro podjetij uporablja digitalni marketing, vendar pri tem nekateri niso še dovolj izobraženi glede novih razvijajočih se metod. Nekateri pa še vedno vztrajajo s tradicionalnim marketingom v mikro podjetjih, ki jim zmanjša konkurenčnost v današnjem trgu. Digitalni marketing nasploh in digitalni marketing v mikro podjetjih bomo v tej diplomski nalogi predstavili skozi teoretični in praktični del. V nalogi bomo opisali metode digitalnega marketinga in platforme ter pripomočke za njihovo izvedbo. Osredotočili se bomo na marketing na digitalnih omrežjih, ki jih uporabljajo mikro podjetja. Pri tem bomo predvsem podrobno opisali strategije za uspešno izvedbo metod in doseganje želenih rezultatov. Opisali bomo tudi digitalni marketing mikro podjetja v praktičnem primeru in izvedli analizo uspešnosti izbranega podjetja. Poleg tega bo predstavljena možna uvedba video marketinga in e-poštnega marketinga v obravnavnem podjetju.
Keywords: digitalni marketing, digitalni marketing v mikro podjetjih, metode digitalnega marketinga, oglaševanje, opredelitev ciljnega občinstva, družbena omrežja.
Published in DKUM: 18.10.2023; Views: 335; Downloads: 83
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 2.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica