| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 113
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Mladina in družbena omrežja: študija primerov YouTuba in TikToka
Jasmina Dragojlović, 2021, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko ima praktično vsaka oseba uporabniški račun na vsaj enem družbenem omrežju. Z njihovo pomočjo smo na tekočem, spremljamo, kaj se dogaja z našimi prijatelji, sošolci in družino. Pridobimo pa tudi informacije o tem, kaj se dogaja po svetu, za katerega pravi slovenski pregovor, da stoji na mladih. Mladi so precej bolj naklonjeni uporabi družbenih omrežij in nanje ta tudi najbolj vplivajo, saj se še razvijajo kot osebe. Zato nas je zanimalo, kakšen vpliv imata nanje YouTube in TikTok, ki sta dve izmed najbolj uporabljanih družbenih omrežij nasploh, predvsem med pandemijo COVID-19. Osredotočili smo se na 18 mladih iz Slovenije in njihovo izkušnjo. Z njihovo pomočjo smo izpeljali intervjuje, ki smo jih kasneje kvalitativno analizirali. Osredotočali smo se na konzumiranje in produkcijo vsebin, zanimalo pa nas je tudi, zakaj in kako mladi uporabljajo YouTube in TikTok ter kakšen vpliv imata na njih. Ugotovili smo, da mladi platformi spremljajo predvsem zaradi zabave, pridobivanja informacij in poslušanja glasbe, kar ima nanje dober vpliv, vendar se zavedajo tudi slabih plati uporabe teh platform. Zaključili smo, da ima YouTube povprečno nanje boljši vpliv kot TikTok.
Keywords: Mladina, družbena omrežja, YouTube, TikTok, COVID-19.
Published: 09.11.2021; Views: 78; Downloads: 22
.pdf Full text (1,58 MB)

2.
Vpliv družbenih omrežij na prepoznavnost podjetja
Sara Vrečko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Z digitalizacijo se svet povezuje, družbena omrežja pa so postala najbolj vplivni virtualni prostor, ki se ne uporablja zgolj za mreženje in komuniciranje ljudi, temveč predstavljajo tudi odlično orodje za digitalno komuniciranje podjetij. Poznamo več različnih vrst družbenih omrežij, ki se med seboj razlikujejo predvsem glede na to kakšnim uporabnikom so namenjena in katera je prevladujoča dejavnost, ki se na družbenem omrežju dogaja. Od pojava družbenih omrežij pa do danes, so presegla svoje osnovne namene uporabe, saj so njihove koristi prepoznala številna podjetja, ki so v njih videla potencial za doseganje širšega kroga odjemalcev. Predmet obravnave diplomskega dela je preučevanje vpliva družbenih omrežij na prepoznavnost podjetij na primeru podjetja Granitex d. o. o. V diplomskem delu sem najprej opredelila pojem družbenih omrežij, predstavila najpopularnejša družbena omrežja ter podrobneje obravnavala družbeni omrežji Facebook in Instagram. V nadaljevanju sem se osredotočila na uporabo izbranih družbenih omrežij in predstavila prednosti in slabosti uporabe le teh v poslovne namene. Sledila je predstavitev podjetja ter definiranje ključnih informacij o podjetju, ki so bile koristne pri izvajanju empiričnega dela. V empiričnem delu diplomskega dela sem ugotavljala vpliv družbenega omrežja Facebook na prepoznavnost podjetja. S preverjanjem zastavljenih hipotez sem ugotovila, da omogočajo družbena omrežja podjetjem številne priložnosti za gradnjo in večanje prepoznavnosti. Facebook je eno izmed najbolj popularnih družbenih omrežij in odlično orodje za doseganje večje prepoznavnosti podjetja, ohranjanje stika z obstoječimi uporabniki in pridobivanje novih uporabnikov. S temeljito analizo svoje Facebook strani lahko podjetje namreč pridobi koristne informacije in izboljša svojo komunikacijo. Njihove objave na Facebook strani podjetja so atraktivne, pri čemer imajo največji doseg objave z nagradno igro. Zaradi naraščanja vloge družbenih omrežij v poslovne namene, sem v zadnjem delu diplomskega dela podala nekaj predlogov in smernic, ki bi lahko podjetju pripomogle k boljši komunikaciji na družbenih omrežjih in izboljšanju prepoznavnosti podjetja.
Keywords: družbena omrežja, Granitex d. o. o., prepoznavnost podjetja, Facebook, Instagram.
Published: 04.11.2021; Views: 61; Downloads: 12
.pdf Full text (3,40 MB)

3.
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Nadja Krajnc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje ima zelo pomembno vlogo pri uspešnosti podjetja. Dandanes pa je njegov pomen še večji kot včasih. Oglaševanje nas kot odjemalce obdaja na vsakem koraku, na naših pametnih telefonih, tablicah, radiu, televizorju, na panojih ob cesti. Podjetja vse bolj prehajajo iz tradicionalnih kanalov komuniciranja k digitalnim, vse več je digitalnega marketinga na družbenih omrežjih in spletu, kar pa se odraža tudi v potrošniškem vedenju. V diplomskem delu smo predstavili teoretična stališča marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga, s pomočjo znanih slovenskih in tujih avtorjev. Pojme smo razložili, opisali ter pojasnili prednosti in slabosti le teh. Primerjali smo tradicionalno marketinško komuniciranje z digitalnim in predstavili trende digitalnega marketinga. V empiričnem delu smo se lotili podjetja Hofer, ki smo ga najprej predstavili in opisali. Podali smo osnovne podatke, predstavili zgodovino, njihovo filozofijo, strukturo in blagovne znamke. Nato smo se lotili temeljitega pregleda tehnik, načinov marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga. S pomočjo spleta in reklamnih katalogov smo le te opisali in jih analizirali. Za konec smo vse skupaj povzeli, zapisali ugotovitve in podali kritično mnenje. Hipoteze smo potrdili ali ovrgli.
Keywords: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, odjemalec, izdelek, Hofer, marketing, družbena omrežja, oglas
Published: 26.10.2021; Views: 97; Downloads: 21
.pdf Full text (1,28 MB)

4.
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook
Aljaž Duh, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Keywords: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Published: 19.10.2021; Views: 141; Downloads: 15
.pdf Full text (1,84 MB)

5.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja
Anita Grgić, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Keywords: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Published: 18.10.2021; Views: 74; Downloads: 14
.pdf Full text (1,80 MB)

6.
BARBIE KULTURA IN PLASTIČNI SVET INSTAGRAMA
Anja Jurše, 2021, master's thesis

Abstract: Podobnost med lutko Barbie in spletnimi objavami na Instagramu je ta, da je oboje všečno, urejeno – lahko bi rekli popolno. Lutka Barbie je nastala za to, da bi si deklice predstavljale, da lahko postanejo, karkoli želijo. Njena vizualna komponenta je predstavitev idealizirane podobe, ki, kljub temu da nima nič skupnega z realnostjo, na nek način predstavlja ideal ženskega telesa. Kakšen vpliv imajo na naše življenje idealizirane podobe, ki jih dnevno spremljamo na Instagramu in katerih prenasičenost je postala z družbenimi omrežji tako razširjena, da jim praktično ne moremo ubežati, predstavlja predmet številnih raziskav. Popolne podobe in življenja vzbujajo v uporabnikih željo po posnemanju (na kar kažejo podobnosti med objavami na Instagramu), lahko tudi inspiracijo ter spodbudo kot tudi nezadovoljstvo, slabo samopodobo in obremenjenost. V želji po opozarjanju na neskladje med realnim in idealnim telesom ter boljšim vpogledom na vpliv idealiziranih podob in splošno sprejetih obdelav smo izvedli anketo, ki nam je ob analizi literature pomagala potrditi ali ovreči zastavljene hipoteze.
Keywords: lutka Barbie, lepotni ideal, družbena omrežja, Instagram
Published: 18.10.2021; Views: 67; Downloads: 16
.pdf Full text (29,90 MB)

7.
Branje časopisov v tiskani in digitalni obliki med mladimi v sloveniji
Daša Kompan, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V današnji družbi časopis še vedno velja za pomemben vir informacij. Razvoj interneta je časopisnim hišam omogočil objavo vsebin tudi v digitalni obliki. S tem je postal lažje in hitreje dostopen uporabnikom. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kakšni obliki berejo časopise mladi v Sloveniji, katere vsebine jih v časopisu najbolj pritegnejo, katere slovenske časopise največ berejo, kako dostopajo do časopisov ter kakšno vlogo igrajo družbena omrežja pri branju časopisov v digitalni obliki.
Keywords: Časopis, mediji, internet, mladi, družbena omrežja
Published: 18.10.2021; Views: 62; Downloads: 7
.pdf Full text (623,64 KB)

8.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Keywords: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Published: 18.10.2021; Views: 81; Downloads: 13
.pdf Full text (1,49 MB)

9.
Sharenting na družbenem omrežju Facebook z vidika varnosti in zasebnosti otrok
Eva Završnik, 2021, master's thesis

Abstract: Vsakdanje življenje uporabnikov spleta se vse bolj prenaša na spletna družbena omrežja. Ta predstavljajo orodje, ki omogoča interakcijo in komunikacijo z drugimi na podlagi deljenih vsebin, zadovoljujejo pa tudi vrsto potreb po aktivni participaciji znotraj družbe in ustvarjanju lastne (spletne) identitete. Facebook, kot spletno družbeno omrežje z največ aktivnimi uporabniki, nosi pomembno vlogo tudi v vsakdanjem življenju marsikatere družine. Raziskovalci namreč opažajo trend deljenja z otroki povezanih vsebin na tem in drugih spletnih družbenih omrežjih. Nekateri starši lahko z lastnim udejstvovanjem na spletu vede ali nevede delijo veliko količino svojih kot tudi otrokovih osebnih podatkov. Pri tem nastajajo nove možnosti za viktimizacijo otrok, pojavljajo pa se tudi vprašanja glede spoštovanja otrokove zasebnosti in upoštevanja avtonomije pri ustvarjanju lastnega digitalnega odtisa. Naše ugotovitve so pokazale, da starši redko delijo z otroki povezane vsebine na družbenem omrežju Facebook, hkrati pa v izraziti večini opažajo, da drugi starši delijo več tovrstnih vsebin. Določen delež staršev deli tudi otrokove fotografije, ki bi ga lahko kasneje spravile v zadrego, in objave, v katerih razkrivajo nekatere osebne podatke otrok. Starši mlajših otrok pogosteje sodelujejo v skupinah za starše na Facebooku, pri čemer posredujejo določene osebne podatke svojih otrok. Strinjajo se, da zaradi deljenja z otroki povezanih vsebin lahko prihaja do tveganj, predvsem nevarnosti kraje podatkov s strani tretjih oseb. Starši v povprečju komunicirajo z manj kot polovico svojih Facebook prijateljev in uporabljajo osnovne nastavitve zasebnosti na Facebooku.
Keywords: družbena omrežja, Facebook, zasebnost, varnost, sharenting, magistrska dela
Published: 29.09.2021; Views: 74; Downloads: 16
.pdf Full text (1,36 MB)

10.
Celostne oblačilne podobe oblačil za različne tipe postav
Anja Stajnko, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obsega podroben pregled tipov ženskih postav skozi človeštvo in kakšen je vpliv socialnih omrežij na telesno samopodobo. Opredelili smo, kaj je lepotni ideal in kako vpliva na družbo. Izpostavili smo pravila izbiranja oblačil glede na tipe postav, ki hkrati odražajo osebno identiteto in izboljšajo telesno samopodobo posameznice. Podrobneje so bili proučeni tipi telesnih postav in predstavljeni nasveti, s katerimi lahko prekrijemo ali poudarimo telesne značilnosti ter s tem izboljšamo telesno samopodobo. Raziskali smo Instagram profile in z anketnim vprašalnikom pridobili informacije o telesni samopodobi anketiranih žensk oziroma mnenja o njihovih tipih telesnih postav, vplivih socialnih omrežij na njihovo telesno samopodobo in načinu oblačenja glede na njihov tip telesne postave.
Keywords: telesni tipi postav, zunanji videz, telesna samopodoba, ideali, celostne oblačilne podobe, zgodovina telesnih postav, družbena omrežja
Published: 10.09.2021; Views: 149; Downloads: 20
.pdf Full text (3,24 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica