| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 272
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev
Albin Dužič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili pregled sodobnih konceptov na področju družbenih medijev. S pregledom virov in literature smo izbrali 8 sodobnih konceptov, ki so se pojavljali v preteklih treh letih in jih predstavil v 10 priljubljenih družbenih omrežjih. Z metodo analize smo ugotovili, na kakšen način so vključeni v posamezne medije. Rezultate smo predstavili v tabeli.
Keywords: sodobni koncepti, družbeni mediji, družbena omrežja, osnovni koncepti, napredni koncepti
Published: 26.04.2021; Views: 144; Downloads: 18
.pdf Full text (4,04 MB)

2.
Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji
Simona Pišek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Pri pisanju diplomskega projekta smo se osredotočili na družbeno odgovornost bank v Sloveniji. V prvem delu smo spoznali pojem družbena odgovornost, kako so v letnih poročilih o družbeni odgovornosti poročale organizacije, kaj so družbeno odgovorne banke ter kakšni so standardi poročanja bank o družbeni odgovornosti. V drugem delu diplomskega projekta smo raziskali, ali slovenske banke redno poročajo o družbeni odgovornosti v svojih javno dostopnih dokumentih. To smo proučili s pregledom letnih poročil in spletnih strani slovenskih bank. Na kratko smo opisali družbeno odgovornost posamezne banke in ugotovili, da banke redno poročajo o svojih družbeno odgovornih aktivnostih na spletnih straneh, še bolj podrobno pa v letnih poročilih. Pri drugem delu raziskave smo sestavili anketni vprašalnik. Zanimalo nas je, ali komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo njihove družbeno odgovorne aktivnosti in ali so zadovoljni z družbeno odgovornimi aktivnostmi svoje banke. Rezultate smo predstavili v grafični obliki. Ugotovitve so pokazale, da komitenti slovenskih bank v povprečju zaznavajo družbeno odgovorne aktivnosti svoje banke oziroma so vsaj malo seznanjeni z njimi. Zdi se jim pomembno, da se njihova banka zavzema za okoljske in družbene probleme in so zadovoljni s svojo banko pri dejavnostih družbene odgovornosti. Družbena odgovornost je širok pojem, je veliko več kot samo dobrodelnost. Vse več organizacij se zaveda svoje družbene odgovornosti in o njej tudi poroča. Banka kot najpomembnejša finančna institucija se zaveda, da je pomembna njena aktivnost družbene odgovornosti, saj lahko pridobi dolgoročno zaupanje strank, zaposlenih in širše skupnosti.
Keywords: družbena odgovornost, družbena odgovornost v bankah, banke v Sloveniji, poročanje o družbeni odgovornosti.
Published: 16.04.2021; Views: 116; Downloads: 26
.pdf Full text (1,24 MB)

3.
Identificiranje podjetja na spletu
Aleš Gorjup, 2021, master's thesis

Abstract: Z nenehno rastjo spleta in števila informacij, ki se na spletu pojavljajo, smo večkrat postavljeni pred vprašanje, ali bomo na spletu našli to kar iščemo. Pomoč pri tem nam nudijo spletni iskalniki, katere bomo opredelili in opisali njihovo delovanje. Cilj magistrskega dela je podrobneje raziskati, kako delujejo spletni iskalniki in kako uporabniki s pomočjo njih iščemo po spletu. Ugotovili smo, da lahko na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja vplivamo z optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike. Pri optimizaciji gre za različne postopke, s katerimi prilagajamo spletno stran tako, da bi nas uporabniki našli, saj če te danes ni na spletu, je skoraj enako kot, da ne obstajaš. V nadaljevanju smo raziskali pomembnost ključnih besed, ki morajo biti izbrane smiselno glede na vsebino, ki jo ponujamo. Podrobneje smo opisali gradnike optimizacije na strani in izven nje. Na koncu smo pregledali še osnove spletne analitike in osnove merjenja s programi, ki nam lahko ob razumevanju pridobljenih rezultatov pomagajo pri izboljšanju uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja in pri doseganju višje stopnje konverzije.
Keywords: spletni iskalnik, optimizacija za spletne iskalnike, ključne besede, družbena omrežja
Published: 15.04.2021; Views: 123; Downloads: 41
.pdf Full text (2,25 MB)

4.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Keywords: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Published: 13.04.2021; Views: 81; Downloads: 29
.pdf Full text (1,17 MB)

5.
Povezanost med družbeno odgovornostjo organizacij in odzivi potrošnikov z vidika marketinga
Ana Lambić, 2021, master's thesis

Abstract: Organizacije se kot posledica globalizacije soočajo z različnimi izzivi in močno konkurenco na tržišču. Posledično vedno pogosteje zasledimo pojem družbene odgovornosti organizacij, katero opredelimo kot zavedanje organizacij, da so del širše družbe ter da so odgovorne za svoje vplive, ki jih imajo na družbo in okolje. Le-ta ima pozitiven vpliv na odzive potrošnikov, kot so nakupni namen, zaupanje, zvestoba, zadovoljstvo, namen ponovnega nakupa, ugled, spoštovanje in pripravljenost večjega vložka. Namen dela je bil predstaviti teoretično podlago družbene odgovornosti organizacij in odzivov potrošnikov z vidika marketinga ter ugotoviti medsebojno povezanost med obravnavanima področjema. Za potrebe raziskave je bil uporabljen raziskovalni pristop, in sicer najprej s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature in nato s kvantitativnim pristopom, za katerega so bili podatki zbrani z anketo. Sledila je interpretacija ugotovitev. Raziskava je pokazala, da je družbena odgovornost organizacij zelo pomemben dejavnik pri odločitvi za nakup pri potrošnikih, pri katerih je na podlagi raziskave moč zaznati pomanjkanje informacij z obravnavanega področja. Družbena odgovornost organizacij ima pozitiven vpliv na vse omenjene odzive potrošnikov, ki pa se razlikujejo glede na starost potrošnika. Družbena odgovornost organizacij je pomembna metoda za razvoj dolgotrajnega dobrega odnosa z deležniki, zato je zelo pomembno celovito poznavanje področja, ki ima pozitiven vpliv na obnašanje potrošnikov.
Keywords: družbena odgovornost organizacij, odzivi potrošnikov, marketing, organizacija, management
Published: 06.04.2021; Views: 145; Downloads: 77
.pdf Full text (1,16 MB)

6.
Mednarodno trženjsko komuniciranje v panogi energijskih pijač
Lara Kunstič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes so energijske pijače napitek, ki se ga poslužujejo skoraj vse generacije. Ljudje jih pijejo tako v prostem času kot tudi v službi. Prisotnost energijskih pijač bi v tem trenutku lahko primerjali s prisotnostjo mineralne vode. Trend rasti energijskih pijač na trgu brezalkoholnih pijač pa vse to potrjuje. Podjetja v tej panogi sledijo digitalizaciji in tudi narekujejo trende digitalnega trženja. Podjetja v industriji energijskih pijač svojim porabnikom ustvarjajo skupnost določene blagovne znamke in z njo povezanega življenskega stila. To uspešno počnejo z digitalnim trženjskim komuniciranjem na različnih spletnih platformah, televizijskih kanalih in radijskih postajah. Podjetja z aktivno prisotnostjo na družbenih omrežjih zvišujejo svoj tržni delež in priljubljenost pri celotni populaciji, za kar je prav tako zaslužna njihova strategija vplivnostnega marketinga. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V prvem delu so predstavljeni glavni pojmi obravnavane teme, kot so mednarodno in digitalno trženjsko komuniciranje ter njuni instrumenti oz. mediji. Empirični del se prične s vpogledom v industrijo energijskih pijač, njene tržne trende ter proizvajalce, med katerimi se osredotočamo na največja konkurenta Red Bull in Monster. V nadaljevanju izvedemo primerjalno analizo mednarodnega trženjskega komuniciranja obeh navedenih podjetij.
Keywords: mednarodno trženjsko komuniciranje, digitalno trženjsko komuniciranje, družbena omrežja, energijske pijače, Red Bull, Monster
Published: 30.03.2021; Views: 87; Downloads: 29
.pdf Full text (695,71 KB)

7.
Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
Maša Plavec, 2021, master's thesis

Abstract: Ljudje uporabljamo splet za različne namene, vedno bolj pogosto tudi za marketing. Magistrsko delo se osredotoča na digitalni marketing, predvsem na družbenih omrežjih, ki je danes nepogrešljiv. Poleg teh so se razvila tudi pretočna predvajanja v živo, kar najdemo na skoraj vsakem družbenem omrežju. Predvsem ga je moč opaziti pri prenašanju videoiger, najpogosteje na Twitchu. Zato smo se v našem magistrskem delu odločili za promocijo ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch na družbenih omrežjih. Delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo pregledali literaturo in empiričnega dela, kjer smo s pomočjo eksperimenta opazovali dogajanja na različnih družbenih omrežjih in Twitchu.
Keywords: Twitch, družbena omrežja, marketing, pretočne vsebine, ustvarjalec spletnih vsebin
Published: 25.03.2021; Views: 93; Downloads: 18
.pdf Full text (1,24 MB)

8.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Keywords: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Published: 12.03.2021; Views: 123; Downloads: 29
.pdf Full text (1,08 MB)

9.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Keywords: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Published: 03.02.2021; Views: 107; Downloads: 26
.pdf Full text (3,14 MB)

10.
VPLIV KULTURNEGA KAPITALA STARŠEV NA KULTURNI KAPITAL IN ŠOLSKO USPEŠNOST DIJAKOV
Sabina Matekovič, 2011, master's thesis

Abstract: Naloga obravnava pojem kulturnega kapitala in njegov vpliv na šolsko uspešnost. V prvem delu naloge so predstavljeni različni avtorji in njihovo razumevanje kulturnega kapitala. Prav tako so predstavljeni nekateri vidiki vplivanja kulturnega kapitala na družbeno (ne)enakost in družbeno gibljivost ter v povezavi s tem tudi pojem socialnega kapitala. Opisani so tudi različni vplivi staršev, učiteljev in inteligence pri določanju šolske uspešnosti. V drugem delu naloge so predstavljeni empirični podatki naše raziskave, ki je bila opravljena med 504 dijaki različnih srednjih šol na območju Maribora. Zanimala nas je predvsem količina kulturnega kapitala staršev, kako le-ta vpliva na količino kulturnega kapitala dijakov in posledično na njihov šolski uspeh. Do dobljenih rezultatov smo prišli s pomočjo anketnega vprašalnika za dijake. V njem smo spraševali, kako pogosto se dijaki vključujejo v določene kulturne aktivnosti glede na kulturni kapital staršev, učni uspeh, tip srednje šole, socialni položaj družine ter odnos z učitelji. Ugotovitve so prikazane v sklepnem delu.
Keywords: kulturni kapital, socialni kapital, šola, starši, učni uspeh, družbena (ne)enakost, družbena gibljivost
Published: 29.01.2021; Views: 123; Downloads: 10
.pdf Full text (1,12 MB)

Search done in 0.35 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica